Απαραίτητο σταθερό θεσμικό πλαίσιο για ανάπτυξη επιχειρήσεων τονίζει η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης

Κοινοποίηση:

Στην ανάγκη για ύπαρξη ενός σταθερού θεσμικού πλαισίου και της ουσιαστικής στήριξης των μικρομεσαίων επιχειρήσεων με ευρωπαϊκά εργαλεία χρηματοδότησης, τα οποία θα ενισχύσουν την δυναμική και την ανάπτυξη της ΑΜΘ στάθηκε ο Οικονομικός Διευθυντής της Ζυθοποιίας Μακεδονίας Θράκης, Χρήστος Μπούκας, στην ημερίδα «Συνεργασία στην Πράξης».

Η διαδικτυακή οργανώθηκε τη Δευτέρα 26 Μαΐου στην Αίθουσα Γ. Παυλίδης στην Κομοτηνή και αποτέλεσε σημαντική ευκαιρία για ανταλλαγή απόψεων, παρουσίαση καλών πρακτικών και ενίσχυση της συνεργασίας μεταξύ δημόσιου και ιδιωτικού τομέα.

Αναλυτικά η σχετική ανακοίνωση της εταιρείας έχει ως εξής:

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης Α.Ε., πιστή στη δέσμευσή της για ενεργή συμμετοχή στην ανάπτυξη της τοπικής επιχειρηματικότητας και την ενίσχυση της περιφερειακής οικονομίας, συμμετείχε στην ημερίδα δικτύωσης «Συνεργασία στην Πράξη» που οργάνωσε με επιτυχία η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης μέσω του Περιφερειακού Ταμείου Ανάπτυξης και του Περιφερειακού Συμβουλίου Έρευνας και Καινοτομίας.

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε την Δευτέρα 26 Μαΐου στην Αίθουσα Γ. Παυλίδης στην Κομοτηνή και αποτέλεσε μια σημαντική ευκαιρία για ανταλλαγή απόψεων, παρουσίαση καλών πρακτικών και ενίσχυση της συνεργασίας μεταξύ δημόσιου και ιδιωτικού τομέα.

Κατά την τοποθέτησή του, ο Οικονομικός Διευθυντής της Ζυθοποιίας Μακεδονίας Θράκης, κ. Χρήστος Μπούκας, ανέδειξε τις καλές πρακτικές της Ζυθοποιίας Μακεδονίας Θράκης, ως φορέα που παράγει αξία για την τοπική παραγωγή, την καινοτομία στον αγροδιατροφικό τομέα και της εξωστρέφειας της περιοχής και ευρύτερα. Ως κινητήριος δύναμη της Ελληνικής ζυθοποιίας, που στηρίζει ενεργά τους ανεξάρτητους ζυθοποιούς και ενισχύει τον ανταγωνισμό μέσα από θεσμικές πρωτοβουλίες. Αποτελεί έναν πυλώνα ανάπτυξης που διαμορφώνει συνθήκες συνεργασίας και προόδου για όλους. Με το παράδειγμά της, η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης, δείχνει ότι οι ελληνικές επιχειρήσεις δεν είναι παθητικοί δέκτες διεθνών εξελίξεων, αλλά ενεργοί διαμορφωτές τους. Τέλος, ο κ. Μπούκας  τόνισε στην παρέμβασή του, την ανάγκη για σταθερό θεσμικό πλαίσιο και ουσιαστική στήριξη των μικρομεσαίων επιχειρήσεων με ευρωπαϊκά εργαλεία χρηματοδότησης που θα μπορούν να ενισχύσουν την δυναμική και την ανάπτυξη της περιοχής.

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης, με την πολυετή της παρουσία στην περιοχή, την παραγωγή ενός αξιόλογου προϊοντικού χαρτοφυλακίου που συνεχώς διευρύνεται,  με την παραγωγή της ποιοτικής μπύρας Βεργίνα και του αυθεντικού και αειφόρου τσαγιού TUVUNU, συνεχίζει να επενδύει στην καινοτομία, τη βιωσιμότητα και τη συνεργασία με φορείς και επιχειρήσεις της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, καλλιεργώντας μια σταθερή κουλτούρα συνεργασία στο οικοσύστημα καινοτομίας της Περιφέρειας ΑΜΘ.

 

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Διατηρεί τα «σκήπτρα» ως πολυτιμότερη επωνυμία μπύρας η Corona Extra

Η Corona Extra διατηρεί τα σκήπτρα της ως πολυτιμότερη επωνυμία μπύρας και το 2025 σύμφωνα με έρευνα της κορυφαίας συμβουλευτικής εταιρείας Brand Finance. Όπως και πέρυσι την πρώτη τριάδα συμπληρώνουν οι Heineken και Budweiser. Κατά την Brand Finance η αθροιστική αξία επωνυμίας των 50 πολυτιμότερων παραγωγών μπύρας το 2025 ανέρχεται σε 101,6 δισ. ευρώ.

Μείωση εκπομπών άνθρακα 19% την τελευταία 6ετία για Ολυμπιακή Ζυθοποιία

Πιστή στον Εταιρικό της Σκοπό να «Ζυθοποιεί για ένα καλύτερο σήμερα και αύριο», η Ολυμπιακή Ζυθοποιία δημοσιεύει την Ετήσια Έκθεση Βιωσιμότητας για το 2024, αναδεικνύοντας την πρόοδό και τα αποτελέσματά της στους τρεις πυλώνες ESG: Περιβάλλον, Κοινωνία και Εταιρική Διακυβέρνηση. Σε μία χρονιά αυξημένων προκλήσεων για τον κλάδο, ο απολογισμός επιβεβαιώνει τη διαχρονικά επιτυχημένη πορεία της εταιρείας και αναδεικνύει τη δέσμευσή της να λειτουργεί με υπευθυνότητα, συνέπεια και μακροπρόθεσμη προοπτική, επισημαίνει η σχετική ανακοίνωση.

Δράσεις προώθησης υπεύθυνης κατανάλωσης από την Ολυμπιακή Ζυθοποιία

Σε ενεργές δράσεις ενημέρωσης και προώθησης της υπεύθυνης κατανάλωσης αλκοόλ σε μεγάλα μουσικά events του καλοκαιριού προχώρησε η Ολυμπιακή Ζυθοποιία έχοντας ως όχημα την μη αλκοολούχα Mythos 0.0%. 

Προτεινόμενα

Στερεύουν ξανά τα αποθέματα Guinness ενόψει καλοκαιριού, συναγερμός σε τουριστικούς προορισμούς

Τα αποθέματα της μπύρας Guinness στην αγορά της Mallorca και άλλους τουριστικούς προορισμούς φαίνεται να στερεύουν, την ώρα που ετοιμάζονται να υποδεχτούν χιλιάδες Βρετανών τουριστών,

Η Βεργίνα Alcohol Free ξεχώρισε στα πλαίσια του δεύτερου αγώνα Galatsi Night Run

Η Βεργίνα Alcohol Free ξεχώρισε στα πλαίσια του δεύτερου αγώνα Galatsi Night Run που διεξήχθη το Σάββατο 28 Ιουνίου, με τους συμμετέχοντες να έχουν τη δυνατότητα να γνωρίσουν τα οφέλη της καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα.