Launch Party για την συνεργατική «Μεγάλη Απόδραση» 608 Brewing και Bad Q

Κοινοποίηση:

Στο Μαρούσι και στο Last Row Beer Bar θα γιορτάσουν η 608 Brewing Co και η Bad Q την τελευταία συνεργατική τους ετικέτας «Great Escape» την Κυριακή 29 Σεπτεμβρίου.

Η «επικίνδυνη», όπως χαρακτηρίζεται στην ανακοίνωση που συνόδεψε την κυκλοφορία της, συνεργατική ετικέτα των δύο ζυθοποιείων, είναι μια New England IPA περιεκτικότητας 6% ABV, με γεμάτο σώμα, θολή ξανθιά όψη και αρώματα και γεύσεις από εσπεριδοειδή και τροπικά φρούτα.

Το ντεμπούτο της «Great Escape» πραγματοποιήθηκε στο πρόσφατο Athens Beer Weekend στην Δημοτική Αγορά της Κυψέλης, αφού η νέα μπύρα των δύο εταιρειών ήταν παρούσα στο περίπτερο της 608 Brewing Co.

Η εκδήλωση θα ξεκινήσει από τις 14:30 το μεσημέρι και στον χώρο θα βρίσκονται διάφορα stands με ρούχα και merch από τις εταιρείες  Ohet Clothing, Underzone Records, Druantia Design και Breath Clo, ενώ την μουσική έχουν αναλάβει οι dj, Joe Costello και Melow.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Διατηρεί τα «σκήπτρα» ως πολυτιμότερη επωνυμία μπύρας η Corona Extra

Η Corona Extra διατηρεί τα σκήπτρα της ως πολυτιμότερη επωνυμία μπύρας και το 2025 σύμφωνα με έρευνα της κορυφαίας συμβουλευτικής εταιρείας Brand Finance. Όπως και πέρυσι την πρώτη τριάδα συμπληρώνουν οι Heineken και Budweiser. Κατά την Brand Finance η αθροιστική αξία επωνυμίας των 50 πολυτιμότερων παραγωγών μπύρας το 2025 ανέρχεται σε 101,6 δισ. ευρώ.

Μείωση εκπομπών άνθρακα 19% την τελευταία 6ετία για Ολυμπιακή Ζυθοποιία

Πιστή στον Εταιρικό της Σκοπό να «Ζυθοποιεί για ένα καλύτερο σήμερα και αύριο», η Ολυμπιακή Ζυθοποιία δημοσιεύει την Ετήσια Έκθεση Βιωσιμότητας για το 2024, αναδεικνύοντας την πρόοδό και τα αποτελέσματά της στους τρεις πυλώνες ESG: Περιβάλλον, Κοινωνία και Εταιρική Διακυβέρνηση. Σε μία χρονιά αυξημένων προκλήσεων για τον κλάδο, ο απολογισμός επιβεβαιώνει τη διαχρονικά επιτυχημένη πορεία της εταιρείας και αναδεικνύει τη δέσμευσή της να λειτουργεί με υπευθυνότητα, συνέπεια και μακροπρόθεσμη προοπτική, επισημαίνει η σχετική ανακοίνωση.

Δράσεις προώθησης υπεύθυνης κατανάλωσης από την Ολυμπιακή Ζυθοποιία

Σε ενεργές δράσεις ενημέρωσης και προώθησης της υπεύθυνης κατανάλωσης αλκοόλ σε μεγάλα μουσικά events του καλοκαιριού προχώρησε η Ολυμπιακή Ζυθοποιία έχοντας ως όχημα την μη αλκοολούχα Mythos 0.0%. 

Προτεινόμενα

Με δύο νέες ποικιλίες και ψηφιακή διαχείριση το κριθάρι της Αθηναϊκής

Δύο νέες ποικιλίες βυνοποιήσιμου κριθαριού μαζί με ένα ολοκληρωμένο πακέτο ψηφιακής διαχείρισης της συμβολαιακής καλλιέργειας από τους αγρότες, φέρνει σύντομα στην αγορά η Αθηναϊκή Ζυθοποιία.

Επέστρεψε για ακόμα μια χρονιά η επετειακή ετικέτα «13ος Απόστολος» της μικροζυθοποιίας Σολο

Την επιστροφή της εποχιακής πασχαλινής Belgian Strong Ale «13ος Απόστολος» ανακoίνωσε η μικροζυθοποιία Σολο. Πρόκειται για μια δυνατή ετικέτα με περιεκτικότητα αλκοόλ 11% και φρουτώδη γεύση.

Μία δεκαετία 56 Isles με ειδική έκδοση για το χαρακτηριστικό μπλε μπουκάλι της Lager της

Μία δεκαετία λειτουργίας έκλεισε η μικροζυθοποιία Πάρου, 56 Isles, που ανακοίνωσε μια ειδική έκδοση του χαρακτηριστικού μπλε μπουκαλιού που συνοδεύει την σημαντικότερη ετικέτα της, ήτοι