Η βρετανική Britvic εξαγοράστηκε από τη Carlsberg για 3,9 δις. ευρώ

Κοινοποίηση:

Η Carlsberg ανακοίνωσε τη συμφωνία για την εξαγορά της βρετανικής εταιρείας αναψυκτικών Britvic για £3,3 δισ. (€3,9 δισ.) και την αγορά του μεριδίου της βρετανικής αλυσίδας pub Marston’s από την κοινή τους επιχείρηση με την ζυθοποιία από τη Δανία.

Σύμφωνα με τη δήλωση της Carlsberg τη Δευτέρα, η εταιρεία σχεδιάζει να δημιουργήσει μια ολοκληρωμένη εταιρεία μπύρας και αναψυκτικών στη Βρετανία. Η νέα εταιρεία, Carlsberg Britvic, θα ενισχύσει επίσης τη συνεργασία της με την PepsiCo, η οποία έχει ήδη συμφωνίες εμφιάλωσης με την Carlsberg και την Britvic.

Η Carlsberg αύξησε την προσφορά της για την Britvic στις 1.315 πένες ανά μετοχή, συμπεριλαμβανομένων μετρητών και ενός ειδικού μερίσματος 25 πενών ανά μετοχή, μετά την απόρριψη της προηγούμενης προσφοράς των 1.250 πενών ανά μετοχή τον περασμένο μήνα.

Η Carlsberg ανέφερε ότι η Britvic είναι μια από τις κορυφαίες εταιρείες αναψυκτικών στη Μεγάλη Βρετανία, τη Δυτική Ευρώπη και τη Βραζιλία. Η εταιρεία θεωρεί ότι η εξαγορά της Britvic αποτελεί μια εξαιρετικά ελκυστική ευκαιρία και υποστηρίζει τις γενικότερες φιλοδοξίες ανάπτυξής της.

Η εξαγορά θα ενισχύσει την επιτυχημένη επιχείρηση εμφιάλωσης της Carlsberg στη Σκανδιναβία και θα ενδυναμώσει την παρουσία της στη Δυτική Ευρώπη, μια σημαντική περιοχή που προσφέρει σταθερές και ελκυστικές προοπτικές ανάπτυξης. Η Carlsberg σκοπεύει να επιταχύνει τις επενδύσεις στις εμπορικές και εφοδιαστικές δραστηριότητες της Britvic για να ενισχύσει την μελλοντική ανάπτυξη της εταιρείας.

Η Carlsberg εκτιμά ότι η ενσωμάτωση της Britvic θα μπορούσε να αποφέρει ετήσιες εξοικονομήσεις κόστους και βελτιώσεις αποδοτικότητας περίπου £100 εκατομμυρίων (περίπου £75 εκατομμύρια μετά τους φόρους), με την προσδοκία ότι αυτές οι εξοικονομήσεις θα πραγματοποιηθούν εντός πέντε ετών από την ολοκλήρωση της εξαγοράς.

Η Marston’s ανακοίνωσε ότι θα πουλήσει το 40% του μεριδίου της στην κοινή επιχείρηση Carlsberg Marston’s Limited για £206 εκατομμύρια (€243,7 εκατομμύρια) σε μετρητά. Η Carlsberg στοχεύει να επεκτείνει και να αυξήσει την προσοχή της σε κατηγορίες όπως ο μηλίτης, η σκληρή λεμονάδα, τα hard seltzer και τα έτοιμα προς κατανάλωση κοκτέιλ, για να εκμεταλλευτεί την αυξανόμενη ζήτηση για ποτά πέρα από την παραδοσιακή μπύρα.

Η συναλλαγή με τη Marston’s αναμένεται να ολοκληρωθεί το τρίτο τρίμηνο του έτους.

Η Britvic ανέφερε ισχυρά αποτελέσματα για το Γ’ τρίμηνο, με τα έσοδα να φτάνουν τα £502,9 εκατομμύρια, σημειώνοντας αύξηση 6,3% παρά τις προκλήσεις σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος. Η ζήτηση για τα προϊόντα της Britvic παραμένει ισχυρή καθώς η εταιρεία εισέρχεται στην κρίσιμη καλοκαιρινή περίοδο.

Πηγή: ESM

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Διεθνές Συνέδριο Ζυθοποίησης στις εγκαταστάσεις της «Βεργίνα»

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης ανακοίνωσε τη διοργάνωση του Διεθνούς Συνεδρίου Ζυθοποίησης, το οποίο θα πραγματοποιηθεί από τις 21 έως τις 23 Νοεμβρίου 2025 στις εγκαταστάσεις της στη Βιομηχανική Περιοχή Κομοτηνής. Η εκδήλωση τελεί υπό την αιγίδα του Σωματείου Μικρών Ανεξάρτητων Ζυθοποιών Ελλάδος (ΣΜΑΖΕ).

