Tρεις ετικέτες της Κερκυραϊκής Ζυθοποιίας κατέκτησαν τα κορυφαία βραβεία της Αγγλίας

Κοινοποίηση:

Τριπλή χάλκινη διάκριση έλαβε η Κερκυραϊκή Ζυθοποιία στον Κορυφαίο Διεθνή Διαγωνισμό London Beer Competition 2025. Οι τρεις ετικέτες που βραβεύτηκαν ήταν οι Corfu Beer Red Ale Special, Corfu Beer Pilsner και Corfu Beer Hoppy & Free.

Αναλυτικά η σχετική ανακοίνωση έχει ως εξής:

Η Corfu Beer Κατακτά τη Μεγάλη Βρετανία!
Με υπερηφάνεια και βαθιά συγκίνηση, σας ανακοινώνουμε ότι η Corfu Beer απέσπασε BRONZE MEDALS στον διεθνώς καταξιωμένο London Beer Competition 2025!
Corfu Beer Red Ale Special
Corfu Beer Pilsner
Corfu Beer Hoppy & Free
διακρίθηκαν ανάμεσα στις κορυφαίες μπύρες του κόσμου, σε έναν θεσμό που αξιολογεί με βάση την ποιότητα, την εμπορικότητα και την εμφάνιση.
Από την καρδιά της Κέρκυρας, με αφοσίωση στην τέχνη της ζυθοποίησης και σεβασμό στην ελληνική παράδοση, η Corfu Beer γράφει τη δική της ιστορία και εκτός συνόρων.
Κάθε γουλιά είναι και ένα ταξίδι στην αληθινή craft εμπειρία της Ελλάδας.
Σας ευχαριστούμε που είστε δίπλα μας σε κάθε βήμα αυτού του υπέροχου ταξιδιού!
Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Χάνει το «τρένο» των νέων καταναλωτών η craft μπύρα στις ΗΠΑ

Νέα έρευνα της εταιρείας CGA by NIQ δείχνει ότι η craft μπύρα χάνει έδαφος με τους νέους καταναλωτές παρά την απήχηση της στο εμπόριο των ΗΠΑ, και καταδεικνύει την ανάγκη για υιοθεσία νέων στρατηγικών που να ταιριάζουν στις προτιμήσεις της Gen Ζ.

Σε καθοδική τροχιά η παραγωγή μπύρας στην Ευρωπαϊκή Ένωση, αντιστέκεται η Ελλάδα

Η παραγωγή μπύρας στην Ευρωπαϊκή Ένωση συνέχισε να σημειώνει ήπια πτώση το 2024, πέφτοντας από περίπου 367 εκατομμύρια εκατόλιτρα το 2019 σε 345 εκατομμύρια εκατόλιτρα σύμφωνα με την έκθεση «EU Beer Trends 2025» της Ένωσης Ευρωπαίων Ζυθοποιών.

Προτεινόμενα

Πρωτότυπη θήκη για κινητά από την Heineken για αντιμετώπιση του εθισμού στα social media

Μια πρωτότυπη θήκη για κινητά με την οποία αποσκοπεί να δώσει λύση στο πρόβλημα του εθισμού στα social media στη διάρκεια κοινωνικών εξόδων, σε συνεργασία με τη Σουηδή εφευρέτη, Simone Giertz, ως μέρος της καμπάνιας #SocialOffSocials.

Aφορμή για δοκιμή νέων ετικετών και γεύσεων παρέχει η παγκόσμια ημέρα μπύρας την 1η Αυγούστου

Όπως κάθε χρόνο η πρώτη Παρασκευή του Αυγούστου αποτελεί την Παγκόσμια Ημέρα Μπύρας. Φέτος το αγαπημένο ποτό των καταναλωτών γιορτάζει την πρώτη ημέρα του Αυγούστου και δίνει την ιδανική αφορμή στους καταναλωτές να απολαύσουν τις αγαπημένες τους ετικέτες.