Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία αυξάνει το κοινωνικο-οικονομικό της αποτύπωμα, στους μοχλούς η «Έξυπνη Σπορά»

Κοινοποίηση:

Ανάπτυξη 85% σημείωσε την τριετία 2021-2024 η Αθηναϊκή Ζυθοποιία, με 763 εκατ. ευρώ προστιθέμενης αξίας στην ελληνική οικονομία και επιρροή σε 37.000 θέσεις εργασίας σύμφωνα με τη νέα Μελέτη Κοινωνικο-Οικονομικού Αντικτύπου της για το 2024.

Η νέα έκθεση παρουσιάστηκε σε σχετική  εκδήλωση, ταυτόχρονα με την επίσημη παρουσίαση του νέου Διευθύνοντος Συμβούλου της εταιρείας, Sebastian Sanchez.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσιάστηκαν, η συνολική προστιθέμενη αξία που δημιούργησε η εταιρεία το 2024 ανήλθε στα 763 εκατομμύρια ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 85% σε σχέση με το 2021. Το ποσό αυτό αντιστοιχεί στο 0,32% του ΑΕΠ της χώρας, αναδεικνύοντας την Αθηναϊκή Ζυθοποιία ως μία από τις σημαντικότερες βιομηχανικές παρουσίες στην Ελλάδα.

Ακόμη πιο εντυπωσιακή είναι η πολλαπλασιαστική της επίδραση στην οικονομία: για κάθε 1 ευρώ άμεσης συνεισφοράς της εταιρείας στο ΑΕΠ, δημιουργούνται επιπλέον 4,9 ευρώ προστιθέμενης αξίας στην ελληνική οικονομία.

Κρίσιμη συμβολή στα δημόσια έσοδα και την απασχόληση

Η συνολική συμβολή στα δημόσια έσοδα για το 2024 ανήλθε στα 764 εκατομμύρια ευρώ, ποσό που αντιστοιχεί στο 0,70% των συνολικών φορολογικών εσόδων του κράτους. Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία αναδεικνύεται έτσι ως στρατηγικός “αιμοδότης” της ελληνικής φορολογικής βάσης.

Στο μέτωπο της απασχόλησης, η εταιρεία επηρεάζει άμεσα, έμμεσα και επαγόμενα περίπου 37.000 θέσεις εργασίας, παρουσιάζοντας αύξηση άνω του 40% συγκριτικά με το 2021, ενώ περίπου 14.000 νοικοκυριά επωφελούνται άμεσα ή έμμεσα από τη δραστηριότητά της.

Κατά την παρουσίαση της έκθεσης, ιδιαίτερη μνεία έγινε και στην “Έξυπνη Σπορά”, μια νέα πρωτοβουλία της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας που έρχεται να στηρίξει το πρώτο και μεγαλύτερο πρόγραμμα συμβολαιακής καλλιέργειας κριθαριού στη χώρα, που λειτουργεί η εταιρεία τα τελευταία 16 χρόνια. Σε συνεργασία με το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών δημιουργείται μια καινοτόμα πλατφόρμα έξυπνης γεωργίας, η οποία θα δίνει τη δυνατότητα στους συνεργάτες-παραγωγούς της εταιρείας να μεγιστοποιήσουν την απόδοση των καλλιεργειών τους και παράλληλα να μειώσουν το περιβαλλοντικό τους αποτύπωμα. Το αποτύπωμα αυτής της δράσης ενισχύει περαιτέρω τον κοινωνικά υπεύθυνο χαρακτήρα της εταιρείας και αναγνωρίζεται ως πρότυπο καλής πρακτικής στον κλάδο.

Ο νέος Διευθύνων Σύμβουλος της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, Sebastian Sanchez, δήλωσε:

«Τα στοιχεία της φετινής έκθεσης δεν αφήνουν περιθώριο αμφιβολίας: η Αθηναϊκή Ζυθοποιία αποτελεί σήμερα μία ουσιαστική και σταθερή δύναμη στην ελληνική οικονομία. Παράγουμε αξία, ενισχύουμε εισοδήματα, στηρίζουμε νοικοκυριά, και προχωράμε με δέσμευση σε ένα βιώσιμο μέλλον».

Διεθνώς αναγνωρισμένη μεθοδολογία – Αδιαμφισβήτητα αποτελέσματα

Η Μελέτη Κοινωνικο-Οικονομικού Αντικτύπου για το 2024 πραγματοποιήθηκε από την ΕΥ και βασίζεται στη διεθνώς αναγνωρισμένη μεθοδολογία Εισροών-Εκροών, ενώ αξιοποιεί τόσο τα εσωτερικά στοιχεία της εταιρείας όσο και δεδομένα από την ΕΛΣΤΑΤ και τη Eurostat, προσδίδοντας αξιοπιστία και επιστημονική βαρύτητα στα συμπεράσματα.

