Με μια stong bitter ετικέτα έκανε ποδαρικό το νέο ζυθοποιείο της Μυτιληνιάς Sigri Brewery

Κοινοποίηση:

Η stong bitter ετικέτα «To Know Us Bitter» αποτελεί την πρώτη μπύρα που παράχθηκε στο ζυθοποιείο της Sigri Brewery. Η νέα ετικέτα της μικροζυθοποιίας από την Μυτιλήνη διαθέτει περιεκτικότητα αλκοόλ 6% και θα διατίθεται σε κουτάκι 440ml και σε βαρέλι.

Η Sigri Brewery ξεκίνησε το ταξίδι της στον χώρο του ζύθου το 2018 παράγοντας με την ζυθοποιία Χίου τις πρώτες δύο ετικέτες της, Nissiopi Blonde Ale και Sedusa Irish Red Ale. Ο εξοπλισμός κατέφθασε στο νεοσύστατο της ζυθοποιείο μόλις το 2024 με την γραφειοκρατία να καθυστερεί την παραγωγή την όλη διαδικασία για την έναρξη της λειτουργίας του.

Αναλυτικά η σχετική ανακοίνωση έχει ως εξής:

Ήρθε η ώρα να γνωριστούμε λοιπόν. Για τους παλιούς να ξανά γνωριστούμε.

Είμαστε η Sigry Brewery . Είμαστε μία τόση δα οικογενειακή επιχείρηση.

Το 2018 ξεκινήσαμε να  παράγουμε στη Chios Beer  τις δύο πρώτες μας συνταγές. Τη Nissiopi Blonde Ale και τη Sedusa Irish Red Ale. Ξεκινήσαμε δειλά δειλά με μόλις δύο τόνους ,οι οποίοι έκαναν φτερά σε λιγότερο από μια εβδομάδα. Συνεχίσαμε μετά την αγάπη που εισπράξαμε από τους επαγγελματίες (ειδικά του νησιού) και φυσικά όλους εσάς. Η σπίθα μόλις είχε ανάψει.

Πλούσιοι δεν ήμασταν ποτέ! Και δεν θα γίνουμε και ποτέ από τη παραγωγή ζύθου. (Όσοι είναι στο χώρο ξέρουν)

Σιγά σιγά με ότι μέσα είχαμε, αρχίσαμε να στήνουμε το δικό μας μικρό Ζυθοποιείο εδώ στο Σίγρι Λέσβου.

Άγχος, στενοχώριες, χαρές, τσακωμοί, γέλια, κλάμα το ένα συναίσθημα να διαδέχεται το άλλο.

Μόλις πέρυσι (2024) ο εξοπλισμός ήταν εδώ. Ανοίξαμε τις πόρτες μας και σας υποδεχτήκαμε. Περάσαμε μια υπέροχη σεζόν.

Μόλις πριν ένα μήνα,  10 μήνες μετά όλο αυτό ήταν πραγματικό.

Σε μια χώρα που η γραφειοκρατία τρώει τα παιδιά της , ας είναι καλά όλοι οι προϊστάμενοι και υπάλληλοι των υπηρεσιών του νησιού (χημείο, τελωνείο, βιομηχανίας,η γλυκύτατη υπάλληλος στη ΔΟΥ κλπ) γιατί αλλιώς ακόμα χαρτουρα θα μαζεύαμε.

Τα καζάνια της Sigri Brewery πήραν φωτιά για πρώτη φορά. Νέο άγχος, πολλές ώρες δουλειάς, κούραση, αϋπνία, όλα τα έσβησε η μυρωδιά του λυκίσκου και των βυνων.

Ήρθε η ώρα όμως να μιλήσουμε για τον πραγματικό πρωταγωνιστή αυτής της ιστορίας.

Την μπύρα ( μπίρα για τους ψυχαναγκαστικούς με την ορθογραφία)

Η πρώτη μπύρα που παράχθηκε και συσκευαστηκε ποτέ στο νέο μας μικρό Ζυθοποιείο και στο νησί της Λέσβου.

