Η Michelob Ultra εκθρόνισε την Modelo στην κορυφή των προτιμήσεων των Αμερικάνων

Κοινοποίηση:

Η Michelob Ultra, η επωνυμία της AB InBev, φαίνεται να έχει γίνει πλέον η αγαπημένη μπύρα των Αμερικάνων καταναλωτών.

Η Anheuser-Busch, επικαλούμενη στοιχεία της Circana, ανακοίνωσε ότι η Michelob Ultra ξεπέρασε τη Modelo Especial σε όγκο λιανικών πωλήσεων στις ΗΠΑ κατά το έτος που έληξε στις 14 Σεπτεμβρίου.

Εν τω μεταξύ, η Constellation Brands, που κατέχει τις μάρκες Modelo και Corona, είχε προηγουμένως αποδώσει την πτώση των πωλήσεων μπύρας στις αυστηρότερες μεταναστευτικές πολιτικές των ΗΠΑ, που προκάλεσαν μείωση των ισπανόφωνων καταναλωτών στις ΗΠΑ.

Περίπου το ήμισυ των πωλήσεων της Constellation προέρχεται από ισπανόφωνους καταναλωτές στις ΗΠΑ.

Νωρίτερα αυτό το μήνα, η Constellation μείωσε τις προβλέψεις της για το σύνολο του έτους, επισημαίνοντας το «δύσκολο μακροοικονομικό περιβάλλον».

Τους τελευταίους μήνες, αρκετές εταιρείες καταναλωτικών προϊόντων έχουν επισημάνει τη σχέση μεταξύ της αυστηρότερης μεταναστευτικής πολιτικής της κυβέρνησης του Ντόναλντ Τραμπ και της πτώσης των πωλήσεων.

Συνολικά, η αμερικανική βιομηχανία μπύρας φαίνεται να βιώνει μια μέτρια χρονιά, καθώς οι συνήθειες κατανάλωσης αλκοόλ στις ΗΠΑ αλλάζουν.

Σύμφωνα με το Εθνικό Ινστιτούτο για την Κατάχρηση Αλκοόλ και τον Αλκοολισμό, οι Αμερικανοί έχουν μειώσει την κατανάλωση μπύρας τις τελευταίες τέσσερις δεκαετίες.

Η Anheuser-Busch ανακοίνωσε επίσης ότι η κυκλοφορία της Michelob Ultra Zero, μιας μη αλκοολούχης μπύρας, συνέβαλε στην αύξηση της δημοτικότητας της μάρκας.

Η ζυθοποιία έχει επίσης επενδύσει στο μάρκετινγκ της Michelob Ultra, μεταξύ άλλων στο Παγκόσμιο Κύπελλο Συλλόγων της FIFA και σε άλλα σημαντικά αθλητικά γεγονότα.

Πηγή: BBC

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Νέα δυνατή Imperial Stout παρουσιάζει η Seven Island Brewery

Η μικροζυθοποιία Seven Island Brewery ανακοίνωσε το νέο κεφάλαιο της σειράς «Dark Ages» με την καινούργια δυνατή Imperial Stout «Wicked Wizard», η οποία έχει περιεκτικότητα αλκοόλ 11% και αρώματα από cheese cake με φυστικοβούτυρο.

Καθοδική τάση για τις premium μπύρες στο πρώτο εξάμηνο 2025

Έπειτα από τέσσερα χρόνια σταθερής ανάπτυξης, ο όγκος πωλήσεων μπυρών κατηγορίας premium και πάνω μειώθηκαν στο πρώτο μισό του 2025 με αισθητές μειώσεις να παρατηρούνται σε σημαντικές αγορές όπως η Κίνα, η Βραζιλία και οι ΗΠΑ, αλλά με μικρότερες αγορές να προσφέρουν μια χαραμάδα αισιοδοξίας, σύμφωνα με την ερευνητική εταιρεία IWSR.

Η Heineken άνοιξε νέο ζυθοποιείο αξίας πάνω από 400 εκατ. ευρώ στη Βραζιλία

Η Heineken άνοιξε ένα νέο ζυθοποιείο αξίας πάνω από 400 εκατ. ευρώ στην περιοχή Minas Gerais στη Βραζιλία. Το ζυθοποιείο του Ολλανδικού κολοσσού αποτελεί μια από τις σημαντικότερες επενδύσεις του στην περιοχή, καθώς η εταιρεία στοχεύει στο να βελτιώσει ακόμα περισσότερο το παγκόσμιο αντίκτυπο της.

Προτεινόμενα

Η άνθιση των μη αλκοολούχων μπυρών κατακτά τη Γερμανία και το Oktoberfest

Η Γερμανία είναι μια χώρα άρρηκτα συνδεδεμένη με την παράδοση στην μπύρα, όμως ακόμα και η «Μέκκα» του αγαπημένου ποτού σιγά σιγά στρέφεται στις μη αλκοολούχες επιλογές. Η τάση αυτή είναι ιδιαίτερα έκδηλη ανάμεσα στους νεαρούς Γερμανούς, και φέτος ήταν ιδιαίτερα αισθητή και στο Oktoberfest.

Νέα δυνατή Imperial Stout παρουσιάζει η Seven Island Brewery

Η μικροζυθοποιία Seven Island Brewery ανακοίνωσε το νέο κεφάλαιο της σειράς «Dark Ages» με την καινούργια δυνατή Imperial Stout «Wicked Wizard», η οποία έχει περιεκτικότητα αλκοόλ 11% και αρώματα από cheese cake με φυστικοβούτυρο.

Άνοιξε τις πόρτες της στη Ριτσώνα σε 300 λάτρεις της μπύρας η Ολυμπιακή Ζυθοποιία

Περισσότεροι από 300 επισκέπτες και λάτρεις της μπύρας συγκέντρωσε μετέβησαν στις εγκαταστάσεις της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας στη Ριτσώνα Ευβοίας το Σάββατο 27 Σεπτεμβρίου στα πλαίσια των φετινών «Ανοιχτών Ζυθοποιείων».