Το Halloween στην Ελλάδα φέρνει η μικροζυθοποιία Αναστασίου με τον εποχιακό ζύθο «Χθόνιο»

Κοινοποίηση:

Το έθιμο του Halloween φέρνει στην Ελλάδα, και συγκεκριμένα στο Χαλάνδρι, η μικροζυθοποιία Αναστασίου που κλείνει τον Οκτώβριο με την παρουσίαση της νέας της εποχιακής ετικέτας «Χθόνιος».

Η «Χθόνιος» είναι μια μπύρα περιεκτικότητας 5,8% ABV και χαρακτηρίζεται από τα αρώματα κανέλας, γαρύφαλλου, βανίλιας Ταϊτής, μοσχοκάρυδου και τζίντζερ και το λανσάρισμα της θα πραγματοποιηθεί στην αυλή της μικροζυθοποιίας Αναστασίου στο Χαλάνδρι.

Αναλυτικά η ανακοίνωση της μικροζυθοποιίας Αναστασίου έχει ως εξής:

Η γιορτή του Halloween μοιάζει αρκετά με τις «δικές» μας Απόκριες, αλλά έχει έναν σαφώς πιο μυστικιστικό και μακάβριο χαρακτήρα. Η λέξη προέρχεται από το All-hallow-even, δηλαδή την παραμονή του “All Hallows’ Day” ή All Saints’ Day (κάτι σαν τους «δικούς» μας Άγιους Πάντες) που είναι την 1η Νοεμβρίου, ενώ ως γιορτή το Halloween συνδέεται άμεσα με την υπερφυσική δραστηριότητα και την επικοινωνία με τους νεκρούς.

Πιστεύεται ότι οι ψυχές των ανθρώπων που πέθαναν κατά τη διάρκεια του έτους ψάχνουν να μπουν σ’ ένα σώμα για να κερδίσουν την αθανασία. Οι ζωντανοί από την πλευρά τους, ντυμένοι με παράξενα κοστούμια και κάνοντας θόρυβο, προσπαθούν να φοβίσουν και να διώξουν τα πνεύματα. Τη γιορτή έφεραν στην Αμερική, Ιρλανδοί μετανάστες κάπου στα μέσα του 19ου αιώνα.

Σήμα κατατεθέν της γιορτής δεν είναι άλλο από την κολοκύθα, η οποία σκαλίζεται με ανθρώπινα χαρακτηριστικά και λειτουργεί ως αυτοσχέδιο… φανάρι. Το έθιμο της κολοκύθας ξεκίνησε από την Σκωτία και την Ιρλανδία, όπου πολλές οικογένειες για να γιορτάσουν το Halloween, σκάλιζαν τις κολοκύθες ώστε να μοιάζουν με ανθρώπινα πρόσωπα και τις τοποθετούσαν στην είσοδο του σπιτιού τους όταν βράδιαζε.

Την Πέμπτη 31 Oκτωβρίου σας περιμένουμε όλες και όλους στην αυλή της ζυθοποιίας μας όπου θα σας παρουσιάσουμε την νέα συνταγή του εποχιακού ζύθου “Χθόνιος”. Αφροζύμωτος ζύθος με κανέλα, γαρύφαλλο, βανίλια Ταϊτής, μοσχοκάρυδο, τζίντζερ και 5,8% ABV…Είς υγείαν!!!

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η Gen Z οδηγεί την άνθιση των μη αλκοολούχων ετικετών στις ΗΠΑ

Οι μη αλκοολούχες ετικέτες συνεχίζουν να βλέπουν σημαντική ανάπτυξη εντός του 2025, σύμφωνα με στοιχεία της κορυφαίας εμπορικής ένωσης μπύρας της Αμερικής, Beer Institute, με τους καταναλωτές της γενιάς Gen Z να είναι αυτοί  που φαίνεται να τις έχουν αγκαλιάσει σε μεγαλύτερο βαθμό.

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης αναδεικνύει τον στρατηγικό ρόλο της νέας ΚΑΠ για τη Θράκη

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης Α.Ε. πραγματοποίησε στις εγκαταστάσεις της την Τετάρτη 9 Ιουλίου ημερίδα με θέμα: «Κοινή Αγροτική Πολιτική, Ατζέντα 2025–2030». Στα πλαίσια της ημερίδας συζητήθηκε ο στρατηγικός ρόλος της ΚΑΠ για τη Θράκη με στόχο τη μετάβαση προς ένα ανθεκτικό, καινοτόμο και περιβαλλοντικά βιώσιμο αγροδιατροφικό μοντέλο.

Η κορυφαία ασιατική επωνυμία μπύρας Asahi Super Dry επίσημος χορηγός της Arsenal

Η κορυφαία από άποψη πωλήσεων επωνυμία μπύρας της Ιαπωνίας, Asahi Super Dry, αποτελεί επίσημο χορηγό της Άρσεναλ για τη νέα σεζόν της Premier League. Η Asahi Super Dry σημείωσε αύξηση πωλήσεων ύψους 33% στη διάρκεια του τελευταίου έτους με ανάπτυξη που σε ποσό αγγίζει τα 78 εκατ. ευρώ.

Προτεινόμενα

Η Ζυθοποιία Αναστασίου ταξιδεύει στην Σάμο και συνεργάζεται με την Samos Beer

Ζυθοποιία Αναστασίου και Samos Beer αποχαιρετούν το καλοκαίρι, και υποδέχονται το φθινόπωρο με ένα διήμερο φεστιβάλ μπύρας, προαναγγέλλοντας, παράλληλα, την συνεργασία τους που θα φέρει την «γένεση» μιας νέας ετικέτας.