Πρόκειται για τη:

To Know Us Bitter

Μια Strong Bitter με 6,0 % Vol

Πικρή στην αρχή, μέχρι να γευτείς τις μυρωδιές των βυνων

Πρόκειται για τη πρώτη από τις δύο ολοκαίνουργιες συνταγές μας.

Για τη δεύτερη υπομονή .

Θα κυκλοφορήσει φέτος σε limited edition (είπαμε η γραφειοκρατία μας καθυστέρησε πολύ) . Με λίγα λόγια όποιος προλάβει (κάτι σαν τα εισιτήρια των Metallica ένα πράγμα)

Γραφιστικά ποιοι άλλοι;  Φυσικά οι Komodo design studio.

Την ώρα που βλέπαμε τα ai ας τα πούμε σκίτσα, να κατακλύζουν τα social media , εμείς αποφασίσαμε να συνεργαστούμε με τον φίλο ( βασικά αδερφό)

Νikos Grammenopoulos. Το σκίτσο ανήκει σε εκείνον.

Η “To Know Us Bitter” θα κυκλοφορήσει επίσημα από Δευτέρα σε can 440 ml και σε keg.

Σημεία πώλησης θα σας ενημερώσουμε σύντομα.

Είμαστε η Sigri Brewery

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Περιορισμένης έκδοσης παγωτό λανσάρουν Guinness και Van Leeuwen

Στο λανσάρισμα ενός περιορισμένης έκδοσης παγωτού προχωρά η Guinness σε συνεργασία με τη γαλακτοβιομηχανία Van Leeuwen. Η συνεργασία αποτελεί φόρο τιμής στις διαφημίσεις «Lovely Day for Guinness» της ζυθοποιίας που κυκλοφορούσαν τη δεκαετία του 1950, αλλά παράλληλα κατά την κορυφαία επωνυμία μπύρας της Diageo αποτελεί και ένα νέο τρόπο για τους καταναλωτές να απολαύσουν την αγαπημένη τους Imperial Stout.

Αυξημένα κέρδη στο πρώτο εξάμηνο 2025 σημείωσε η Heineken, σταθερές οι προβλέψεις για το σύνολο του έτους

Αυξημένα κατά 7,4% παρουσιάζονται τα κέρδη του κολοσσού της μπύρας Heineken στο α’ εξάμηνο 2025. Το επίπεδο της αύξησης είναι οριακά υψηλότερο  από τις προβλέψεις των ειδικών για άνοδο 7%, με την εταιρεία να αποδίδει την ανάπτυξη αυτή στις ικανοποιητικές επιδόσεις σε χώρες όπως η Αφρική και η Ασία, αλλά και σε πρακτικές για μείωση κόστους.

Προτεινόμενα

Στα 31,2 δισ. ευρώ εκτιμάται η αξία της παγκόσμιας αγοράς Craft μπύρας ως το 2035

Στα 31,196 δισ. ευρώ αναμένεται να φτάσει η αξία της παγκόσμιας αγοράς craft μπύρας μέχρι και το 2035 σύμφωνα με νέα μελέτη της ερευνητικής εταιρείας Market Research Future. Στη διάρκεια της επόμενης δεκαετίας, η εν λόγω βιομηχανία αναμένεται να τρέξει με ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης της τάξεως του 2,85%.

Με ρεκόρ συμμετοχών έρχεται στις 9 Μαΐου η απονομή των βραβείων Greek Beer Awards 2025

Με 130 και πλέον συμμετοχές από Ελλάδα, Μεσόγειο, Ανατολική και Νοτιοανατολική Ευρώπη, ο διεθνής διαγωνισμός ζύθου Greek Beer Awards 2025, ο οποίος διοργανώνεται από το 2017, επιβεβαιώνει τη διαρκή ανάπτυξη του κλάδου της ζυθοποιίας και την ενίσχυση του εξαγωγικού προσανατολισμού τόσο των ελληνικών μικροζυθοποιείων όσο και των ξένων.