Διατηρεί τα «σκήπτρα» ως ηπολυτιμότερη επωνυμία μπύρας στον κόσμο η Corona Extra

Κοινοποίηση:

Η Corona Extra διατηρεί τα σκήπτρα της ως πολυτιμότερη επωνυμία μπύρας και το 2025 σύμφωνα με έρευνα της κορυφαίας συμβουλευτικής εταιρείας Brand Finance. Όπως και πέρυσι την πρώτη τριάδα συμπληρώνουν οι Heineken και Budweiser. Κατά την Brand Finance η αθροιστική αξία επωνυμίας των 50 πολυτιμότερων παραγωγών μπύρας το 2025 ανέρχεται σε 101,6 δισ. ευρώ.

Η μεξικανική Modelo Especial αναρριχήθηκε στην τέταρτη θέση της κατάταξης του Brand Finance ξεπερνώντας την Bud Light, ενώ για πρώτη φορά οι Michelob (8η) και Tsingtao (9η) βρέθηκαν εντός της πρώτης δεκάδας. Την επιστροφή της στην κορυφαία δεκάδα από άποψη αξίας πραγματοποίησε για πρώτη φορά από το 2018 και η Guinness (10η)

Όσον αφορά τον δείκτη ισχύος επωνυμίας (BSI) της Brand Finance, στην πρώτη θέση φιγουράρει η Tsingtao με βαθμολογία 95,6/100 και χαρακτηρισμό ισχύος ΑΑΑ+, γεγονός που αντανακλά την σημαντική της παρουσία στην αγορά και την απήχηση της.

Αναλυτικά οι 10 πιο πολύτιμες επωνυμίες μπύρας παγκοσμίως σύμφωνα με την Brand Finance έχει ως εξής:

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η άνθιση των μη αλκοολούχων μπυρών κατακτά τη Γερμανία και το Oktoberfest

Η Γερμανία είναι μια χώρα άρρηκτα συνδεδεμένη με την παράδοση στην μπύρα, όμως ακόμα και η «Μέκκα» του αγαπημένου ποτού σιγά σιγά στρέφεται στις μη αλκοολούχες επιλογές. Η τάση αυτή είναι ιδιαίτερα έκδηλη ανάμεσα στους νεαρούς Γερμανούς, και φέτος ήταν ιδιαίτερα αισθητή και στο Oktoberfest.

Προτεινόμενα

Με τιμές ρεκόρ και καλοκαιρινό καιρό πραγματοποιήθηκε η αυλαία του Oktoberfest στο Μόναχο

Με καλοκαιρινές θερμοκρασίες και τιμές ρεκόρ που αγγίζουν τα 15 ευρώ ανά λίτρο μπύρας πραγματοποιήθηκε η αυλαία του 190ου Oktoberfest το Σάββατο 20 Σεπτεμβρίου στο Μόναχο. Το φεστιβάλ θα διαρκέσει μέχρι και τις 5 Οκτωβρίου.

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης παρουσίασε τη στρατηγική ανάπτυξης της σε φοιτητές

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης επισκέφθηκε το Deree – The American College of Greece, στο πλαίσιο παρουσίασης της εταιρείας και της επιχειρηματικής της φιλοσοφίας στους φοιτητές του Τμήματος Marketing and Strategy.

Αυξημένα κέρδη στο πρώτο εξάμηνο 2025 σημείωσε η Heineken, σταθερές οι προβλέψεις για το σύνολο του έτους

Αυξημένα κατά 7,4% παρουσιάζονται τα κέρδη του κολοσσού της μπύρας Heineken στο α’ εξάμηνο 2025. Το επίπεδο της αύξησης είναι οριακά υψηλότερο  από τις προβλέψεις των ειδικών για άνοδο 7%, με την εταιρεία να αποδίδει την ανάπτυξη αυτή στις ικανοποιητικές επιδόσεις σε χώρες όπως η Αφρική και η Ασία, αλλά και σε πρακτικές για μείωση κόστους.

Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία αυξάνει το κοινωνικο-οικονομικό της αποτύπωμα, στους μοχλούς η «Έξυπνη Σπορά»

Ανάπτυξη 85% σημείωσε την τριετία 2021-2024 η Αθηναϊκή Ζυθοποιία, με 763 εκατ. ευρώ προστιθέμενης αξίας στην ελληνική οικονομία και επιρροή σε 37.000 θέσεις εργασίας σύμφωνα με τη νέα Μελέτη Κοινωνικο-Οικονομικού Αντικτύπου της για το 2024.