Αύξηση οργανικών πωλήσεων Diageo στα 97 εκατ. ευρώ με όπλο την επωνυμία Guinness

Κοινοποίηση:

Σε ποσό της τάξεως των 97 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση της τάξεως του 1% ανήλθαν οι καθαρές οργανικές πωλήσεις του ομίλου αλκοολούχων ποτών Diageo για το πρώτο μισό του οικονομικού της έτους, όπως προκύπτει από τις καταστάσεις του ομίλου. Από τις επωνυμίες της εταιρείας ξεχωρίζει η Guinness, που για 8ο σερί εξάμηνο σημείωσε διψήφια ανάπτυξη.

Παράλληλα, οι καθαρές πωλήσεις της εταιρείας έπεσαν κατά 0,6% στα 10,47 δισ. ευρώ, ελέω μη ευνοϊκών συνθηκών στο διεθνές εμπόριο, ενώ για τον ίδιο λόγο τα λειτουργικά έσοδα της εταιρείας έπεσαν κατά 4,9%.  Τα οργανικά λειτουργικά έσοδα της εταιρείας μειώθηκαν κατά 40,3 εκατ. ευρώ (-1,2%).

Εντούτοις, στις αγορές που μελετήθηκαν η Diageo διατήρησε ένα μερίδιο περίπου 65% των συνολικών καθαρών πωλήσεων, συμπεριλαμβανομένου της αγοράς της Αμερικής. Όπως αναφέρεται στις οικονομικές καταστάσεις της εταιρείας, οι μεσοπρόθεσμες προβλέψεις της αφαιρέθηκαν, ελέω της μακροοικονομικής και γεωπολιτικής αβεβαιότητας σε πολλές αγορές που είναι σημαντικές για την εταιρεία.

Κατά την εκτελεστική διευθύντρια της Diageo, Debra Crew, στο πρώτο εξάμηνο του οικονομικού της έτους 2025 η εταιρεία επέστρεψε σε τροχιά ανάπτυξης, όπως φαίνεται από την ανάπτυξη των οργανικών πωλήσεων, παρά τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει η βιομηχανία των αλκοολούχων ποτών και οι καταναλωτές, λόγω της ύφεσης. Όπως αναφέρει η Crew ιδιαίτερα στη Βόρεια Αμερική, ο όμιλος κινήθηκε σε επίπεδα ανώτερα της αγοράς.

Φόβοι για δασμούς Τράμπ

 Στις δηλώσεις της η Crew στάθηκε στον πιθανό αντίκτυπο που θα έχει η επιβολή δασμών από τον Τράμπ στην τροχιά ανάπτυξης της εταιρείας, παρότι η Diageo έχει προετοιμαστεί για τα πιθανά σενάρια. Όπως ανέφερε, η επιβολή δασμών φέρνει περαιτέρω αβεβαιότητα στις ικανότητες της εταιρείας να προβλέψει με ακρίβεια τη συνέχεια του οικονομικού έτους, αφού πρόκειται για μια «νέα και δυναμική κατάσταση».

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Μερική πώληση επιχειρήσεων στην Ασία φαίνεται να εξετάζει η Carlsberg

Την αποποίηση ορισμένων από τις επιχειρήσεις της στην Ασία εξετάζει η Carlsberg, με την ιαπωνική εταιρεία Sapporo Holdings να εμφανίζεται ως η πιθανότερη αγοραστής, σε περίπτωση που ο δανικός κολοσσός προχωρήσει όντως σε πώληση.

Νέα δυνατή Imperial Stout παρουσιάζει η Seven Island Brewery

Η μικροζυθοποιία Seven Island Brewery ανακοίνωσε το νέο κεφάλαιο της σειράς «Dark Ages» με την καινούργια δυνατή Imperial Stout «Wicked Wizard», η οποία έχει περιεκτικότητα αλκοόλ 11% και αρώματα από cheese cake με φυστικοβούτυρο.

Καθοδική τάση για τις premium μπύρες στο πρώτο εξάμηνο 2025

Έπειτα από τέσσερα χρόνια σταθερής ανάπτυξης, ο όγκος πωλήσεων μπυρών κατηγορίας premium και πάνω μειώθηκαν στο πρώτο μισό του 2025 με αισθητές μειώσεις να παρατηρούνται σε σημαντικές αγορές όπως η Κίνα, η Βραζιλία και οι ΗΠΑ, αλλά με μικρότερες αγορές να προσφέρουν μια χαραμάδα αισιοδοξίας, σύμφωνα με την ερευνητική εταιρεία IWSR.

Προτεινόμενα

Η Heineken άνοιξε νέο ζυθοποιείο αξίας πάνω από 400 εκατ. ευρώ στη Βραζιλία

Η Heineken άνοιξε ένα νέο ζυθοποιείο αξίας πάνω από 400 εκατ. ευρώ στην περιοχή Minas Gerais στη Βραζιλία. Το ζυθοποιείο του Ολλανδικού κολοσσού αποτελεί μια από τις σημαντικότερες επενδύσεις του στην περιοχή, καθώς η εταιρεία στοχεύει στο να βελτιώσει ακόμα περισσότερο το παγκόσμιο αντίκτυπο της.

Βραβείο περιβαλλοντικής αριστείας απέσπασε η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης

Σε τελετή που πραγματοποιήθηκε στo Ζάππειο Μέγαρο, η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης Α.Ε. τιμήθηκε με το Βραβείο Περιβαλλοντικής Αριστείας από τον Οργανισμό Ευρωπαϊκού Δημοσίου Δικαίου (EPLO) και το Ινστιτούτο Κυκλικής Οικονομίας και Κλίματος, στο Circular Gaia Symposium, για τις εξαιρετικές επιδόσεις της στον τομέα της βιωσιμότητας και της κυκλικής παραγωγής.

Η Guinness γιορτάζει 2 χρόνια συνεργασίας με την Premier League με νέα παγκόσμια καμπάνια

Με τη νέα σεζόν της Premier League να έχει ήδη ξεκινήσει και τον ενθουσιασμό των φιλάθλων να κορυφώνεται, η Guinness επιστρέφει για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά ως Επίσημη Μπύρα της Premier League και το γιορτάζει μέσα από τη νέα καμπάνια «Lovely Day for a Guinness».

Η Diageo υπερδιπλασιάζει την παραγωγή Guinness για να καλύψει την παγκόσμια ζήτηση

Η Diageo σχεδιάζει μια σημαντική επέκταση του νέου ζυθοποιείου της αξίας 200 εκατομμυρίων ευρώ στο Littleconnell, Co Kildare, ως απάντηση στην αυξανόμενη παγκόσμια ζήτηση για τις μπύρες Guinness και Guinness 0.0.

Περιορισμένης έκδοσης παγωτό λανσάρουν η ζυθοποιία Guinness και Van Leeuwen

Στο λανσάρισμα ενός περιορισμένης έκδοσης παγωτού προχωρά η Guinness σε συνεργασία με τη γαλακτοβιομηχανία Van Leeuwen. Η συνεργασία αποτελεί φόρο τιμής στις διαφημίσεις «Lovely Day for Guinness» της ζυθοποιίας που κυκλοφορούσαν τη δεκαετία του 1950, αλλά παράλληλα κατά την κορυφαία επωνυμία μπύρας της Diageo αποτελεί και ένα νέο τρόπο για τους καταναλωτές να απολαύσουν την αγαπημένη τους Imperial Stout.