Μεγάλη γιορτή της μπύρας το 7ο επεισόδιο του Thessaloniki Beer Festival

Κοινοποίηση:

Για 7η συνεχή χρονιά θα διεξαχθεί φέτος το Thessaloniki Beer Festival, στον προαύλιο χώρο της ΔΕΘ TIF Helexpo στην Θεσσαλονίκη. Η μεγάλη αυτή γιορτή της μπύρας, για ακόμα μία χρονιά θα ζωντανέψει με πρωτοβουλία της Soulfood Thessaloniki, σε συνεργασία με τη Hoppy Pub και θα διαρκέσει από την Πέμπτη 29 Αυγούστου μέχρι και την Κυριακή 1 Σεπτεμβρίου.

Πλήθος επιλογών για όλους τους παρευρισκόμενους

 Ως ένα από τα μεγαλύτερα φεστιβάλ μπύρας εν Ελλάδι, στα πλαίσια της εκδήλωσης τον χώρο της ΔΕΘ θα κοσμήσουν περισσότερα από 30 διαφορετικά περίπτερα με ζυθοποιίες τόσο από τον ελληνικό όσο και από τον διεθνή χώρο, ενώ οι παρευρισκόμενοι θα έχουν την δυνατότητα να δοκιμάσουν από τουλάχιστον 150 διαφορετικά labels. Φυσικά, όσοι επισκεφθούν το Thessaloniki BeerFestival θα έχουν την δυνατότητα να δοκιμάσουν και κάποια από τα πλέον αγαπημένα Street Foods, με μεγάλη ποικιλία επιλογών μεταξύ hot dog, burger, fried chicken και πολλών ακόμα συνοδευτικών φαγητών.

Ζωντανή μουσική για την μέγιστη δυνατή απόλαυση

 Κάθε μέρα του φεστιβαλ, στον χώρο της εκδήλωσης θα υπάρχει ζωντανή μουσική με αγαπημένα ονόματα του Ελληνικού κοινού. Αναλυτικότερα το μουσικό πρόγραμμα του Thessaloniki Beer Festivalέχει ως εξής:

Πέμπτη 29 Αυγούστου: Nightstalker, Naxatras

Παρασκευή 30 Αυγούστου: ΧΑΤ ΤΡΙΚ, (εκκρεμεί ανακοίνωση)

Σάββατο 31 Αυγούστου: VODKA JUNIORS, 63High

Κυριακή 1 Σεπτεμβρίου: MIKPO, Dina Summer

Καθ’ όλη την διάρκεια του festival, οι πόρτες του προαυλίου της ΔΕΘ θα είναι ανοικτές από τις 17:00 έως και τις 00:00. Εισιτήρια για το Thessaloniki Beer Festival 2024 είναι διαθέσιμα από την πλατφόρμα more.com και η τιμή για κάθε μέρα ξεκινάει από τα 5 ευρώ. Στον χώρο θα υπάρχει πρόσβαση σε τουαλέτες για ΑμεΑ, έξοδοι κινδύνου ενώ θα επιτρέπεται ελεύθερη πρόσβαση και για σκύλους οδηγούς. Τέλος, θα υπάρχει διαθέσιμο parking, αλλά και θέσεις καθήμενων.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Σε καθοδική τροχιά η παραγωγή μπύρας στην Ευρώπη

Η παραγωγή μπύρας στην Ευρωπαϊκή Ένωση συνέχισε να σημειώνει ήπια πτώση το 2024, πέφτοντας από περίπου 367 εκατομμύρια εκατόλιτρα το 2019 σε 345 εκατομμύρια εκατόλιτρα σύμφωνα με την έκθεση «EU Beer Trends 2025» της Ένωσης Ευρωπαίων Ζυθοποιών.

Η Molson Coors προσπαθεί να προσελκύσει την Gen-Z με την καμπάνια «Just Bring the Beer»

Αν και είναι μια περίοδος συνύπαρξης, οι γιορτές των Χριστουγέννων αποτελούν πηγή άγχους για πολλούς καταναλωτές, ειδικά όταν πρέπει να αποφασίσουν τι φαγητό θα ετοιμάσουν για μια συγκέντρωση. Με το σλόγκαν «Just Bring the Beer» (Φέρε μόνο την μπύρα), η Molson Coors προβάλλει την μπύρα ως μια προσιτή, απλή λύση που επιτρέπει στους καταναλωτές να ξοδεύουν λιγότερο χρόνο σε υπερβολικές σκέψεις και περισσότερο χρόνο απολαμβάνοντας τους φίλους και την οικογένειά τους.

Προτεινόμενα

Κεντρίζει το ενδιαφέρον των ζυθοποιών παγκοσμίως ο ιδιαίτερος αμερικανικός λυκίσκος Strata

Ο αμερικανικός λυκίσκος Strata, ο οποίος δημιουργήθηκε το 2018 από την Indie Hops σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο του Όρεγκον, έχει κεντρίσει το ενδιαφέρον των παραγωγών μπύρας λόγω των ασυνήθιστων αρωμάτων και γεύσεων του, και ειδικά των απαλών αρωμάτων εσπεριδοειδών από τη ζώνη του Ειρηνικού. Από την Παρασκευή 23 Μαΐου και για δύο εβδομάδες έχει την τιμητική του μέσω μιας συνεργασίας παραγωγών στο Oregon, υπό το όνομα Oregon Homegrown.