Η κορυφαία ασιατική επωνυμία μπύρας Asahi Super Dry επίσημος χορηγός της Arsenal

Κοινοποίηση:

Η κορυφαία από άποψη πωλήσεων επωνυμία μπύρας της Ιαπωνίας, Asahi Super Dry, αποτελεί επίσημο χορηγό της Άρσεναλ για τη νέα σεζόν της Premier League. Η Asahi Super Dry σημείωσε αύξηση πωλήσεων ύψους 33% στη διάρκεια του τελευταίου έτους με ανάπτυξη που σε ποσό αγγίζει τα 78 εκατ. ευρώ.

Η συμφωνία προβλέπει ότι στις κερκίδες του Emirates Stadium θα σερβίρονται ετικέτες τύπου lager, ale, αλλά και μηλίτες της Asahi UK, τόσο για τους αγώνες της ανδρικής, όσο και της γυναικείας ομάδας της Arsenal τη σεζόν 2025/26. Πέρα από την Asahi Super Dry στο μπαρ του Emirates Stadium θα σερβίρονται και ετικέτες από τις επωνυμίες Cornish Orchards και Meantime του ασιατικού ομίλου αλκοολούχων ποτών. Περαιτέρω, βάσει της συμφωνίας θρύλοι της Arsenal θα συμμετέχουν σε νέο ψηφιακό περιεχόμενο και καμπάνιες της Asahi.

Αναφορικά με τη συμφωνία, η Juliet Slot, εμπορική διευθύντρια της Arsenal, δήλωσε ότι «Είμαστε στην ευχάριστη θέση να καλωσορίσουμε την Asahi  – μια από τις πιο αναγνωρισμένες και δημοφιλείς επωνυμίες μπύρας στον κόσμο- ως τον νέο επίσημο συνεργάτη μπύρας μας. Οι οπαδοί μας βρίσκονται στο επίκεντρο όλων μας των ενεργειών, και αυτή η συνεργασία σηματοδοτεί ένα ακόμη βήμα για τη βελτίωση της εμπειρίας των αγώνων και τη σύνδεση με τους οπαδούς μας σε όλο τον κόσμο. Είμαστε περήφανοι που επωνυμίες όπως η Asahi επενδύουν στη φιλοδοξία μας και μας συνοδεύουν στο ταξίδι μας για την κατάκτηση μεγάλων τροπαίων».

Με τη σειρά του ο Rob Hobart, Διευθυντής Μάρκετινγκ της Asahi UK, τόνισε ότι  «Η συνεργασία με μια παγκόσμια δύναμη όπως η Arsenal, που μας επιτρέπει να φέρουμε τη σειρά μας από Super Premium μπύρες και μηλίτη, στους οπαδούς της ομάδας στο Λονδίνο και σε όλο τον κόσμο, είναι πραγματικά συναρπαστική. Θα φέρουμε στους Gooners μια νέα σειρά από τα καλύτερα προϊόντα μας στις ημέρες των αγώνων, έχοντας στο επίκεντρο την Asahi Super Dry, υποστηρίζοντάς μας να αυξήσουμε την παρουσία μας στο Λονδίνο και τα νοτιοανατολικά. Αυτή η συνεργασία σηματοδοτεί ένα συναρπαστικό βήμα στο ταξίδι μας ως επωνυμία, διευρύνοντας την εμβέλειά μας και δημιουργώντας ουσιαστικές συνδέσεις με τους οπαδούς του ποδοσφαίρου».

 

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η Bud επίσημος χορηγός μπύρας της Μίλαν, εμβαθύνει το αποτύπωμα της στον αθλητισμό η AB InBev

Η Μίλαν και η AB InBev, η κορυφαία ζυθοποιία στον κόσμο από άποψη πωλήσεων, ανακοίνωσαν μια νέα συνεργασία, στο πλαίσιο της οποίας η Budweiser θα γίνει ο Επίσημος Συνεργάτης Μπύρας και Περιφερειακός Συνεργάτης των Rosoneri.

Τις τάσεις στο χώρο της μικροζυθοποιίας ανέδειξε το διεθνές συνέδριο στη «Βεργίνα»

Η τεχνολογία και οι εξελίξεις στο χώρο της μικροζυθοποιίας ήταν τα ζητήματα που εξέτασε το 6ο Διεθνές Συνέδριο Ζυθοποίησης ICBR 2025, που διεξήχθη στις εγκαταστάσεις της Ζυθοποιίας Μακεδονίας Θράκης στην Κομοτηνή μεταξύ 21 και 23 Νοεμβρίου.

Προτεινόμενα

Seven Seals, στη σκιά του Άγιου Όρους

Την αρχή έκανε ο Λευκός Καβαλάρης. Ακολούθησαν αργότερα ο Κόκκινος και ο Μαύρος Καβαλάρης και πρόσφατα έκανε την εµφάνισή του ο τέταρτος, µε το όνοµα «Θάνατος».

Θύμα κυβερνοεπίθεσης ο ιαπωνικός κολοσσός της μπύρας Asahi Breweries

Θύμα κυβερνοεπίθεσης έπεσε η Asahi Breweries, με τον ιαπωνικό κολοσσό της μπύρας να αναφέρει σε ανακοίνωση της ότι δεν διέρρευσαν προσωπικές πληροφορίες και δεδομένα πελατών, ωστόσο οι παραγγελίες και οι αποστολές στις εταιρείες του ομίλου στην Ιαπωνία αναγκάστηκαν να αναβληθούν.

Ποντάρει στην μπύρα για να πετύχει άνοδο κερδών ο όμιλος αλκοολούχων ποτών Asahi

Σε ποσό κοντά στα 7,87 δισ. ευρώ ανήλθε ο τζίρος του ομίλου ποτών Asahi στο πρώτο εξάμηνο του έτους (+0,6% σε σχέση με πέρυσι), την ώρα που τα λειτουργικά του κέρδη μειώθηκαν κατά 3,2% σε περίπου 635,33 εκατ. ευρώ.