Οι τρεις κολοσσοί της μπύρας δημιούργησαν την Ένωση Ζυθοποιών της Ινδίας

Κοινοποίηση:

Οι τρεις μεγαλύτερες ζυθοποιίες στην Ινδία ένωσαν επίσημα τις δυνάμεις τους για να τονώσουν την αγορά και να προωθήσουν τα συμφέροντά τους στην κυβέρνηση.

Η United Breweries (που ελέγχεται από τη Heineken), η AB InBev και η Carlsberg, που μεταξύ τους αντιπροσωπεύουν περίπου το 85% των πωλήσεων μπύρας της χώρας, δημιούργησαν την Ένωση Ζυθοποιών της Ινδίας.

Σχηματίστηκαν σε συνεργασία με την Παγκόσμια Συμμαχία Ζυθοποιίας (η οποία αγκαλιάζει τις περισσότερες καταναλωτικές χώρες), ο σκοπός τους, λένε, είναι «να αναπτύξουν την κατηγορία της μπύρας στην Ινδία και να προωθήσουν την καινοτομία, τη μετριοπάθεια και τη βιωσιμότητα».

Ανοιχτό σε όλους

Το νέο τους σώμα είναι ανοιχτό σε όλες τις ζυθοποιίες της χώρας. Η πρώτη της δράση ήταν να ασκήσει πιέσεις στην εθνική κυβέρνηση στο Δελχί σχετικά με τον τρόπο φορολογίας της μπύρας στην Ινδία, ένας παράγοντας που λένε ότι έκανε την ινδική αγορά μπύρας να μείνει στάσιμη με περίπου 400 εκατομμύρια κιβώτια ετησίως, παρά το τεράστιο δυναμικό ανάπτυξής της. Κατηγορούν επίσης τους περιοριστικούς κανόνες αδειοδότησης λιανικής για τον περιορισμό των πωλήσεων μπύρας.

Σε αντίθεση με τις περισσότερες άλλες χώρες, η Ινδία φορολογεί τα οινοπνευματώδη ποτά και την μπύρα στον όγκο του υγρού στο μπουκάλι και όχι στην περιεκτικότητα σε αλκοόλ.

Αυτός είναι ο μεγαλύτερος αποτρεπτικός παράγοντας για την αυξανόμενη ζήτηση, σύμφωνα με τον Vinod Giri, γενικό διευθυντή του νεοσύστατου εμπορικού φορέα, ο οποίος ανέλαβε καθήκοντα το περασμένο Σαββατοκύριακο.

Ποινικές ρήτρες

Αυτό το καθεστώς σημαίνει ότι τα προϊόντα χαμηλής περιεκτικότητας σε αλκοόλ, όπως η μπύρα, «τιμωρούνται» καθιστώντας τα πιο ακριβά από τα οινοπνευματώδη σε πραγματικούς όρους, είπε.

Ένα μπουκάλι μπύρας λίτρου με περιεκτικότητα σε αλκοόλ 5% επιφέρει τον ίδιο φόρο με ένα μπουκάλι ουίσκι λίτρου με περιεκτικότητα σε αλκοόλ 40%. Κατά συνέπεια, η μπύρα γίνεται σχετικά πιο ακριβή σε σύγκριση με τα οινοπνευματώδη, είπε.

Ως αποτέλεσμα, λέει ο Giri, ο πρώην γενικός διευθυντής της Συνομοσπονδίας Ινδικών Εταιρειών Αλκοολούχων Ποτών, οι ζυθοποιοί της Ινδίας βρίσκονται σε σαφώς μειονεκτική θέση σε σχέση με εκείνες που δραστηριοποιούνται σε μεγάλο μέρος του υπόλοιπου κόσμου.

Σε παγκόσμιο επίπεδο, οι κυβερνήσεις διαμορφώνουν κανονισμούς για να στραφούν οι καταναλωτές προς προϊόντα χαμηλότερης περιεκτικότητας σε αλκοόλ, όπως η μπύρα, αλλά όχι στην Ινδία.

«Μια τέτοια κίνηση, εάν γίνει, όχι μόνο θα ξεκλειδώσει το δυναμικό της μπύρας στη χώρα, αλλά θα συμβάλει σε μεγάλο βαθμό στην ενθάρρυνση της μέτριας και υπεύθυνης κατανάλωσης αλκοόλ», είπε ο Γκίρι.

Το 2023, η αγορά μπύρας αυξήθηκε κατά 6,5%, με τις πωλήσεις να έφτασαν λίγο πάνω από 31 εκατομμύρια εκατόλιτρα, ή περίπου 400 εκατομμύρια κιβώτια.

Κίνα

Αλλά στην Κίνα, η οποία έχει ελαφρώς μικρότερο πληθυσμό, πουλήθηκαν 420 εκατομμύρια εκατόλιτρα το 2022 σε σύγκριση με μόλις 29 εκατομμύρια στην Ινδία.

Την ίδια χρονιά, οι ΗΠΑ, με πληθυσμό περίπου το ένα πέμπτο του πληθυσμού της Ινδίας, κατανάλωσαν 204 εκατομμύρια εκατόλιτρα και η Βραζιλία 149 εκατομμύρια. Ακόμη και το Βιετνάμ, με πληθυσμό 14 φορές μικρότερο από τον πληθυσμό της Ινδίας, πούλησε περισσότερα από 50 εκατομμύρια εκατόλιτρα εκείνη τη χρονιά, επεσήμανε.

