Τέλος η ζυθοποιία της Heineken στο Βιετνάμ λόγω μείωσης της ζήτησης

Κοινοποίηση:

«Η συνολική οικονομία, συμπεριλαμβανομένης της βιομηχανίας μπύρας, αντιμετώπισε πολλές προκλήσεις λόγω της οικονομικής επιβράδυνσης που οδήγησε σε πτώση της εμπιστοσύνης των καταναλωτών και των καταναλωτικών συνηθειών», δήλωσε η εταιρεία.

Επιπλέον, οι αυστηρότεροι νόμοι του Βιετνάμ για την κατανάλωση αλκοόλ και την οδήγηση, οι οποίοι έχουν περιορίσει το όριο περιεκτικότητας σε αλκοόλ για τους οδηγούς στο μηδέν από το 2019, έχουν επίσης βλάψει τα ποσοστά κατανάλωσης μπύρας.

Ως αποτέλεσμα, για πρώτη φορά μετά από δεκαετίες, η αγορά μπύρας στο Βιετνάμ σημείωσε διψήφια πτώση το 2023 και συνεχίζει την πτωτική πορεία με μεσαίο μονοψήφιο ποσοστό μέχρι στιγμής φέτος, δήλωσε η Heineken.

Επιδιώκουμε αποτελεσματικότητα και οικονομίες κλίμακας για τον εξορθολογισμό των λειτουργιών μας, ώστε να μπορέσουμε να συνεχίσουμε να επενδύουμε και να επιτύχουμε ανάπτυξη στην αγορά του Βιετνάμ”, ανέφερε, σημειώνοντας ότι ορισμένοι από τους επηρεαζόμενους εργαζόμενους θα μεταφερθούν σε άλλα ζυθοποιεία της Heineken στο Βιετνάμ.

Η Heineken δραστηριοποιείται στο Βιετνάμ μέσω της Heineken Vietnam, μιας κοινοπραξίας με την τοπική εταιρεία Saigon Trading Group, από το 1991.

Η εταιρεία δήλωσε ότι έχει επενδύσει πάνω από 1 δισ. ευρώ (1,07 δισ. δολάρια) στο Βιετνάμ και ότι τα ζυθοποιεία της απασχολούν άμεσα πάνω από 3.000 υπαλλήλους.

Πάντως το υπουργείο Οικονομικών του Βιετνάμ δήλωσε νωρίτερα αυτό το μήνα ότι σχεδιάζει να αυξήσει τον ειδικό φόρο κατανάλωσης στα αλκοολούχα ποτά στο 100% μέχρι το 2030, μια κίνηση που μπορεί να πλήξει περαιτέρω τον κλάδο.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Χάνει το «τρένο» των νέων καταναλωτών η craft μπύρα στις ΗΠΑ, αναγκαία η αλλαγή στρατηγικής

Νέα έρευνα της εταιρείας CGA by NIQ δείχνει ότι η craft μπύρα χάνει έδαφος με τους νέους καταναλωτές παρά την απήχηση της στο εμπόριο των ΗΠΑ, και καταδεικνύει την ανάγκη για υιοθεσία νέων στρατηγικών που να ταιριάζουν στις προτιμήσεις της Gen Ζ.

Σε καθοδική τροχιά η παραγωγή μπύρας στην Ευρωπαϊκή Ένωση, αντιστέκεται στην αρνητική τάση η Ελλάδα

Η παραγωγή μπύρας στην Ευρωπαϊκή Ένωση συνέχισε να σημειώνει ήπια πτώση το 2024, πέφτοντας από περίπου 367 εκατομμύρια εκατόλιτρα το 2019 σε 345 εκατομμύρια εκατόλιτρα σύμφωνα με την έκθεση «EU Beer Trends 2025» της Ένωσης Ευρωπαίων Ζυθοποιών.

Προτεινόμενα

Όλα τα κιλά και τιμή 21 λεπτά για το κριθάρι ανακοίνωσε η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης

Το σύνολο της φετινής παραγωγής, για όλα τα κιλά που παραδίδει ο παραγωγός, και στην προσυμφωνημένη τιμή των 21 λεπτών ανά κιλό, που τυγχάνει και η καλύτερη τιμή στην αγορά, θα απορροφήσει και φέτος η ΒΕΡΓΙΝΑ από τους παραγωγούς βυνοποιήσιμου κριθαριού, με τους οποίους συνεργάζεται στο πλαίσιο του μοντέλου της συμβολαιακής καλλιέργειας, χωρίς πλαφόν στα παραδοτέα κιλά. Η μέση στρεμματική απόδοση ανήλθε στα 470 κιλά ανά στρέμμα, «σημαντική επίδοση» όπως προσδιορίστηκε  από τον επικεφαλής Γεωπόνο της Ζυθοποιίας Μακεδονίας Θράκης Α.Ε. (ΒΕΡΓΙΝΑ) κ. Χ. Αραμπατζόγλου.

Πυλώνας κοινωνικής προσφοράς η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης στήριζει την αποκατάσταση ΑμεΑ Κομοτηνής

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης Α.Ε., επιβεβαιώνοντας για ακόμη μία φορά τη δέσμευση της για ενίσχυση των τοπικών κοινωνιών, πραγματοποίησε μια σημαντική δωρεά προς το Παράρτημα

Στρατηγικά συνεργασία Ζυθοποιίας Μακεδονίας Θράκης Α.Ε. και Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης

Την στρατηγική τους συνεργασία επικύρωσαν η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης Α.Ε. (Βεργίνα) και η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης για αναπτυξιακά και επενδυτικά θέματα που αφορούν την