Καινοτόμες μπύρες με μέλι με καταγωγή από την Εύβοια από την μικροζυθοποιία Septem

Κοινοποίηση:

Με έδρα το Ωρολόγιο Εύβοιας στις εγκαταστάσεις της μικροζυθοποιίας Septem από το 2009 παράγεται φρέσκια μπύρα με πάθος και μεράκι από τον χημικό-οινολόγο Σοφοκλή Παναγιώτου και τον οικονομολόγο Γιώργο Παναγιώτου.

Το όνομα της εταιρείας προέρχεται από την λατινική απόδοση του αριθμού εφτά, που συμβολίζει την δημιουργία και που δείχνει την προσπάθεια της μικροζυθοποιίας από την Εύβοια να μην παραμείνει στάσιμη, αλλά να αποτελέσει κινητήρια δύναμη για την εγχώρια βιομηχανία μπύρας.

Πράγματι, ο πειραματισμός δεν αποτελεί πρόβλημα για την ομάδα της Septem, όπως φαίνεται από διάφορες ετικέτες της, ανάμεσα στις οποίες ξεχωρίζει η ετικέτα Honey Golden Ale μιας μπύρας που μεταξύ άλλων διαθέτει αρώματα και γεύση από μέλι ανθέων, μπαχαρικά και εσπεριδοειδή, προσφέροντας έναν απρόσμενο, γλυκό και φρουτένιο συνδυασμό, και περιεκτικότητα ABV 6,5%.

Το παρελθόν του Σοφοκλή Παναγιώτου ως χημικός οινολόγος είναι φανερό και από ετικέτες όπως η Just Barley Wine, μια μπύρα με υψηλή περιεκτικότητα αλκοόλ (10,9% ABV) που παράγεται έπειτα από μια διαδικασία αργής ωρίμανσης για 8 μήνες σε γαλλικά βαρέλια και που χαρακτηρίζεται από έντονα αρώματα μπισκότου, καραμέλας, γλυκού περγαμόντο σε ισορροπία με την βανίλια και αποξηραμένα φρούτα και που μπορεί να καταναλωθεί ακόμα και έπειτα από παλαίωση 2-3 ετών στην φιάλη, θυμίζοντας, φυσικά, οίνο.

Πρόσφατα, η μικροζυθοποιία Septem ήταν μια από αυτές που ανοίξαν τις πύλες τους στο κοινό για χάρη της πρωτοβουλίας της Ένωσης Ελλήνων Ζυθοποιών, δείχνοντας πως παραμένει μια υπολογίσιμη δύναμη στον χώρο της ελληνικής ζυθοποιίας.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Σε καθοδική τροχιά η παραγωγή μπύρας στην Ευρώπη

Η παραγωγή μπύρας στην Ευρωπαϊκή Ένωση συνέχισε να σημειώνει ήπια πτώση το 2024, πέφτοντας από περίπου 367 εκατομμύρια εκατόλιτρα το 2019 σε 345 εκατομμύρια εκατόλιτρα σύμφωνα με την έκθεση «EU Beer Trends 2025» της Ένωσης Ευρωπαίων Ζυθοποιών.

Η Molson Coors προσπαθεί να προσελκύσει την Gen-Z με την καμπάνια «Just Bring the Beer»

Αν και είναι μια περίοδος συνύπαρξης, οι γιορτές των Χριστουγέννων αποτελούν πηγή άγχους για πολλούς καταναλωτές, ειδικά όταν πρέπει να αποφασίσουν τι φαγητό θα ετοιμάσουν για μια συγκέντρωση. Με το σλόγκαν «Just Bring the Beer» (Φέρε μόνο την μπύρα), η Molson Coors προβάλλει την μπύρα ως μια προσιτή, απλή λύση που επιτρέπει στους καταναλωτές να ξοδεύουν λιγότερο χρόνο σε υπερβολικές σκέψεις και περισσότερο χρόνο απολαμβάνοντας τους φίλους και την οικογένειά τους.

Προτεινόμενα

«Γονατίζουν» την ευρωπαϊκή βιομηχανία μπύρας οι δασμοί Τραμπ αναφέρει η Ένωση Ευρωπαίων Ζυθοποιών

«Συναγερμό» σήμαναν για την ευρωπαϊκή βιομηχανία ζύθου οι δασμοί ύψους 25% στις εισαγωγές μπυρών στις ΗΠΑ, με πολλούς ζυθοποιούς να αναφέρουν ότι ενδέχεται να επιφέρουν

Αυξημένα κέρδη στο πρώτο εξάμηνο 2025 σημείωσε η Heineken, σταθερές οι προβλέψεις για το σύνολο του έτους

Αυξημένα κατά 7,4% παρουσιάζονται τα κέρδη του κολοσσού της μπύρας Heineken στο α’ εξάμηνο 2025. Το επίπεδο της αύξησης είναι οριακά υψηλότερο  από τις προβλέψεις των ειδικών για άνοδο 7%, με την εταιρεία να αποδίδει την ανάπτυξη αυτή στις ικανοποιητικές επιδόσεις σε χώρες όπως η Αφρική και η Ασία, αλλά και σε πρακτικές για μείωση κόστους.

Συνεχίζουν να ανθίζουν οι ελληνικές μικροζυθοποιίες, σύντομα εκσυγχρονισμός της νομοθεσίας

Μικρές και μεγάλες ελληνικές -και όχι μόνο- ζυθοποιίες ένωσε το δεύτερο World of Beer Festival που διοργανώθηκε από την Forum ΑΕ υπό την αιγίδα της Ελληνικής Ένωσης Ζυθοποιών στην Τεχνόπολη Αθηνών μεταξύ 9-11 Μαΐου. Στο χώρο του φεστιβάλ επικρατούσε μια διάχυτη αισιοδοξία ότι η εγχώρια craft σκηνή θα συνεχίσει να μεγαλώνει και το 2025, την οποία μετέδωσαν στο Beer and Brunch οι παραγωγοί, ωστόσο δεν έλλειψαν και οι πιο συγκρατημένες απόψεις.