Η βρετανική Britvic εξαγοράστηκε από τη Carlsberg για 3,9 δις. ευρώ

Κοινοποίηση:

Η Carlsberg ανακοίνωσε τη συμφωνία για την εξαγορά της βρετανικής εταιρείας αναψυκτικών Britvic για £3,3 δισ. (€3,9 δισ.) και την αγορά του μεριδίου της βρετανικής αλυσίδας pub Marston’s από την κοινή τους επιχείρηση με την ζυθοποιία από τη Δανία.

Σύμφωνα με τη δήλωση της Carlsberg τη Δευτέρα, η εταιρεία σχεδιάζει να δημιουργήσει μια ολοκληρωμένη εταιρεία μπύρας και αναψυκτικών στη Βρετανία. Η νέα εταιρεία, Carlsberg Britvic, θα ενισχύσει επίσης τη συνεργασία της με την PepsiCo, η οποία έχει ήδη συμφωνίες εμφιάλωσης με την Carlsberg και την Britvic.

Η Carlsberg αύξησε την προσφορά της για την Britvic στις 1.315 πένες ανά μετοχή, συμπεριλαμβανομένων μετρητών και ενός ειδικού μερίσματος 25 πενών ανά μετοχή, μετά την απόρριψη της προηγούμενης προσφοράς των 1.250 πενών ανά μετοχή τον περασμένο μήνα.

Η Carlsberg ανέφερε ότι η Britvic είναι μια από τις κορυφαίες εταιρείες αναψυκτικών στη Μεγάλη Βρετανία, τη Δυτική Ευρώπη και τη Βραζιλία. Η εταιρεία θεωρεί ότι η εξαγορά της Britvic αποτελεί μια εξαιρετικά ελκυστική ευκαιρία και υποστηρίζει τις γενικότερες φιλοδοξίες ανάπτυξής της.

Η εξαγορά θα ενισχύσει την επιτυχημένη επιχείρηση εμφιάλωσης της Carlsberg στη Σκανδιναβία και θα ενδυναμώσει την παρουσία της στη Δυτική Ευρώπη, μια σημαντική περιοχή που προσφέρει σταθερές και ελκυστικές προοπτικές ανάπτυξης. Η Carlsberg σκοπεύει να επιταχύνει τις επενδύσεις στις εμπορικές και εφοδιαστικές δραστηριότητες της Britvic για να ενισχύσει την μελλοντική ανάπτυξη της εταιρείας.

Η Carlsberg εκτιμά ότι η ενσωμάτωση της Britvic θα μπορούσε να αποφέρει ετήσιες εξοικονομήσεις κόστους και βελτιώσεις αποδοτικότητας περίπου £100 εκατομμυρίων (περίπου £75 εκατομμύρια μετά τους φόρους), με την προσδοκία ότι αυτές οι εξοικονομήσεις θα πραγματοποιηθούν εντός πέντε ετών από την ολοκλήρωση της εξαγοράς.

Η Marston’s ανακοίνωσε ότι θα πουλήσει το 40% του μεριδίου της στην κοινή επιχείρηση Carlsberg Marston’s Limited για £206 εκατομμύρια (€243,7 εκατομμύρια) σε μετρητά. Η Carlsberg στοχεύει να επεκτείνει και να αυξήσει την προσοχή της σε κατηγορίες όπως ο μηλίτης, η σκληρή λεμονάδα, τα hard seltzer και τα έτοιμα προς κατανάλωση κοκτέιλ, για να εκμεταλλευτεί την αυξανόμενη ζήτηση για ποτά πέρα από την παραδοσιακή μπύρα.

Η συναλλαγή με τη Marston’s αναμένεται να ολοκληρωθεί το τρίτο τρίμηνο του έτους.

Η Britvic ανέφερε ισχυρά αποτελέσματα για το Γ’ τρίμηνο, με τα έσοδα να φτάνουν τα £502,9 εκατομμύρια, σημειώνοντας αύξηση 6,3% παρά τις προκλήσεις σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος. Η ζήτηση για τα προϊόντα της Britvic παραμένει ισχυρή καθώς η εταιρεία εισέρχεται στην κρίσιμη καλοκαιρινή περίοδο.

Πηγή: ESM

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η Heineken άνοιξε νέο ζυθοποιείο αξίας πάνω από 400 εκατ. ευρώ στη Βραζιλία

Η Heineken άνοιξε ένα νέο ζυθοποιείο αξίας πάνω από 400 εκατ. ευρώ στην περιοχή Minas Gerais στη Βραζιλία. Το ζυθοποιείο του Ολλανδικού κολοσσού αποτελεί μια από τις σημαντικότερες επενδύσεις του στην περιοχή, καθώς η εταιρεία στοχεύει στο να βελτιώσει ακόμα περισσότερο το παγκόσμιο αντίκτυπο της.

