Με έμπνευση από τον θρύλο του αργεντίνικου ποδοσφαίρου η Matias Craft Beer

Κοινοποίηση:

Το όνοµα Matias αντλεί την έµπνευσή του από τον θρύλο του αργεντίνικου ποδοσφαίρου και όχι µόνο, τον προπονητή της ΑΕΚ, Ματίας Χεσούς Αλµέιδα. Η αφοσίωσή του στην οµάδα του και η αγάπη του για το αθλητικό πνεύµα αντικατοπτρίζονται στην αυθεντικότητα και την ποιότητα της Matias Craft Beer, σύµφωνα µε όσα αναφέρουν οι δηµιουργοί της. Η Matias Craft Beer είναι φρέσκια και αφιλτράριστη προσφέροντας µια πλούσια γεύση που ενθουσιάζει τους λάτρεις του ζύθου. Η διαφοροποιηµένη της γεύση και η προσοχή στη λεπτοµέρεια την καθιστούν µια επιλογή που ξεχωρίζει στο χώρο της µικροζυθοποιίας. Είναι διαθέσιµη σε δύο εκδόσεις: Pilsner και Lager. Κάθε µια από αυτές προσφέρει µια µοναδική εµπειρία γεύσης, ενώ διατηρεί υψηλή ποιότητα.

Ξεφυλλίστε και κατεβάστε σε υψηλή ανάλυση το τεύχος 15 του Beer & Brunch

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Οι δασμοί Τραμπ γκρεμίζουν τις πωλήσεις της Constellation Brands

Υποτονικές πωλήσεις, χαμηλότερες των εκτιμήσεων των αναλυτών, σημείωσε ο κολοσσός της μπύρας Constellation Brands στο α’ τρίμηνο του οικονομικού της έτους. Ο όμιλος αποδίδει τις χαμηλές τις πτήσεις κυρίως στις πολιτικές δασμών του Αμερικανού προέδρου, Ντόναλντ Τραμπ στο αλουμίνιο και τις εισαγωγές μπύρας.Πιο συγκεκριμένα, η Constelation Brands σημείωσε πωλήσεις ύψους περίπου 2,14 δισ. ευρώ, έναντι προβλέψεων των αναλυτών για πωλήσεις 2,167 δισ. ευρώ στο τρίμηνο που τελείωσε στις 31 Μαΐου, σύμφωνα με στοιχεία που συνέλεξε το χρηματιστήριο του Λονδίνου.

Νέα εκδοχή για την πειραματική ετικέτα«Κάψα» της Ζυθοποιίας Αναστασίου»

Μια νέα εκδοχή της πειραματικής και περιορισμένης παραγωγής «Κάψα» λανσάρει η Ζυθοποιία Αναστασίου. Η «Κάψα» είναι μια πικρή και ταυτόχρονα καυτερή West Coast I.P.A. με περιεκτικότητα αλκοόλ 6,3%. Δημιουργείται με συνδυασμό φρέσκων αμερικάνικων λυκίσκων cascade, citra, Simcoe και ένα μείγμα καυτερών πιπεριών.

Οι Γερμανοί ζυθοποιοί στρέφονται σε μη αλκοολούχες και παραδοσιακές ετικέτες για να κερδίσουν τους καταναλωτές

Σε μεταβατική φάση βρίσκεται η βιομηχανία ζύθου της Γερμανίας, με τις μη αλκοολούχες μπύρες και ετικέτες με ιστορία και παράδοση, όπως αφιλτράριστες Zwickel ή θολές Kellerbier να είναι αυτές που κερδίζουν το ενδιαφέρον των εγχώριων καταναλωτών. Κυριότερος λόγος για αυτήν την αλλαγή είναι ότι η εγχώρια κατανάλωση πέφτει, με τους Γερμανούς ζυθοποιούς να αναγκάζονται να ακολουθήσουν τις νέες παγκόσμιες τάσεις.

Προτεινόμενα

Η Βεργίνα Alcohol Free κράτησε συντροφιά στους δρομείς του 7ου αγώνα Kerkini Lake Run

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης Α.Ε, με τα προϊόντα της, την Βεργίνα Αlchool Free και το τσάι Tuvunu, συμμετείχε ως επίσημος χορηγός στο 7ο Kerkini Lake Run, που πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 15 Ιουνίου 2025 στο μαγευτικό τοπίο της λίμνης Κερκίνης, στη Σερραϊκή ύπαιθρο.