Εορτασμός 8 χρόνων με μια επιβλητική Imperial Stout ετικέτα για Seven Island Brewery

Κοινοποίηση:

Με την επιβλητική Imperial Stout ετικέτα «Nemesis» γιορτάζει γιορτάζει τα 8 χρόνια λειτουργίας της η νομαδική μικροζυθοποιία Seven Island Brewery.

Πρόκειται για μια ετικέτα η οποία ωριμάζει σε βαρέλια bourbon και διακρίνεται από μεγάλες ποσότητες βανίλιας, αμυγδάλου και σφενδάμου. Όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση, πρόκειται για μια πλούσια ετικέτα που αποτελεί ωδή στην έως τώρα πορεία της εταιρείας και στα όσα έχει πετύχει μέχρι σήμερα.

Αναλυτικά η σχετική ανακοίνωση έχει ως εξής:

Έχουμε περάσει μέσα από φλόγιες, σφυρηλατήσαμε φιλίες και κάναμε μερικά απίστευτα όνειρα μας πραγματικότητα – και τώρα, ήρθε η ώρα να γιορτάσουμε. Για την 8η επέτειό μας, υψώνουμε το ποτήρι μας όχι μόνο στους εαυτούς μας, αλλά και σε εσάς – σε αυτούς που μας υποστηρίζουν, πιστεύουν σε εμάς και μας ωθούν να συνεχίσουμε πιο δυνατά και πιο τολμηρά κάθε χρόνο.

Με υπερηφάνεια σας παρουσιάζουμε τη NEMESIS την πιο επιβλητική μας Imperial Stout μας μέχρι τώρα. Παλαιώνεται σε θρυλικά βαρέλια bourbon σε ένα μοναδικό μείγμα με χαρακτήρα 2 και 3 ετών, και στη συνέχεια γεμίζει με τεράστιες ποσότητες βανίλιας, φουντουκιού και σφενδάμου. Ένας πλούσιος φόρος τιμής σε όλα όσα έχουμε γίνει… και σε όλα όσα θα γίνουμε.

Σας ευχαριστούμε για 8 εκπληκτικά χρόνια. Αυτό είναι μόνο η αρχή.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Χάνει το «τρένο» των νέων καταναλωτών η craft μπύρα στις ΗΠΑ

Νέα έρευνα της εταιρείας CGA by NIQ δείχνει ότι η craft μπύρα χάνει έδαφος με τους νέους καταναλωτές παρά την απήχηση της στο εμπόριο των ΗΠΑ, και καταδεικνύει την ανάγκη για υιοθεσία νέων στρατηγικών που να ταιριάζουν στις προτιμήσεις της Gen Ζ.

Σε καθοδική τροχιά η παραγωγή μπύρας στην Ευρωπαϊκή Ένωση, αντιστέκεται η Ελλάδα

Η παραγωγή μπύρας στην Ευρωπαϊκή Ένωση συνέχισε να σημειώνει ήπια πτώση το 2024, πέφτοντας από περίπου 367 εκατομμύρια εκατόλιτρα το 2019 σε 345 εκατομμύρια εκατόλιτρα σύμφωνα με την έκθεση «EU Beer Trends 2025» της Ένωσης Ευρωπαίων Ζυθοποιών.

Η Molson Coors προσπαθεί να προσελκύσει την Gen-Z με την καμπάνια «Just Bring the Beer»

Αν και είναι μια περίοδος συνύπαρξης, οι γιορτές των Χριστουγέννων αποτελούν πηγή άγχους για πολλούς καταναλωτές, ειδικά όταν πρέπει να αποφασίσουν τι φαγητό θα ετοιμάσουν για μια συγκέντρωση. Με το σλόγκαν «Just Bring the Beer» (Φέρε μόνο την μπύρα), η Molson Coors προβάλλει την μπύρα ως μια προσιτή, απλή λύση που επιτρέπει στους καταναλωτές να ξοδεύουν λιγότερο χρόνο σε υπερβολικές σκέψεις και περισσότερο χρόνο απολαμβάνοντας τους φίλους και την οικογένειά τους.

Προτεινόμενα

Μια «κατσαρόλα» που έγινε πλήρες εργοστάσιο μπύρας

Η δοξασµένη για την ιστορία της Χίος, γεωργικά, θα µπορούσε να πει κανείς ότι έχει καταξιωθεί για τα µαστιχόδενδρα και τον κάµπο µε τα εσπεριδοειδή. Tα τελευταία χρόνια, ωστόσο, χτίζει χρόνο µε το χρόνο το όνοµά της και στην παραγωγή µπύρας.

Μπύρα με αέρα halloween από Seven Island Brewery

Η μικροζυθοποιία Seven Island ένωσε τις δυνάμεις της με την αμερικανική 450 North Brewing μετά το φεστιβάλ Corn Maze Beer Fest προκειμένου να δημιουργήσουν μια Double Dry Hopped New England IPA με άρωμα Halloween.