Μπύρα με μπισκότα η πρόταση της Guinness για τα Χριστούγεννα

Μπύρα με μπισκότα η πρόταση της Guinness για τα Χριστούγεννα

Σε συνεργασία με τον φούρνο Last Crumb, η κορυφαία επωνυμία μπύρας της Diageo, Guinness, προχώρησε στο λανσάρισμα μιας περιορισμένης έκδοσης σειράς μπισκότων που αναδεικνύουν τη γεύση της Imperial Stout ενόψει της εορταστικής περιόδου των Χριστουγέννων.

Μερική πώληση επιχειρήσεων στην Ασία φαίνεται να εξετάζει η Carlsberg

Την αποποίηση ορισμένων από τις επιχειρήσεις της στην Ασία εξετάζει η Carlsberg, με την ιαπωνική εταιρεία Sapporo Holdings να εμφανίζεται ως η πιθανότερη αγοραστής, σε περίπτωση που ο δανικός κολοσσός προχωρήσει όντως σε πώληση.

Προτεινόμενα

Η Heineken ανανεώνει την πενταετή στρατηγική της για να πετύχει αύξηση κερδών εν μέσω δυσκολιών

Η Heineken υποστηρίζει ότι θα επιτύχει μεγαλύτερη ανάπτυξη με λιγότερους πόρους, καθώς παρουσίασε στους επενδυτές την Πέμπτη 23 Οκτωβρίου μια ανανεωμένη πενταετή στρατηγική, η οποία θα της επιτρέψει να επικεντρωθεί περισσότερο σε συγκεκριμένες μάρκες και αγορές.

Wild Ales and Tarantino Burgers in Athens Greece

Ένα απόλυτο γευστικό pairing προσέφεραν Eklektikon Wines και Tarantino Burgers την Πέμπτη 8 Μαΐου στο craft beer bar και bottleshop, Tales of Ales. Η Eklektikon έφερε μαζί της τις σπάνιες Wild Ales της σουηδικής ζυθοποιίας Munklägrets (Jord, Solvarm), που μαζί με τα burgers της Tarantino πλημμύρισαν τον χώρο με μοναδικά αρώματα και χάρισαν μια αξέχαστη εμπειρία στους παρευρισκόμενους

Συνεργασία με άρωμα Hollywood, παντρεύουν μπύρα με καφέ Tom Holland και Robert Downey Jr.

Οι αστέρες του Χόλιγουντ, Tom Holland και Robert Downey Jr. ανακοίνωσαν ότι προχωρούν μια συνεργασία που συνδυάζει την μη αλκοολούχα μπύρα και τον καφέ. Η πρωτοβουλία αυτή προέκυψε από τη μακροχρόνια φιλία των δύο ηθοποιών και συνδυάζει τη μάρκα Bero του Tom Holland με την εταιρεία Happy Coffee του Robert Downey Jr.

Μερική πώληση επιχειρήσεων στην Ασία φαίνεται να εξετάζει η Carlsberg

Την αποποίηση ορισμένων από τις επιχειρήσεις της στην Ασία εξετάζει η Carlsberg, με την ιαπωνική εταιρεία Sapporo Holdings να εμφανίζεται ως η πιθανότερη αγοραστής, σε περίπτωση που ο δανικός κολοσσός προχωρήσει όντως σε πώληση.

Η μειωμένη ζήτηση καταναλωτών έριξε τις πωλήσεις μπύρας της Carlsberg

Η Carlsberg είδε τον όγκο πωλήσεων μπύρας της να πέφτει στο τρίτο τρίμηνο του 2025, λόγω της μειωμένης αγοραστικής δυνατότητας των καταναλωτών, και επισημαίνει ότι έχει λάβει μέτρα για να μειώσει τα κόστη της.

Η Carlsberg παρασκεύασε τη μικρότερη μπύρα στον κόσμο

Η Carlsberg σε συνεργασία με το ερευνητικό ινστιτούτο RISE, την εταιρεία Glaskomponent και μια καλλιτέχνη μινιατουρών παρουσίασε την μικρότερη μπύρα στον κόσμο. Στόχος αυτής της πρωτοβουλίας είναι μέσω του μικρού μεγέθους της μπύρας και του μη αλκοολούχου περιεχομένου της να ενθαρρύνει τους καταναλωτές να πίνουν με έναν πιο υπεύθυνο τρόπο.