Σύμφωνα με την IWSR, υπό το ισχύον φορολογικό καθεστώς, η αγορά μπύρας στην Ινδία θα αναπτυχθεί με συνδυασμένο ετήσιο ρυθμό περίπου 3% από τώρα έως το 2027.

Οι κανόνες και τα τέλη λιανικής αδειοδότησης στην Ινδία επίσης δεν κάνουν διαφοροποίηση μεταξύ προϊόντων χαμηλής περιεκτικότητας σε αλκοόλ, όπως η μπύρα και τα ποτά υψηλότερης περιεκτικότητας.

Μειονεκτήματα

Η μπύρα, λέει ο Giri, αντιμετωπίζει μεγαλύτερη πολυπλοκότητα και υψηλότερο κόστος διανομής, όπως αλυσίδες κρύου εφοδιασμού και περιορισμένη διάρκεια ζωής, θέτοντας την κατηγορία σε περαιτέρω ανταγωνιστικό μειονέκτημα για τα οινοπνευματώδη

«Η κοινή μας δέσμευση [στον σχηματισμό της νέας ένωσης] είναι να επιταχύνουμε την ανάπτυξη κατηγορίας της βιομηχανίας μπύρας στην Ινδία», δήλωσε ο Vivek Gupta, διευθύνων σύμβουλος και διευθύνων σύμβουλος της United Breweries που ελέγχεται από τη Heineken, του μεγαλύτερου προμηθευτή της χώρας.

«Μαζί, ο κλάδος μπορεί να βοηθήσει στη διαμόρφωση πολιτικών που προωθούν υπεύθυνες επιλογές για τους καταναλωτές σχετικά με μέτρια αλκοολούχα ποτά, ένα ισχυρό φορολογικό και ρυθμιστικό πλαίσιο και προωθώντας τις επενδύσεις για κοινωνικο-οικονομικά οφέλη, είπε.

Πηγή:thedrinkbusiness.com

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Μια «κατσαρόλα» που έγινε πλήρες εργοστάσιο μπύρας

Η δοξασµένη για την ιστορία της Χίος, γεωργικά, θα µπορούσε να πει κανείς ότι έχει καταξιωθεί για τα µαστιχόδενδρα και τον κάµπο µε τα εσπεριδοειδή. Tα τελευταία χρόνια, ωστόσο, χτίζει χρόνο µε το χρόνο το όνοµά της και στην παραγωγή µπύρας.

Η Alea Brewing Co. γιορτάζει τα 5 χρόνια παραγωγής διοργανώνοντας το πρώτο Alea Craft Beer Festival την Κυριακή 30 Ιουνίου

Η Alea Brewing Co. γιορτάζει τα 5 χρόνια παραγωγής της με μία πολύ σημαντική εκδήλωση στον εξωτερικό χώρο τους ζυθοποιείου της, διοργανώνοντας το πρώτο Alea Craft Beer Festival την Κυριακή 30 Ιουνίου!

Προτεινόμενα

Σε κουτάκι θέλει την craft η διεθνής τάση

Την ξανθιά «IPA Chios Beer» επέλεξε να λανσάρει στην ελληνική αγορά και σε µεταλλικό κουτάκι η Μικροζυθοποιία Χίου, αφού πρώτα στα τέλη του 2020 απέκτησε τον σχετικό µηχανολογικό εξοπλισµό. «Το πλάνο µας είναι σταδιακά να κυκλοφορήσουν σε κουτάκι και οι υπόλοιπες ετικέτες µας.

Μια «κατσαρόλα» που έγινε πλήρες εργοστάσιο μπύρας

Η δοξασµένη για την ιστορία της Χίος, γεωργικά, θα µπορούσε να πει κανείς ότι έχει καταξιωθεί για τα µαστιχόδενδρα και τον κάµπο µε τα εσπεριδοειδή. Tα τελευταία χρόνια, ωστόσο, χτίζει χρόνο µε το χρόνο το όνοµά της και στην παραγωγή µπύρας.

Μπύρα και όχι πια κρασί το πιο αγαπηµένο αλκοολούχο ποτό των Γάλλων

«Για πρώτη φορά, η µπύρα παίρνει την πρώτη θέση ως το αγαπηµένο αλκοολούχο ποτό των Γάλλων» ανακοίνωσε ο Sylvain Dadé, συνιδρυτής του πρακτορείου Sowine, κατά τη διάρκεια τηλεδιάσκεψης που παρουσίασε στις 29 Μαρτίου τα αποτελέσµατα µιας έρευνας που διεξήχθη διαδικτυακά τον ∆εκέµβριο του 2021 από την Dynata (µε 1.015 άτοµα ηλικίας 18 έως 65 ετών, που θεωρείται αντιπροσωπευτικό του γαλλικού πληθυσµού).

Στο Βέλγιο ο ναός της µπύρας

Έχοντας προσελκύσει περισσότερους από 20.000 επισκέπτες στους τέσσερις μήνες της λειτουργίας του, το μουσείο Belgian Beer World προσφέρει μια πλούσια διαδραστική εμπειρία για την κουλτούρα της μπύρας.