Το Halloween στην Ελλάδα φέρνει η μικροζυθοποιία Αναστασίου με τον εποχιακό ζύθο «Χθόνιο»

Κοινοποίηση:

Το έθιμο του Halloween φέρνει στην Ελλάδα, και συγκεκριμένα στο Χαλάνδρι, η μικροζυθοποιία Αναστασίου που κλείνει τον Οκτώβριο με την παρουσίαση της νέας της εποχιακής ετικέτας «Χθόνιος».

Η «Χθόνιος» είναι μια μπύρα περιεκτικότητας 5,8% ABV και χαρακτηρίζεται από τα αρώματα κανέλας, γαρύφαλλου, βανίλιας Ταϊτής, μοσχοκάρυδου και τζίντζερ και το λανσάρισμα της θα πραγματοποιηθεί στην αυλή της μικροζυθοποιίας Αναστασίου στο Χαλάνδρι.

Αναλυτικά η ανακοίνωση της μικροζυθοποιίας Αναστασίου έχει ως εξής:

Η γιορτή του Halloween μοιάζει αρκετά με τις «δικές» μας Απόκριες, αλλά έχει έναν σαφώς πιο μυστικιστικό και μακάβριο χαρακτήρα. Η λέξη προέρχεται από το All-hallow-even, δηλαδή την παραμονή του “All Hallows’ Day” ή All Saints’ Day (κάτι σαν τους «δικούς» μας Άγιους Πάντες) που είναι την 1η Νοεμβρίου, ενώ ως γιορτή το Halloween συνδέεται άμεσα με την υπερφυσική δραστηριότητα και την επικοινωνία με τους νεκρούς.

Πιστεύεται ότι οι ψυχές των ανθρώπων που πέθαναν κατά τη διάρκεια του έτους ψάχνουν να μπουν σ’ ένα σώμα για να κερδίσουν την αθανασία. Οι ζωντανοί από την πλευρά τους, ντυμένοι με παράξενα κοστούμια και κάνοντας θόρυβο, προσπαθούν να φοβίσουν και να διώξουν τα πνεύματα. Τη γιορτή έφεραν στην Αμερική, Ιρλανδοί μετανάστες κάπου στα μέσα του 19ου αιώνα.

Σήμα κατατεθέν της γιορτής δεν είναι άλλο από την κολοκύθα, η οποία σκαλίζεται με ανθρώπινα χαρακτηριστικά και λειτουργεί ως αυτοσχέδιο… φανάρι. Το έθιμο της κολοκύθας ξεκίνησε από την Σκωτία και την Ιρλανδία, όπου πολλές οικογένειες για να γιορτάσουν το Halloween, σκάλιζαν τις κολοκύθες ώστε να μοιάζουν με ανθρώπινα πρόσωπα και τις τοποθετούσαν στην είσοδο του σπιτιού τους όταν βράδιαζε.

Την Πέμπτη 31 Oκτωβρίου σας περιμένουμε όλες και όλους στην αυλή της ζυθοποιίας μας όπου θα σας παρουσιάσουμε την νέα συνταγή του εποχιακού ζύθου “Χθόνιος”. Αφροζύμωτος ζύθος με κανέλα, γαρύφαλλο, βανίλια Ταϊτής, μοσχοκάρυδο, τζίντζερ και 5,8% ABV…Είς υγείαν!!!

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Διατηρεί τα «σκήπτρα» ως πολυτιμότερη επωνυμία μπύρας η Corona Extra

Η Corona Extra διατηρεί τα σκήπτρα της ως πολυτιμότερη επωνυμία μπύρας και το 2025 σύμφωνα με έρευνα της κορυφαίας συμβουλευτικής εταιρείας Brand Finance. Όπως και πέρυσι την πρώτη τριάδα συμπληρώνουν οι Heineken και Budweiser. Κατά την Brand Finance η αθροιστική αξία επωνυμίας των 50 πολυτιμότερων παραγωγών μπύρας το 2025 ανέρχεται σε 101,6 δισ. ευρώ.

Μείωση εκπομπών άνθρακα 19% την τελευταία 6ετία για Ολυμπιακή Ζυθοποιία

Πιστή στον Εταιρικό της Σκοπό να «Ζυθοποιεί για ένα καλύτερο σήμερα και αύριο», η Ολυμπιακή Ζυθοποιία δημοσιεύει την Ετήσια Έκθεση Βιωσιμότητας για το 2024, αναδεικνύοντας την πρόοδό και τα αποτελέσματά της στους τρεις πυλώνες ESG: Περιβάλλον, Κοινωνία και Εταιρική Διακυβέρνηση. Σε μία χρονιά αυξημένων προκλήσεων για τον κλάδο, ο απολογισμός επιβεβαιώνει τη διαχρονικά επιτυχημένη πορεία της εταιρείας και αναδεικνύει τη δέσμευσή της να λειτουργεί με υπευθυνότητα, συνέπεια και μακροπρόθεσμη προοπτική, επισημαίνει η σχετική ανακοίνωση.

Δράσεις προώθησης υπεύθυνης κατανάλωσης από την Ολυμπιακή Ζυθοποιία

Σε ενεργές δράσεις ενημέρωσης και προώθησης της υπεύθυνης κατανάλωσης αλκοόλ σε μεγάλα μουσικά events του καλοκαιριού προχώρησε η Ολυμπιακή Ζυθοποιία έχοντας ως όχημα την μη αλκοολούχα Mythos 0.0%. 

Προτεινόμενα