Εορτασμός 8 χρόνων με μια επιβλητική Imperial Stout ετικέτα για Seven Island Brewery

Κοινοποίηση:

Με την επιβλητική Imperial Stout ετικέτα «Nemesis» γιορτάζει γιορτάζει τα 8 χρόνια λειτουργίας της η νομαδική μικροζυθοποιία Seven Island Brewery.

Πρόκειται για μια ετικέτα η οποία ωριμάζει σε βαρέλια bourbon και διακρίνεται από μεγάλες ποσότητες βανίλιας, αμυγδάλου και σφενδάμου. Όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση, πρόκειται για μια πλούσια ετικέτα που αποτελεί ωδή στην έως τώρα πορεία της εταιρείας και στα όσα έχει πετύχει μέχρι σήμερα.

Αναλυτικά η σχετική ανακοίνωση έχει ως εξής:

Έχουμε περάσει μέσα από φλόγιες, σφυρηλατήσαμε φιλίες και κάναμε μερικά απίστευτα όνειρα μας πραγματικότητα – και τώρα, ήρθε η ώρα να γιορτάσουμε. Για την 8η επέτειό μας, υψώνουμε το ποτήρι μας όχι μόνο στους εαυτούς μας, αλλά και σε εσάς – σε αυτούς που μας υποστηρίζουν, πιστεύουν σε εμάς και μας ωθούν να συνεχίσουμε πιο δυνατά και πιο τολμηρά κάθε χρόνο.

Με υπερηφάνεια σας παρουσιάζουμε τη NEMESIS την πιο επιβλητική μας Imperial Stout μας μέχρι τώρα. Παλαιώνεται σε θρυλικά βαρέλια bourbon σε ένα μοναδικό μείγμα με χαρακτήρα 2 και 3 ετών, και στη συνέχεια γεμίζει με τεράστιες ποσότητες βανίλιας, φουντουκιού και σφενδάμου. Ένας πλούσιος φόρος τιμής σε όλα όσα έχουμε γίνει… και σε όλα όσα θα γίνουμε.

Σας ευχαριστούμε για 8 εκπληκτικά χρόνια. Αυτό είναι μόνο η αρχή.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Μπύρα από χιόνι παρασκεύασε η AB InBev

Η AB InBev προχώρησε στη δημιουργία μπύρας από χιόνι από το Highmark Stadium της Νέας Υόρκης, στα πλαίσια της χορηγίας της ομάδας Buffalo Bills που αγωνίζεται στο πρωτάθλημα ράγκμπι NFL.

Επικεντρώνεται στις μπύρες χωρίς αλκοόλ και στα ready-to-drink προϊόντα στο Hong Kong η Carlsberg

Η Carlsberg γνωστοποίησε ότι προχωρά σε επέκταση του χαρτοφυλακίου των προϊόντων της στο Hong Kong σε συνέχεια συμφωνίας της με την μικροζυθοποιία Young Master νωρίτερα μέσα στο έτος, δίνοντας έμφαση σε μπύρες με χαμηλή περιεκτικότητα ή καθόλου αλκοόλ ενόψει και του «Dry January».

Προτεινόμενα

Η Heineken ανανεώνει την πενταετή στρατηγική της για να πετύχει αύξηση κερδών εν μέσω δυσκολιών

Η Heineken υποστηρίζει ότι θα επιτύχει μεγαλύτερη ανάπτυξη με λιγότερους πόρους, καθώς παρουσίασε στους επενδυτές την Πέμπτη 23 Οκτωβρίου μια ανανεωμένη πενταετή στρατηγική, η οποία θα της επιτρέψει να επικεντρωθεί περισσότερο σε συγκεκριμένες μάρκες και αγορές.

Με μια stong bitter ετικέτα έκανε ποδαρικό το νέο ζυθοποιείο της Μυτιληνιάς Sigri Brewery

Η stong bitter ετικέτα «To Know Us Bitter» αποτελεί την πρώτη μπύρα που παράχθηκε στο ζυθοποιείο της Sigri Brewery. Η νέα ετικέτα της μικροζυθοποιίας από την Μυτιλήνη διαθέτει περιεκτικότητα αλκοόλ 6% και θα διατίθεται σε κουτάκι 440ml και σε βαρέλι.

Μπύρα με αέρα halloween από Seven Island Brewery

Η μικροζυθοποιία Seven Island ένωσε τις δυνάμεις της με την αμερικανική 450 North Brewing μετά το φεστιβάλ Corn Maze Beer Fest προκειμένου να δημιουργήσουν μια Double Dry Hopped New England IPA με άρωμα Halloween.