Με ρυθμό ανάπτυξης 3,7% θα τρέξει φέτος η παγκόσμια αγορά craft μπύρας

Κοινοποίηση:

Η παγκόσμια αγορά μπύρας βρίσκεται σήμερα σε πορεία ισχυρής ανάπτυξης, με εκτιμώμενη αύξηση 148,43 δισεκατομμυρίων δολαρίων από το 2024 έως το 2028, σύμφωνα με νέα έκθεση της εταιρείας ερευνών αγοράς Technavio.

Η αγορά αναμένεται να αυξηθεί με μέσο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης (CAGR) 3,72% κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου. Η επέκταση αυτή οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην αυξανόμενη ζήτηση στις αναδυόμενες οικονομίες και στην αξιοσημείωτη τάση για συγχωνεύσεις και εξαγορές στον κλάδο.

Η ανάπτυξη της αγοράς χαρακτηρίζεται από μία ευρεία γκάμα προϊόντων-συμπεριλαμβανομένων των lagers, των ales και των μη αλκοολούχων επιλογών- που απευθύνονται σε ένα παγκόσμιο κοινό. Οι ερευνητές υπογράμμισαν την αυξανόμενη δημοτικότητα της craft μπύρας και την εμφάνιση περισσότερων ανεξάρτητων ζυθοποιείων, γεγονός που αντανακλά τις εξελισσόμενες προτιμήσεις των καταναλωτών, ιδίως μεταξύ των νεότερων καταναλωτών σε νόμιμη ηλικία κατανάλωσης στις τοπικές αγορές. Αυτές οι ζυθοποιίες βρίσκονται συχνά στην πρώτη γραμμή της καινοτομίας, προσφέροντας περισσότερες γεύσεις και στυλ που απευθύνονται ιδιαίτερα στους millennials και τη γενιά Z.

Αλλά οι κορυφαίοι παρασκευαστές μπύρας παγκοσμίως -συμπεριλαμβανομένων των AleSmith Brewing Co., Anheuser Busch InBev, Asahi Group, BrewDog, Carlsberg Breweries, Cloudwater Brew Co., Constellation Brands και άλλων- είναι βασικοί παίκτες σε αυτή την αναπτυσσόμενη σκηνή. Οι στρατηγικές εξαγορές επιτρέπουν στις εταιρείες αυτές να διευρύνουν την παρουσία τους στην αγορά, να αποκτήσουν πρόσβαση σε νέες τεχνολογίες και να ανταποκριθούν στις ποικίλες προτιμήσεις των καταναλωτών. Ένα αξιοσημείωτο παράδειγμα είναι η εξαγορά της Waterloo Brewing από την Carlsberg έναντι 106 εκατομμυρίων δολαρίων, η οποία ολοκληρώθηκε το 2023 και ανέδειξε τον στόχο της να ενισχύσει τα ερείσματά της στη Βόρεια Αμερική.

Παρά τις θετικές αυτές τάσεις, η αγορά μπύρας αντιμετωπίζει προκλήσεις από τους αυστηρούς κανονισμούς και τους υψηλούς φόρους στα αλκοολούχα ποτά. Οι ρυθμιστικοί φορείς παγκοσμίως έχουν θεσπίσει εκτενείς κατευθυντήριες γραμμές που διέπουν την παραγωγή, την πώληση και τη διανομή τόσο της αλκοολούχου όσο και της μη αλκοολούχου μπύρας. Για παράδειγμα, στις Ηνωμένες Πολιτείες, ο νόμος για τον εκσυγχρονισμό της ασφάλειας των τροφίμων επιβάλλει στις ζυθοποιίες να τηρούν τις ορθές πρακτικές παραγωγής για να διασφαλίζουν την υγιεινή και την ασφάλεια στις εγκαταστάσεις παραγωγής. Η μη συμμόρφωση με αυτούς τους κανονισμούς μπορεί να οδηγήσει σε αυστηρές ποινές και πρόστιμα.

