Με ρυθμό ανάπτυξης 3,7% θα τρέξει φέτος η παγκόσμια αγορά craft μπύρας

Κοινοποίηση:

Η παγκόσμια αγορά μπύρας βρίσκεται σήμερα σε πορεία ισχυρής ανάπτυξης, με εκτιμώμενη αύξηση 148,43 δισεκατομμυρίων δολαρίων από το 2024 έως το 2028, σύμφωνα με νέα έκθεση της εταιρείας ερευνών αγοράς Technavio.

Η αγορά αναμένεται να αυξηθεί με μέσο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης (CAGR) 3,72% κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου. Η επέκταση αυτή οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην αυξανόμενη ζήτηση στις αναδυόμενες οικονομίες και στην αξιοσημείωτη τάση για συγχωνεύσεις και εξαγορές στον κλάδο.

Η ανάπτυξη της αγοράς χαρακτηρίζεται από μία ευρεία γκάμα προϊόντων-συμπεριλαμβανομένων των lagers, των ales και των μη αλκοολούχων επιλογών- που απευθύνονται σε ένα παγκόσμιο κοινό. Οι ερευνητές υπογράμμισαν την αυξανόμενη δημοτικότητα της craft μπύρας και την εμφάνιση περισσότερων ανεξάρτητων ζυθοποιείων, γεγονός που αντανακλά τις εξελισσόμενες προτιμήσεις των καταναλωτών, ιδίως μεταξύ των νεότερων καταναλωτών σε νόμιμη ηλικία κατανάλωσης στις τοπικές αγορές. Αυτές οι ζυθοποιίες βρίσκονται συχνά στην πρώτη γραμμή της καινοτομίας, προσφέροντας περισσότερες γεύσεις και στυλ που απευθύνονται ιδιαίτερα στους millennials και τη γενιά Z.

Αλλά οι κορυφαίοι παρασκευαστές μπύρας παγκοσμίως -συμπεριλαμβανομένων των AleSmith Brewing Co., Anheuser Busch InBev, Asahi Group, BrewDog, Carlsberg Breweries, Cloudwater Brew Co., Constellation Brands και άλλων- είναι βασικοί παίκτες σε αυτή την αναπτυσσόμενη σκηνή. Οι στρατηγικές εξαγορές επιτρέπουν στις εταιρείες αυτές να διευρύνουν την παρουσία τους στην αγορά, να αποκτήσουν πρόσβαση σε νέες τεχνολογίες και να ανταποκριθούν στις ποικίλες προτιμήσεις των καταναλωτών. Ένα αξιοσημείωτο παράδειγμα είναι η εξαγορά της Waterloo Brewing από την Carlsberg έναντι 106 εκατομμυρίων δολαρίων, η οποία ολοκληρώθηκε το 2023 και ανέδειξε τον στόχο της να ενισχύσει τα ερείσματά της στη Βόρεια Αμερική.

Παρά τις θετικές αυτές τάσεις, η αγορά μπύρας αντιμετωπίζει προκλήσεις από τους αυστηρούς κανονισμούς και τους υψηλούς φόρους στα αλκοολούχα ποτά. Οι ρυθμιστικοί φορείς παγκοσμίως έχουν θεσπίσει εκτενείς κατευθυντήριες γραμμές που διέπουν την παραγωγή, την πώληση και τη διανομή τόσο της αλκοολούχου όσο και της μη αλκοολούχου μπύρας. Για παράδειγμα, στις Ηνωμένες Πολιτείες, ο νόμος για τον εκσυγχρονισμό της ασφάλειας των τροφίμων επιβάλλει στις ζυθοποιίες να τηρούν τις ορθές πρακτικές παραγωγής για να διασφαλίζουν την υγιεινή και την ασφάλεια στις εγκαταστάσεις παραγωγής. Η μη συμμόρφωση με αυτούς τους κανονισμούς μπορεί να οδηγήσει σε αυστηρές ποινές και πρόστιμα.

Η περιβαλλοντική βιωσιμότητα είναι μια άλλη κρίσιμη πτυχή που διαμορφώνει τη βιομηχανία μπύρας. Οι ζυθοποιίες υιοθετούν όλο και περισσότερο πρακτικές φιλικές προς το περιβάλλον, εστιάζοντας στη μείωση του αποτυπώματος άνθρακα και προωθώντας προγράμματα ανακύκλωσης, ιδίως για τις γυάλινες φιάλες. Η στροφή αυτή δεν αντιμετωπίζει μόνο τις περιβαλλοντικές ανησυχίες, αλλά βρίσκει επίσης ανταπόκριση στον αυξανόμενο αριθμό καταναλωτών που διαθέτουν περιβαλλοντική συνείδηση.