Ολόκληρη την έκθεση της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας μπορείτε να δείτε εδώ.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Διατηρεί τα «σκήπτρα» ως πολυτιμότερη επωνυμία μπύρας η Corona Extra

Η Corona Extra διατηρεί τα σκήπτρα της ως πολυτιμότερη επωνυμία μπύρας και το 2025 σύμφωνα με έρευνα της κορυφαίας συμβουλευτικής εταιρείας Brand Finance. Όπως και πέρυσι την πρώτη τριάδα συμπληρώνουν οι Heineken και Budweiser. Κατά την Brand Finance η αθροιστική αξία επωνυμίας των 50 πολυτιμότερων παραγωγών μπύρας το 2025 ανέρχεται σε 101,6 δισ. ευρώ.

Μείωση εκπομπών άνθρακα 19% την τελευταία 6ετία για Ολυμπιακή Ζυθοποιία

Πιστή στον Εταιρικό της Σκοπό να «Ζυθοποιεί για ένα καλύτερο σήμερα και αύριο», η Ολυμπιακή Ζυθοποιία δημοσιεύει την Ετήσια Έκθεση Βιωσιμότητας για το 2024, αναδεικνύοντας την πρόοδό και τα αποτελέσματά της στους τρεις πυλώνες ESG: Περιβάλλον, Κοινωνία και Εταιρική Διακυβέρνηση. Σε μία χρονιά αυξημένων προκλήσεων για τον κλάδο, ο απολογισμός επιβεβαιώνει τη διαχρονικά επιτυχημένη πορεία της εταιρείας και αναδεικνύει τη δέσμευσή της να λειτουργεί με υπευθυνότητα, συνέπεια και μακροπρόθεσμη προοπτική, επισημαίνει η σχετική ανακοίνωση.

Δράσεις προώθησης υπεύθυνης κατανάλωσης από την Ολυμπιακή Ζυθοποιία

Σε ενεργές δράσεις ενημέρωσης και προώθησης της υπεύθυνης κατανάλωσης αλκοόλ σε μεγάλα μουσικά events του καλοκαιριού προχώρησε η Ολυμπιακή Ζυθοποιία έχοντας ως όχημα την μη αλκοολούχα Mythos 0.0%. 

Προτεινόμενα

Παράγει αξία για την ΑΜΘ η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης, στόχος η ενίσχυση της τοπικής ταυτότητας

Τις εγκαταστάσεις της Ζυθοποιίας Μακεδονίας Θράκης επισκέφτηκε ο Δήμαρχος Αλεξανδρούπολης, Ιωάννης Ζαμπούκης μαζί με την ομάδα Αντιδημάρχων του την Πέμπτη 29 Μαΐου. Στο επίκεντρο της επίσκεψης ήταν η συζήτηση για μελλοντικές συνέργειες σε όλα τα επίπεδα, στον τομέα του τουρισμού, της γαστρονομίας και ανάδειξης τοπικών προϊόντων, με στόχο την ενίσχυση της τοπικής ταυτότητας και βιώσιμης ανάπτυξης.

Διατηρεί τα «σκήπτρα» ως πολυτιμότερη επωνυμία μπύρας η Corona Extra

Η Corona Extra διατηρεί τα σκήπτρα της ως πολυτιμότερη επωνυμία μπύρας και το 2025 σύμφωνα με έρευνα της κορυφαίας συμβουλευτικής εταιρείας Brand Finance. Όπως και πέρυσι την πρώτη τριάδα συμπληρώνουν οι Heineken και Budweiser. Κατά την Brand Finance η αθροιστική αξία επωνυμίας των 50 πολυτιμότερων παραγωγών μπύρας το 2025 ανέρχεται σε 101,6 δισ. ευρώ.

Σε νέα μονάδα παραγωγής μπύρας στο Μεξικό αξίας άνω των 2 δισ. επενδύει η Heineken

Το έργο, το οποίο αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες επενδύσεις της εταιρείας στο Μεξικό τα τελευταία χρόνια, ανακοινώθηκε πριν λίγες ημέρες κατά τη διάρκεια συνέντευξης τύπου της προέδρου της χώρας, Claudia Sheinbaum.

Η επωνυμία μπύρας ΜΑΜΟΣ αναδεικνύει την έμπρακτη σύνδεση της με το ελληνικό τραπέζι

Η ΜΑΜΟΣ επιστρέφει με μία καμπάνια εμπνευσμένη από την πιο αυθεντική  ελληνική εμπειρία: ένα τραπέζι γεμάτο λαχταριστά φαγητά, παγωμένη μπύρα, ατέλειωτες κουβέντες και τον Πέτρο Μάμο να εμφανίζεται τη στιγμή που το πάθος ζητά να μοιραστεί.