Η αυξημένη φορολογία «βάζει λουκέτο» σε ζυθοποιίες στην Αυστραλία

Κοινοποίηση:

Η αύξηση των φόρων στα αλκοολούχα ποτά στην Αυστραλία, μεταξύ αυτών και στην μπύρα, οδηγεί σταδιακά τις τιμές σε πρωτοφανή ύψη, οδηγώντας σε κλείσιμο αρκετές ζυθοποιίες και pubs.

Πολλά ζυθοποιεία craft μπύρας, όπως η εταιρεία Lotus Beer Co., αναγκάζονται να κλείσουν, αφού δεν μπορούν να ανταπεξέλθουν στον συνδυασμό ακρίβειας και μειωμένης ζήτησης από το καταναλωτικό κοινό, ενώ άλλα αναγκάζονται να προβούν σε ανατιμήσεις που αγγίζουν ακόμα και τα 18 δολάρια.

Οι pubs ζητάνε να «παγώσει» αυτή η συνεχής αύξηση των φόρων, ώστε να μπορέσει η βιομηχανία να επιβιώσει. Σε δηλώσεις της στην αυστραλική ιστοσελίδα 7news, η διευθύντρια της pub Limerick Arms, Zuzana Belejova, τόνισε πως είναι δύσκολο για τις εταιρείες να μπορέσουν να αντέξουν, αν η αξία του φόρου συνεχίσει να αυξάνεται δύο φορές τον χρόνο. Ανέφερε επίσης, πως οι Αυστραλοί φαίνεται να έχουν μειώσει τις εξόδους και την κατανάλωση τους λόγω της ακρίβειας.

Θύμα της κατάστασης αυτής ήταν ακόμα και η Malt Shovel Brewery στο Σίντνεϊ, παραγωγός των δημοφιλών μπυρών από την James Squire και την Little Creatures, η οποία ανακοίνωσε πως θα πάψει την λειτουργεία της τον Αύγουστο, λόγω των αυξημένων εξόδων λειτουργίας.

Ο γενικός διευθυντής της Ένωσης Ζυθοποιών της Αυστραλίας τόνισε στην πλατφόρμα του 7news, πως η Αυστραλία πλέον έχει τον τρίτο υψηλότερο φόρο στην μπύρα παγκοσμίως και κάλεσε την κυβέρνηση της χώρας να λάβει μέτρα. Συγκεκριμένα, ανέφερε πως η Ένωση Ζυθοποιών της Αυστραλίας θεωρεί πως η αυστραλιανή κυβέρνηση θα πρέπει να προχωρήσει σε στοχευμένα μέτρα, όπως η μείωση του φόρου στην χύμα μπύρα, ανακουφίζοντας τις επιχειρήσεις και τους καταναλωτές, που έχουν αντιμετωπίσει σοβαρά προβλήματα εξαιτίας της ακρίβειας.

Πηγή: 7news

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Χαμηλές πτήσεις για την Carlsberg στο α’ εξάμηνο 2025

Η Carlsberg δεν πέτυχε τους στόχους της για τα εξαμηνιαία κέρδη και τον όγκο πωλήσεων. Παράλληλα, ο κολοσσός της μπύρας προειδοποίησε ότι δεν αναμένει βελτίωση του καταναλωτικού περιβάλλοντος για το υπόλοιπο του 2025.

Από ιδέα σε premium craft επωνυμία εξελίχθηκε η Πατρινή Ammousa

Η Πατρινή επωνυμία μπύρας Ammousa ξεκίνησε το ταξίδι της στην ελληνική craft σκηνή το 2016 και έκτοτε έχει εξελιχθεί σε μια υπολογίσιμη δύναμη στον χώρο της μπύρας της χώρας μας. Παρακάτω ακολουθούν λίγα λόγια για την επωνυμία μπύρας του Γιώργου Ντάνου όπως εμφανίζονται σε πρόσφατο άρθρο που αναρτήθηκε στη σελίδα της.

Προτεινόμενα

Μικρή πτώση πωλήσεων ύψους 1,9% σημείωσε ο κολοσσός της μπύρας AB InBev στο β’ τρίμηνο 2025

Μια μικρή πτώση πωλήσεων ύψους 1,9% στο β΄ τρίμηνο του 2025 σημείωσε ο κολοσσός της μπύρας AB InBev. Η πτώση αυτή ήταν μεγαλύτερη από την εκτίμηση των αναλυτών για μείωση πωλήσεων της τάξεως του 0,3% με τον όμιλο να την αποδίδει στη μειωμένη ζήτησε σε Βραζιλία και Κίνα.

Επενδύει στις ανακυκλώσιμες συσκευασίες η Heineken, εντάσσεται στο δίκτυο του ιδρύματος Ellen MacArthur

Η Heineken εντάχθηκε στο δίκτυο του ιδρύματος Ellen MacArthur σε μια προσπάθεια να προωθήσει τη χρήση ανακυκλώσιμων συσκευασιών. Στα πλαίσια της συνεργασίας τους οι δύο πλευρές θα μοιραστούν την εμπειρία τους και θα δημιουργήσουν οδηγίες που θα επιτρέψουν στη βιομηχανία του ζύθου την ευρύτερη υιοθεσία ανακυκλώσιμων μοντέλων συσκευασίας.