Και όμως, οι παραδοσιακές γυάλινες φιάλες εξακολουθούν να προτιμώνται για την ικανότητά τους να διατηρούν τη γεύση και το άρωμα της μπύρας.

Ο τουρισμός παίζει επίσης καθοριστικό ρόλο στην αγορά μπύρας, καθώς πολλοί τουρίστες αναζητούν μοναδικές εμπειρίες μπύρας. Αυτό έχει ενισχύσει περαιτέρω τη ζήτηση για craft μπύρες και ειδικές ζύμες, συμβάλλοντας στη συνολική ανάπτυξη της αγοράς.

Μακροπρόθεσμα, το διαδικτυακό λιανικό εμπόριο μπορεί να αποδειχθεί ο μεγαλύτερος συντελεστής. Το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει επίσης διευρύνει σημαντικά την εμβέλεια των εταιρειών μπύρας, μεγάλων και μικρών, επιτρέποντας στους καταναλωτές να έχουν πρόσβαση σε μια ευρύτερη ποικιλία προϊόντων μπύρας από όλο τον κόσμο. Οι εξατομικευμένες συστάσεις, οι στοχευμένες στρατηγικές μάρκετινγκ και η καλύτερη προσέγγιση των πελατών αποτελούν ζωτικής σημασίας εργαλεία για τις ζυθοποιίες προκειμένου να διατηρήσουν την αφοσίωση των καταναλωτών και να αυξήσουν τις πωλήσεις.

Πηγή: Forbes

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Νέα Blonde Ale μπύρα από την μικροζυθοποιία Samos Beer

Μια νέα Belgian Blonde Ale συνταγή με περιεκτικότητα αλκοόλ 6,5% παρουσιάζει η μικροζυθοποιία Samos Beer. Ο λόγος για την «Καρβούνης» που οφείλει το όνομα της στο ομώνυμο βουνό της Σάμου και διακρίνεται από αρώματα πιπεριού, λουλουδιών και ώριμου αχλαδιού∙ ελαφριά γεύση αλλά γεμάτη χαρακτήρα, ξηρή, με καθαρή, τραγανή επίγευση.

Η Bud επίσημος χορηγός μπύρας της Μίλαν, εμβαθύνει το αποτύπωμα της στον αθλητισμό η AB InBev

Η Μίλαν και η AB InBev, η κορυφαία ζυθοποιία στον κόσμο από άποψη πωλήσεων, ανακοίνωσαν μια νέα συνεργασία, στο πλαίσιο της οποίας η Budweiser θα γίνει ο Επίσημος Συνεργάτης Μπύρας και Περιφερειακός Συνεργάτης των Rosoneri.

Προτεινόμενα

Όλα τα κιλά και τιμή 21 λεπτά για το κριθάρι ανακοίνωσε η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης

Το σύνολο της φετινής παραγωγής, για όλα τα κιλά που παραδίδει ο παραγωγός, και στην προσυμφωνημένη τιμή των 21 λεπτών ανά κιλό, που τυγχάνει και η καλύτερη τιμή στην αγορά, θα απορροφήσει και φέτος η ΒΕΡΓΙΝΑ από τους παραγωγούς βυνοποιήσιμου κριθαριού, με τους οποίους συνεργάζεται στο πλαίσιο του μοντέλου της συμβολαιακής καλλιέργειας, χωρίς πλαφόν στα παραδοτέα κιλά. Η μέση στρεμματική απόδοση ανήλθε στα 470 κιλά ανά στρέμμα, «σημαντική επίδοση» όπως προσδιορίστηκε  από τον επικεφαλής Γεωπόνο της Ζυθοποιίας Μακεδονίας Θράκης Α.Ε. (ΒΕΡΓΙΝΑ) κ. Χ. Αραμπατζόγλου.

Μπύρα με μπισκότα η πρόταση της Guinness για τα Χριστούγεννα

Μπύρα με μπισκότα η πρόταση της Guinness για την εορταστική περίοδο των Χριστουγέννων

Σε συνεργασία με τον φούρνο Last Crumb, η κορυφαία επωνυμία μπύρας της Diageo, Guinness, προχώρησε στο λανσάρισμα μιας περιορισμένης έκδοσης σειράς μπισκότων που αναδεικνύουν τη γεύση της Imperial Stout ενόψει της εορταστικής περιόδου των Χριστουγέννων.

Η Guinness γιορτάζει 2 χρόνια συνεργασίας με την Premier League με νέα παγκόσμια καμπάνια

Με τη νέα σεζόν της Premier League να έχει ήδη ξεκινήσει και τον ενθουσιασμό των φιλάθλων να κορυφώνεται, η Guinness επιστρέφει για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά ως Επίσημη Μπύρα της Premier League και το γιορτάζει μέσα από τη νέα καμπάνια «Lovely Day for a Guinness».