Η περιβαλλοντική βιωσιμότητα είναι μια άλλη κρίσιμη πτυχή που διαμορφώνει τη βιομηχανία μπύρας. Οι ζυθοποιίες υιοθετούν όλο και περισσότερο πρακτικές φιλικές προς το περιβάλλον, εστιάζοντας στη μείωση του αποτυπώματος άνθρακα και προωθώντας προγράμματα ανακύκλωσης, ιδίως για τις γυάλινες φιάλες. Η στροφή αυτή δεν αντιμετωπίζει μόνο τις περιβαλλοντικές ανησυχίες, αλλά βρίσκει επίσης ανταπόκριση στον αυξανόμενο αριθμό καταναλωτών που διαθέτουν περιβαλλοντική συνείδηση.

Και όμως, οι παραδοσιακές γυάλινες φιάλες εξακολουθούν να προτιμώνται για την ικανότητά τους να διατηρούν τη γεύση και το άρωμα της μπύρας.

Ο τουρισμός παίζει επίσης καθοριστικό ρόλο στην αγορά μπύρας, καθώς πολλοί τουρίστες αναζητούν μοναδικές εμπειρίες μπύρας. Αυτό έχει ενισχύσει περαιτέρω τη ζήτηση για craft μπύρες και ειδικές ζύμες, συμβάλλοντας στη συνολική ανάπτυξη της αγοράς.

Μακροπρόθεσμα, το διαδικτυακό λιανικό εμπόριο μπορεί να αποδειχθεί ο μεγαλύτερος συντελεστής. Το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει επίσης διευρύνει σημαντικά την εμβέλεια των εταιρειών μπύρας, μεγάλων και μικρών, επιτρέποντας στους καταναλωτές να έχουν πρόσβαση σε μια ευρύτερη ποικιλία προϊόντων μπύρας από όλο τον κόσμο. Οι εξατομικευμένες συστάσεις, οι στοχευμένες στρατηγικές μάρκετινγκ και η καλύτερη προσέγγιση των πελατών αποτελούν ζωτικής σημασίας εργαλεία για τις ζυθοποιίες προκειμένου να διατηρήσουν την αφοσίωση των καταναλωτών και να αυξήσουν τις πωλήσεις.

Πηγή: Forbes

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η Guinness γιορτάζει 2 χρόνια συνεργασίας με την Premier League με νέα παγκόσμια καμπάνια

Με τη νέα σεζόν της Premier League να έχει ήδη ξεκινήσει και τον ενθουσιασμό των φιλάθλων να κορυφώνεται, η Guinness επιστρέφει για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά ως Επίσημη Μπύρα της Premier League και το γιορτάζει μέσα από τη νέα καμπάνια «Lovely Day for a Guinness».

Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία συμμετέχει ενεργά για ακόμα μια χρονιά στα «Ανοιχτά Ζυθοποιεία»

Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία συμμετέχει για ακόμη μια χρονιά στην πρωτοβουλία «Ανοιχτά Ζυθοποιεία» της Ελληνικής Ένωσης Ζυθοποιών και θα υποδεχτεί επισκέπτες στις εγκαταστάσεις της στη Ριτσώνα Ευβοίας το Σάββατο 27 Σεπτεμβρίου.

Προτεινόμενα

Άνοιξε επίσημα το καινοτόμο ζυθοποιείο της Carlsberg στην Κίνα

Ο όμιλος Carlsberg ανακοίνωσε τα επίσημα εγκαίνια του 27ου ζυθοποιείου της στην Κίνα, και συγκεκριμένα στην πόλη Φοσάν, την «Πρωτεύουσα νερού της Κίνας», συνεχίζοντας την στρατηγική τoυ Δανού κολοσσού σε αναπτυσσόμενες αγορές.

Σημείο συνάντησης για την ευρωπαϊκή craft οι εγκαταστάσεις της Ζυθοποιίας Μακεδονίας Θράκης

Αντιπροσώπους από 30 εγχώριες και διεθνείς ζυθοποιίες, και παραπάνω από 100 συνολικά παρευρισκόμενους φιλοξένησε στις εγκαταστάσεις της η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης στα πλαίσια του πέμπτου