Δέκα χρόνια γιορτάζει ο Αλχημιστής με επετειακή ετικέτα σε συνεργασία με την Strange Brew

Κοινοποίηση:

Τα δέκα χρόνια λειτουργίας του συμπληρώνει το beer bar «Αλχημιστής» στην Πετρούπολη και τα γιορτάζει με το λανσάρισμα μιας επετειακής old school Double IPA σε συνεργασία με τη μικροζυθοποιία Strangew Brew. H πρώτη παρουσίαση της «Τhe Alchemist», όπως ονομάζεται η νέα ετικέτα, έγινε το Σάββατο 5 Ιουλίου και η επίσημη κυκλοφορία της είναι προγραμματισμένη για τη Δευτέρα 7 Ιουλίου.

Πιο συγκεκριμένα, πρόκειται για μια proto-East Coast DIPA με λυκίσκους Simcoe, Amarillo & Columbus και τη Barbarian μαγιά, λιγότερο θολή και πιο πικρή και τολμηρή από τις μοντέρνες hazies. Αρωματικά κυριαρχεί το ώριμο ροδάκινο και συμπληρώνεται από νότες grapefruit και orange peel.

Αναλυτικά η σχετική ανακοίνωση της Strange Brew έχει ως εξής:

Tη Δευτέρα 7/6 κάνουμε επίσημο release και στο Κουκάκι το collabe με τον “Αλχημιστής”, το αγαπημένο στέκι της Πετρούπολης, το οποίο κλείνει φέτος 10 χρόνια λειτουργίας, 10 χρόνια rock’n’roll βραδιών και χιλιάδων craft beer εμπειριών!

Με μεγάλη μας χαρά λοιπόν συνεργαστήκαμε στη δημιουργία μιας επετειακής old school Double IPA, για να θυμηθούμε και να νοσταλγήσουμε (οι παλαιότεροι) πως ήταν οι IPAs που λατρέψαμε πριν μια δεκαετία.

Μια proto-East Coast DIPA με λυκίσκους Simcoe, Amarillo & Columbus και τη Barbarian μαγιά, λιγότερο θολή και πιο πικρή απ’τις μοντέρνες hazies και σίγουρα πιο τολμηρή, θυμίζοντας την εποχή που τα craft breweries προσπαθούσαν να τραβήξουν την προσοχή!

Αρωματικά επιστρέφουμε στα κλασικά και αγαπημένα, με το ώριμο ροδάκινο να κυριαρχεί και να συμπληρώνεται από νότες grapefruit & orange peel στο background. Drink fresh!

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Πήραν «φωτιά» τα καζάνια στο νέο ζυθοποιείο της Sigri Brewery

Τη νέα της weiss ετικέτα Witty λάνσαρε η μικροζυθοποιία Λέσβου, Sigri Brewery. H ολοκαίνουργια ετικέτα παράγεται και συσκευάζεται εξ ολοκλήρου στο νεοσύστατο ζυθοποιείο της Sigri στη Μυτιλήνη και αποτελεί ωδή στη γεωλογική και παλαιοντολογική ιστορία της Δυτικής Λέσβου. Στην έμπνευση της ετικέτας συνέβαλε και το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Απολιθωμένου Δάσους Λέσβου.

Οι καταναλωτές της γενιάς Gen Z οδηγούν την άνθιση των μη αλκοολούχων ετικετών στις ΗΠΑ

Οι μη αλκοολούχες ετικέτες συνεχίζουν να βλέπουν σημαντική ανάπτυξη εντός του 2025, σύμφωνα με στοιχεία της κορυφαίας εμπορικής ένωσης μπύρας της Αμερικής, Beer Institute, με τους καταναλωτές της γενιάς Gen Z να είναι αυτοί  που φαίνεται να τις έχουν αγκαλιάσει σε μεγαλύτερο βαθμό.

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης αναδεικνύει τον στρατηγικό ρόλο της νέας ΚΑΠ για τη Θράκη

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης Α.Ε. πραγματοποίησε στις εγκαταστάσεις της την Τετάρτη 9 Ιουλίου ημερίδα με θέμα: «Κοινή Αγροτική Πολιτική, Ατζέντα 2025–2030». Στα πλαίσια της ημερίδας συζητήθηκε ο στρατηγικός ρόλος της ΚΑΠ για τη Θράκη με στόχο τη μετάβαση προς ένα ανθεκτικό, καινοτόμο και περιβαλλοντικά βιώσιμο αγροδιατροφικό μοντέλο.

Προτεινόμενα

Περιορισμένα αποθέματα Guinness στις μπυραρίες ενόψει Χριστουγέννων, λόγω αυξημένης ζήτησης

Στην απόφαση να περιορίσει την ποσότητα Guinness που μπορούν να προμηθευτούν οι βρετανικές μπυραρίες τις τελευταίες εβδομάδες πριν τα Χριστούγεννα προχώρησε ο όμιλος αλκοολούχων ποτών

Καθιερώνεται η μπύρα χωρίς αλκοόλ, στοίχημα η κατάκτηση της γεύσης

Την ραγδαία άνοδο της μπύρας χωρίς αλκοόλ μέσα στην επόμενη δεκαετία προβλέπει έρευνα αγοράς, σύμφωνα με την οποία βασικό «στοίχημα» για τους παίκτες του κλάδου αποτελεί η βελτίωση της γεύσης,