Άρχισε η νέα εσοδεία βυνοποιήσιμου κριθαριού από τη «Βεργίνα»

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης ανακοίνωσε την έναρξη της νέας εσοδείας βυνοποιήσιμου κριθαριού της για την περίοδο 2025-26 στο πλαίσιο του προγράμματος συμβολαιακής καλλιέργειας που εφαρμόζει σε συνεργασία με Έλληνες παραγωγούς από τον Έβρο μέχρι την Χαλκιδική και τη Λήμνο.

Heineken και Formula 1 επεκτείνουν την πολυετή συνεργασία τους

Formula 1 και Heineken δώσανε τα χέρια για επέκταση της σχεδόν δεκαετούς συνεργασίας τους με μια νέα πολυετή συμφωνία, η οποία θα δει τις ετικέτες του ολλανδικού κολοσσού να συντροφεύουν τους λάτρεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού στους αγώνες του πρωταθλήματος.

Προτεινόμενα

Θύμα κυβερνοεπίθεσης ο ιαπωνικός κολοσσός της μπύρας Asahi Breweries

Θύμα κυβερνοεπίθεσης έπεσε η Asahi Breweries, με τον ιαπωνικό κολοσσό της μπύρας να αναφέρει σε ανακοίνωση της ότι δεν διέρρευσαν προσωπικές πληροφορίες και δεδομένα πελατών, ωστόσο οι παραγγελίες και οι αποστολές στις εταιρείες του ομίλου στην Ιαπωνία αναγκάστηκαν να αναβληθούν.

Η άνθιση των μη αλκοολούχων μπυρών κατακτά τη Γερμανία και το Oktoberfest

Η Γερμανία είναι μια χώρα άρρηκτα συνδεδεμένη με την παράδοση στην μπύρα, όμως ακόμα και η «Μέκκα» του αγαπημένου ποτού σιγά σιγά στρέφεται στις μη αλκοολούχες επιλογές. Η τάση αυτή είναι ιδιαίτερα έκδηλη ανάμεσα στους νεαρούς Γερμανούς, και φέτος ήταν ιδιαίτερα αισθητή και στο Oktoberfest.

Η ΕΖΑ εντάσσει στο χαρτοφυλάκιο της την μπύρα Cretan Kings

H Ελληνική Ζυθοποιία Αταλάντης (ΕΖΑ) προχωρά σε μια κίνηση – ορόσημο για την ενδυνάμωση του χαρτοφυλακίου της, ανακοινώνοντας την απόκτηση του σήματος CRETAN KINGS. Πρόκειται για μια στρατηγική επένδυση που ενισχύει την παρουσία της εταιρείας στην ελληνική αγορά, επιβεβαιώνοντας τη δυναμική της ως ζυθοποιία με πλήρες, διαφοροποιημένο και ανταγωνιστικό χαρτοφυλάκιο προϊόντων.

Η μειωμένη ζήτηση καταναλωτών έριξε τις πωλήσεις μπύρας της Carlsberg

Η Carlsberg είδε τον όγκο πωλήσεων μπύρας της να πέφτει στο τρίτο τρίμηνο του 2025, λόγω της μειωμένης αγοραστικής δυνατότητας των καταναλωτών, και επισημαίνει ότι έχει λάβει μέτρα για να μειώσει τα κόστη της.

Η Carlsberg παρασκεύασε τη μικρότερη μπύρα στον κόσμο

Η Carlsberg σε συνεργασία με το ερευνητικό ινστιτούτο RISE, την εταιρεία Glaskomponent και μια καλλιτέχνη μινιατουρών παρουσίασε την μικρότερη μπύρα στον κόσμο. Στόχος αυτής της πρωτοβουλίας είναι μέσω του μικρού μεγέθους της μπύρας και του μη αλκοολούχου περιεχομένου της να ενθαρρύνει τους καταναλωτές να πίνουν με έναν πιο υπεύθυνο τρόπο. 

Μπύρα από 100% αναγεννητικά καλλιεργημένο κριθάρι παρουσιάζει η Carlsberg

Την μπύρα «Grobund» από 100% αναγεννητικά καλλιεργημένες βύνες κριθαριού θα παρουσιάσει στο φεστιβάλ Folkemødet ο δανέζικος κολοσσός της μπύρας Carlsberg. Αυτή είναι η πρώτη μπύρα αυτού του είδους στη Δανία, ενώ από την επόμενη χρονιά όλες οι μπύρες της εταιρείας θα παράγονται από αναγεννητικά καλλιεργημένες βύνες κριθαριού με περισσότερα από 100 εκατ. λίτρα μπύρας.