Ξανθιά μπύρα από περισσευούμενο ψωμί παρασκευάζει φούρναρης από την Καταλονία

Κοινοποίηση:

Μια ιδιαίτερη μπύρα παρασκευάζει ο φούρναρης David Garcia που δραστηριοποιείται επί οκτώ χρόνια στην περιοχή της Καταλονίας, αφού το βασικό συστατικό της είναι το ψωμί που περισσεύει από το κατάστημα του..

Με έδρα την Tona, στην περιφέρεια της Osona στην κεντρική Καταλονία ο Garcia ανέκαθεν είχε πάθος για την craft σκηνή, και αντιλήφθηκε την ευκαιρία να εκμεταλλευτεί το ψωμί που περισσεύει από τον φούρνο του για την παραγωγή μιας ξανθιάς μπύρας. Επί χρόνια ο Καταλανός έδινε το ψωμί που του περίσσευε σε αγρότες της περιοχής προκειμένου να μην σπαταλάει άδικα φαγητό, όμως αντιλήφθηκε ότι παράλληλα με την παροχή φαγητού στους συμπολίτες του θα μπορούσε να εξασκήσει και το πάθος του.

Όπως ο ίδιος δηλώνει στην πλατφόρμα του Catalan News, το εγχείρημα του το ξεκίνησε ήδη από το 2021 παράγοντας την δική του ξανθιά μπύρα που δεν είναι πικρή, και διακρίνεται από γεύση κρούστας ψωμιού και αρώματα ροδάκινου και ώριμων φρούτων. Συγκεκριμένα, η «La Panarra», όπως την ονομάζει ο Garcia αποτελείται από 36% ξηρό ψωμί και έχει περιεκτικότητα αλκοόλ της τάξεως του 5,4%.

Η έμπνευση του Garcia δεν είναι, φυσικά, πρωτόγνωρη, αφού στο παρελθόν στο Ηνωμένο Βασίλειο και άλλοι παραγωγοί είχαν ασχοληθεί με την δημιουργία παρόμοιων προϊόντων. Ο Καταλανός τονίζει χαρακτηριστικά, ότι η ιδέα του ήρθε όταν αναρωτήθηκε γιατί να μην μπορεί να δημιουργήσει μπύρα από ψωμί, αφού είναι φτιαγμένο από σιτάρι. Φέτος έπειτα από χρόνια πειραματισμών κατόρθωσε να δημιουργήσει δύο παρτίδες της «La Panarra», με την πρώτη να αποτελείται από 300 και την δεύτερη από 400 μπουκάλια.

Παρά τις καλές κριτικές από όσους έχουν δοκιμάσει την ετικέτα του, πάντως, ο Garcia είναι ανένδοτος ότι δεν θα πρόκειται να αυξήσει την παραγωγή ψωμιού του, απλά και μόνο για να μπορέσει να παράξει περισσότερη μπύρα. 

Πληροφορίες από Catalan News

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η Budweiser επενδύει σε εγκαταστάσεις αξίας 268,7 εκατ. ευρώ στις ΗΠΑ

Η κορυφαία επωνυμία της AB InBev, Budweiser, προχωράει στην κατασκευή νέων εγκαταστάσεων αξίας 268,7 εκατ. ευρώ στο Οχάιο των ΗΠΑ, σε μια προσπάθεια να προωθήσει την παραγωγή ετικετών για την αγορά της Αμερικής εντός των συνόρων της.

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης συγκέντρωσε τα βλέμματα στο World of Beer Festival

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης με πρωταγωνιστή τη Βεργίνα ήταν μια από τις σημαντικότερες παρουσίες στο World of Beer Festival που έλαβε χώρα στην Τεχνόπολη το τριήμερο 9-11 Μαΐου. Το περίπτερο της εταιρείας μαγνήτισε τα βλέμματα και απέδειξε πως αποτελεί μια από τις πρωτοπόρους δυνάμεις της εγχώριας βιομηχανίας ζύθου.

Διατηρεί τα σκήπτρα της για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά στην κορυφή της παγκόσμιας βιομηχανίας μπύρας η Corona

Για δεύτερη διαδοχική χρονιά η Corona αναδεικνύεται η πιο πολύτιμη επωνυμία μπύρας παγκοσμίως σύμφωνα με την έκθεση BrandZ Global 2025 της ερευνητικής εταιρείας Kantar. Για το επίτευγμα αυτό σημαντική είναι η συμβολή της μη αλκοολούχας Corona Cero.

Προτεινόμενα

Νέα αξία η επάρκεια εγχώριας βύνης

Αδιαπραγµάτευτη η ποιότητα» ξεκαθαρίζουν επαγγελµατίες του κλάδου της µικροζυθοποιίας στην Ελλάδα, οι οποίοι καλούνται να χαλιναγωγήσουν ένα εκρηκτικό µείγµα στις αγορές από τις οποίες έρχονται πρώτες ύλες για την παραγωγή craft µπύρας.

Οι καινοτόμες μπύρες με γεύσεις αναμένεται να φέρουν την άνοδο της βιομηχανίας ζύθου των ΗΠΑ

Η αυξημένη ζήτηση για πολυτελής και καινοτόμες μπύρες με γεύσεις αναμένεται να αποτελέσει σημαντικό παράγοντα ώθησης για την βιομηχανία ζύθου των ΗΠΑ, που το τελευταίο