Αυξημένα κέρδη στο πρώτο εξάμηνο 2025 σημείωσε η Heineken, σταθερές οι προβλέψεις για το σύνολο του έτους

Κοινοποίηση:

Αυξημένα κατά 7,4% παρουσιάζονται τα κέρδη του κολοσσού της μπύρας Heineken στο α’ εξάμηνο 2025. Το επίπεδο της αύξησης είναι οριακά υψηλότερο  από τις προβλέψεις των ειδικών για άνοδο 7%, με την εταιρεία να αποδίδει την ανάπτυξη αυτή στις ικανοποιητικές επιδόσεις σε χώρες όπως η Αφρική και η Ασία, αλλά και σε πρακτικές για μείωση κόστους.

Η Heineken συνεχίζει να αναμένει αύξηση του ετήσιου κέρδους της μεταξύ 4-8%. Εντούτοις, οι μετοχές της Heineken μειώθηκαν κατά 4,3%, καθώς η ζυθοποιία είχε προειδοποιήσει ότι θα μειώσει τους όγκους παραγωγής της για το υπόλοιπο του έτους, κυρίως, λόγω των εμπορικών πολιτικών των ΗΠΑ που έφεραν αναταραχή της αμερικανικής αγοράς.

Μετά την επίτευξη συμφωνίας μεταξύ ΗΠΑ και Ευρωπαϊκής Ένωσης την Κυριακή 27 Ιουλίου, ο διευθύνων σύμβουλος της Heineken, Dolf van den Brink εξέφρασε την ικανοποίηση του με τη σταθερότητα που αναμένεται να επέλθει στην αγορά, με τους επαπειλούμενους δασμούς 30% σε ευρωπαϊκά προϊόντα να αντικαθίστανται από δασμούς 15% – παρότι το επίπεδο αυτό ενδέχεται και πάλι να πλήξει τα κέρδη της Heineken στις ΗΠΑ. Παράλληλα, ο van den Brink τόνισε ότι η εταιρεία εξετάζει πολλές επιλογές για μετρίαση των μακροπρόθεσμων επιπτώσεων των δασμών, συμπεριλαμβανομένου αλλαγών στη γραμμή παραγωγής, με πολλές από αυτές, όμως, να είναι κοστοβόρες.

Η Heineken είναι ακόμα αντιμέτωπη με δασμούς ύψους 30% στα προϊόντα που παράγει στο Μεξικό, με τη χώρα της Λατινικής Αμερικής να μην έχει φτάσει ακόμα σε επίτευξη συμφωνίας με τις ΗΠΑ και την προθεσμία της 1ης Αυγούστου να πλησιάζει. Σύμφωνα με το Reuters στελέχη της Heineken επισημαίνουν ότι από το πρώτο τρίμηνο του έτους η Heineken βλέπει την οικονομική αβεβαιότητα να πλήττει την αγοραστική δυνατότητα και την εμπιστοσύνη των καταναλωτών στις ΗΠΑ, τη Βραζιλία και το Μεξικό.

Πληροφορίες από Reuters

 

 

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Χάνει το «τρένο» των νέων καταναλωτών η craft μπύρα στις ΗΠΑ, αναγκαία η αλλαγή στρατηγικής

Νέα έρευνα της εταιρείας CGA by NIQ δείχνει ότι η craft μπύρα χάνει έδαφος με τους νέους καταναλωτές παρά την απήχηση της στο εμπόριο των ΗΠΑ, και καταδεικνύει την ανάγκη για υιοθεσία νέων στρατηγικών που να ταιριάζουν στις προτιμήσεις της Gen Ζ.

Προτεινόμενα

Άνοιγμα στην Ασία και συνεργασία με την ζυθοποιία Tiger Beer για Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ

Η ηγέτιδα των πολυτελών μπυρών στην ασιατική αγορά, Tiger Beer, και ο μεγαλύτερος από άποψη αριθμού φιλάθλων ποδοσφαιρικός σύλλογος της Αγγλίας, Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, έδωσαν τα

Εγκρίθηκε η ανάπλαση των ιστορικών εγκαταστάσεων της πρώην «Ζυθοποιίας ΦΙΞ» στην Θεσσαλονίκη

«Πράσινο φως» για την υλοποίηση της ανάπλασης των εγκαταστάσεων της πρώην «Ζυθοποιίας ΦΙΞ» στη Θεσσαλονίκη, αφού μέσω της έκδοσης του Προεδρικού Διατάγματος (ΦΕΚ Δ’ 805/2024)

Η Heineken άνοιξε νέο ζυθοποιείο αξίας πάνω από 400 εκατ. ευρώ στη Βραζιλία

Η Heineken άνοιξε ένα νέο ζυθοποιείο αξίας πάνω από 400 εκατ. ευρώ στην περιοχή Minas Gerais στη Βραζιλία. Το ζυθοποιείο του Ολλανδικού κολοσσού αποτελεί μια από τις σημαντικότερες επενδύσεις του στην περιοχή, καθώς η εταιρεία στοχεύει στο να βελτιώσει ακόμα περισσότερο το παγκόσμιο αντίκτυπο της.

Heineken και Formula 1 επεκτείνουν την πολυετή συνεργασία τους

Formula 1 και Heineken δώσανε τα χέρια για επέκταση της σχεδόν δεκαετούς συνεργασίας τους με μια νέα πολυετή συμφωνία, η οποία θα δει τις ετικέτες του ολλανδικού κολοσσού να συντροφεύουν τους λάτρεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού στους αγώνες του πρωταθλήματος.