Σε κλίμα Halloween οι μπύρες της Heineken UK με την διαφημιστική καμπάνια «Meet the Chillers»

Κοινοποίηση:

Σε ρυθμούς Halloween κινείται η Heineken UK με την κορυφαία παραγωγό μπύρας να μπαίνει στο κλίμα με την «τρομακτική» διαφημιστική καμπάνια «Meet the Chillers».

Το Halloween αποτελεί μιας πρώτης τάξεως ευκαιρία για τους ζυθοποιούς να προωθήσουν τις ετικέτες τους και να αυξήσουν τις πωλήσεις τους, που τα προηγούμενα χρόνια κατά την εβδομάδα του Halloween (26-30 Οκτωβρίου) είχαν αγγίξει τα 152 εκατ. ευρώ.

Η Heineken θα διαθέσει για την εβδομάδα του Halloween όλες τις ετικέτες της που είναι ανάρπαστες με το καταναλωτικό κοινό της Αγγλίας, όπως την Strongbow Original, την Strongbow Dark Fruit, την μη αλκοολούχα Heineken 0.0 και, φυσικά, την αυθεντική Heineken.

O διευθυντής του τμήματος πελατών της Heineken UK, Paul Gordon, τόνισε την σημασία του Halloween για τους μεταπωλητές και τους ζυθοποιούς, που έχουν την ευκαιρία να συμμετέχουν στην διασκέδαση, αυξάνοντας παράλληλα τα έσοδα τους, εκμεταλλευόμενοι την προθυμία των ενηλίκων καταναλωτών να κοινωνικοποιηθούν και να γιορτάσουν. Εκεί εξάλλου επικεντρώνεται και η διαφημιστική καμπάνια «Meet the Chillers».

Σε συνέχεια των δηλώσεων του ο Gordon ανέφερε πως οι μεταπωλητές δεν χρειάζεται να γεμίσουν τα ράφια των καταστημάτων τους με limited edition ετικέτες που θα τους είναι άχρηστες με το πέρας του Halloween. Εντούτοις, οι μπύρες που καταναλώνουν οι Άγγλοι την περίοδο του Halloween είναι ίδιες με αυτές που προτιμούν και κατά τον υπόλοιπο χρόνο, οπότε αυτό που χρειάζεται είναι η σωστή προώθηση που θα οδηγήσει στην αυξημένη ορατότητα και ως εκ τούτου στην αύξηση των πωλήσεων.

Τα προωθητικά υλικά της καμπάνιας «Meet the Chillers» περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων αφίσες και ψηφιακά σχέδια τα οποία θα αυξάνονται σε αριθμό καθόλη τη διάρκεια του Οκτωβρίου.

Με πληροφορίες από Talking Retail

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα
Προτεινόμενα

Δύο νέες ετικέτες της μπύρας Trooper ανακοίνωσαν οι Iron Maiden

Δύο νέες ετικέτες της μπύρας Trooper ανακοίνωσαν οι Iron Maiden, στα πλαίσια της περιοδείας τους The Future Past Tour, με τους Αυστραλούς φαν του συγκροτήματος να είναι οι πρώτοι που θα έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν τις ολοκαίνουργιες «Future Past» και «Strange Land».

Γερμανική startup εκμεταλλεύεται τα κατάλοιπα της παραγωγής μπύρας για μείωση περιβαλλοντικών ρύπων

Η γερμανική startup HopfON, ακολουθώντας το παράδειγμα του οργανισμού Society of Hop Research στην Βαυαρία, επιχειρεί να εκμεταλλευτεί τα κατάλοιπα της διαδικασίας παραγωγής μπύρας μέσω

Η βιομηχανία μπύρας της Γερμανίας αναζητά λύσεις στον αντίκτυπο της κλιματικής αλλαγής

Λυκίσκους ανθεκτικούς στην κλιματική αλλαγή εξετάζει η Γερμανία, με την πρώτη δύναμη της παγκόσμιας βιομηχανίας μπύρας να καλλιεργεί πειραματικά νέα φυτά εντός ενός θερμοκηπίου που