Ξανθιά μπύρα από περισσευούμενο ψωμί παρασκευάζει φούρναρης από την Καταλονία

Κοινοποίηση:

Μια ιδιαίτερη μπύρα παρασκευάζει ο φούρναρης David Garcia που δραστηριοποιείται επί οκτώ χρόνια στην περιοχή της Καταλονίας, αφού το βασικό συστατικό της είναι το ψωμί που περισσεύει από το κατάστημα του..

Με έδρα την Tona, στην περιφέρεια της Osona στην κεντρική Καταλονία ο Garcia ανέκαθεν είχε πάθος για την craft σκηνή, και αντιλήφθηκε την ευκαιρία να εκμεταλλευτεί το ψωμί που περισσεύει από τον φούρνο του για την παραγωγή μιας ξανθιάς μπύρας. Επί χρόνια ο Καταλανός έδινε το ψωμί που του περίσσευε σε αγρότες της περιοχής προκειμένου να μην σπαταλάει άδικα φαγητό, όμως αντιλήφθηκε ότι παράλληλα με την παροχή φαγητού στους συμπολίτες του θα μπορούσε να εξασκήσει και το πάθος του.

Όπως ο ίδιος δηλώνει στην πλατφόρμα του Catalan News, το εγχείρημα του το ξεκίνησε ήδη από το 2021 παράγοντας την δική του ξανθιά μπύρα που δεν είναι πικρή, και διακρίνεται από γεύση κρούστας ψωμιού και αρώματα ροδάκινου και ώριμων φρούτων. Συγκεκριμένα, η «La Panarra», όπως την ονομάζει ο Garcia αποτελείται από 36% ξηρό ψωμί και έχει περιεκτικότητα αλκοόλ της τάξεως του 5,4%.

Η έμπνευση του Garcia δεν είναι, φυσικά, πρωτόγνωρη, αφού στο παρελθόν στο Ηνωμένο Βασίλειο και άλλοι παραγωγοί είχαν ασχοληθεί με την δημιουργία παρόμοιων προϊόντων. Ο Καταλανός τονίζει χαρακτηριστικά, ότι η ιδέα του ήρθε όταν αναρωτήθηκε γιατί να μην μπορεί να δημιουργήσει μπύρα από ψωμί, αφού είναι φτιαγμένο από σιτάρι. Φέτος έπειτα από χρόνια πειραματισμών κατόρθωσε να δημιουργήσει δύο παρτίδες της «La Panarra», με την πρώτη να αποτελείται από 300 και την δεύτερη από 400 μπουκάλια.

Παρά τις καλές κριτικές από όσους έχουν δοκιμάσει την ετικέτα του, πάντως, ο Garcia είναι ανένδοτος ότι δεν θα πρόκειται να αυξήσει την παραγωγή ψωμιού του, απλά και μόνο για να μπορέσει να παράξει περισσότερη μπύρα. 

Πληροφορίες από Catalan News

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα
Επενδύσεις πάνω από 20 εκατ. δολάρια στις ΗΠΑ προχωρά η AB InBev

Επενδύσεις πάνω από 20 εκατ. δολάρια στις ΗΠΑ προχωρά η AB InBev

Η AB InBev προχωράει σε επενδύσεις άνω των 20 εκατ. δολαρίων στο Μιζούρι των ΗΠΑ. Αυτές θα εστιάσουν στην αναβάθμιση του εξοπλισμού συσκευασίας και παραγωγής μπύρας στις εγκαταστάσεις της AB InBev στο Arnold και στο St. Louis.

Το 94% των καταναλωτών μπυρών άνευ στη Βρετανία πίνει αλκοόλ

Το 94% του συνόλου των καταναλωτών μπυρών άνευ πίνει επίσης και ποτά με αλκοόλ σύμφωνα με έρευνα της ζυθοποιίας Athletic και της συμβουλευτικής εταιρείας KAM Insight. Παράλληλα, μόνο το 27% όσων καταναλώνουν αλκοόλ στις κοινωνικές τους εξόδους πίνει αποκλειστικά μη αλκοολούχες μπύρες.

Συνεργατική Sour IPA από Alea, Mustaki και Sourmena

Στην κυκλοφορία μιας νέας συνεργατικής ετικέτας HoppyThreeFriends προχωρούν Alea Brewing, Sourmena Brew, Mustaki Brewing με τα αποκαλυπτήρια να πραγματοποιούνται την Τετάρτη 17 Ιουνίου.

Προτεινόμενα

Η Asahi καθυστερεί την δημοσίευση των οικονομικών της αποτελεσμάτων λόγω της κυβερνοεπίθεσης

Ο ιαπωνικός κολοσσός της μπύρας, Asahi, ανακοίνωσε ότι θα καθυστερήσει την δημοσίευση των οικονομικών της αποτελεσμάτων λόγω της κυβερνοεπίθεσης που υπέστη τον Σεπτέμβριο, η οποία εξέθεσε τα προσωπικά δεδομένα περισσότερων από 1,5 εκατ. επισκεπτών.