Οι εισαγόμενες ετικέτες εδραιώνονται στις προτιμήσεις των Αμερικάνων

Κοινοποίηση:

Η Guinness αναδείχθηκε πρωταθλήτρια στις προτιμήσεις των Αμερικάνων καταναλωτών για το 2024 σύμφωνα με τα στοιχεία του ερευνητικού ομίλου YouGov, βάσει των οποίων φαίνεται πως οι εισαγόμενες ετικέτες καθαίρεσαν τις εγχώριες από άποψη δημοφιλίας στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού.

Η έρευνα της YouGov συμπεριλάμβανε την άποψη 24 εκατομμυρίων Αμερικάνων καταναλωτών, και ορίζει την απήχηση μιας ετικέτας βάσει του κατά πόσο αυτή είναι γνωστή στους αγοραστές, την άποψη τους για την εκάστοτε επωνυμία και της αφοσίωσης τους προς αυτήν. Για την ταξινόμηση των ετικετών με γνώμονα την δημοφιλία τους, οι συμμετέχοντες στην έρευνα ερωτήθηκαν για το αν γνωρίζουν κάποια επωνυμία και κατά πόσο την βλέπουν με θετικό «μάτι». Εν τέλη το μεγάλο ερευνητικό project τα αποτελέσματα του οποίου δημοσιεύονται κάθε 90 μέρες, ανέδειξαν ως «βασίλισσα» στις προτιμήσεις του κοινού την Guinness, με τις Modelo και Corona να συμπληρώνουν την τριάδα, και την Heineken να ακολουθεί στην τέταρτη θέση.

Η πρώτη αμερικάνικη επωνυμία που συναντάται στη λίστα είναι η ναυαρχίδα της Boston Beer, Samuel Adams που βρίσκεται στην πέμπτη θέση, πάνω από κορυφαίες επωνυμίες όπως οι Budweiser και η Coors. Παρόλα αυτά, η δεύτερη θητεία του Τράμπ και η πολιτική επιβολής δασμών που αναμένεται να ακολουθήσει, πιθανότατα θα δώσει έμφαση προς τις αμερικάνικες επωνυμίες. Ήδη, για παράδειγμα, έχει δεσμευθεί την επιβολή δασμών ύψους 25% σε εισαγόμενα αγαθά από το Μεξικό, επηρεάζοντας ενδεχομένως τις πωλήσεις των Modelo και Corona.

Αναλυτικά, η λίστα των δημοφιλέστερων επωνυμιών μπύρας στις ΗΠΑ βάσει της έρευνας της YouGov έχει ως εξής:

1.Guinness

2.Modelo

3.Corona

4.Heineken

5.Samuel Adams

6.Blue Moon

7.Miller

8.Stella Artois

9.Coors

10.Miller High Life

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Μερική πώληση επιχειρήσεων στην Ασία φαίνεται να εξετάζει η Carlsberg

Την αποποίηση ορισμένων από τις επιχειρήσεις της στην Ασία εξετάζει η Carlsberg, με την ιαπωνική εταιρεία Sapporo Holdings να εμφανίζεται ως η πιθανότερη αγοραστής, σε περίπτωση που ο δανικός κολοσσός προχωρήσει όντως σε πώληση.

Νέα δυνατή Imperial Stout παρουσιάζει η Seven Island Brewery

Η μικροζυθοποιία Seven Island Brewery ανακοίνωσε το νέο κεφάλαιο της σειράς «Dark Ages» με την καινούργια δυνατή Imperial Stout «Wicked Wizard», η οποία έχει περιεκτικότητα αλκοόλ 11% και αρώματα από cheese cake με φυστικοβούτυρο.

Καθοδική τάση για τις premium μπύρες στο πρώτο εξάμηνο 2025

Έπειτα από τέσσερα χρόνια σταθερής ανάπτυξης, ο όγκος πωλήσεων μπυρών κατηγορίας premium και πάνω μειώθηκαν στο πρώτο μισό του 2025 με αισθητές μειώσεις να παρατηρούνται σε σημαντικές αγορές όπως η Κίνα, η Βραζιλία και οι ΗΠΑ, αλλά με μικρότερες αγορές να προσφέρουν μια χαραμάδα αισιοδοξίας, σύμφωνα με την ερευνητική εταιρεία IWSR.

Προτεινόμενα

Άρχισε η νέα εσοδεία βυνοποιήσιμου κριθαριού από τη «Βεργίνα»

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης ανακοίνωσε την έναρξη της νέας εσοδείας βυνοποιήσιμου κριθαριού της για την περίοδο 2025-26 στο πλαίσιο του προγράμματος συμβολαιακής καλλιέργειας που εφαρμόζει σε συνεργασία με Έλληνες παραγωγούς από τον Έβρο μέχρι την Χαλκιδική και τη Λήμνο.

Θύμα κυβερνοεπίθεσης ο ιαπωνικός κολοσσός της μπύρας Asahi Breweries

Θύμα κυβερνοεπίθεσης έπεσε η Asahi Breweries, με τον ιαπωνικό κολοσσό της μπύρας να αναφέρει σε ανακοίνωση της ότι δεν διέρρευσαν προσωπικές πληροφορίες και δεδομένα πελατών, ωστόσο οι παραγγελίες και οι αποστολές στις εταιρείες του ομίλου στην Ιαπωνία αναγκάστηκαν να αναβληθούν.

Ποντάρει στην μπύρα για να πετύχει άνοδο κερδών ο όμιλος αλκοολούχων ποτών Asahi

Σε ποσό κοντά στα 7,87 δισ. ευρώ ανήλθε ο τζίρος του ομίλου ποτών Asahi στο πρώτο εξάμηνο του έτους (+0,6% σε σχέση με πέρυσι), την ώρα που τα λειτουργικά του κέρδη μειώθηκαν κατά 3,2% σε περίπου 635,33 εκατ. ευρώ.

Η κορυφαία ασιατική επωνυμία μπύρας Asahi Super Dry επίσημος χορηγός της Arsenal

Η κορυφαία από άποψη πωλήσεων επωνυμία μπύρας της Ιαπωνίας, Asahi Super Dry, αποτελεί επίσημο χορηγό της Άρσεναλ για τη νέα σεζόν της Premier League. Η Asahi Super Dry σημείωσε αύξηση πωλήσεων ύψους 33% στη διάρκεια του τελευταίου έτους με ανάπτυξη που σε ποσό αγγίζει τα 78 εκατ. ευρώ.