Με έμπνευση από Tik Tok και οδηγό την γενιά Ζ νέες παρασκευές μπύρας

Κοινοποίηση:

Οι καταναλωτικές συνήθειες στο αλκοόλ της γενιάς Ζ αποδεικνύεται ότι είναι πολύ διαφορετικές από αυτές των προηγούμενων γενεών. Τουλάχιστον, έτσι φαίνεται να είναι τα πράγματα στην αγορά των ΗΠΑ. Είναι σίγουρο πάντως πως οι μεγάλοι παίκτες στη βιομηχανία της μπύρας θα κάνουν τα πάντα για να τους προσελκύσουν.

Η 4η Ιουλίου για τους Αμερικάνους είναι ίσως η μεγαλύτερη γιορτή του χρόνου, είναι η μέρα που γιορτάζουν τη διακήρυξη της εθνικής τους ανεξαρτησίας. Είθισται λοιπόν εκείνη τη μέρα να την περνούν έξω από τα σπίτια τους κάνοντας BBQ με burger και hot dog. Σπάνια λείπουν μπύρες από τα μικρά φορητά ψυγειάκια δίπλα στις ψησταριές. Τα τελευταία χρόνια πάντως, και ειδικά φέτος, μέσα στα ψυγειάκια θα βρει κανείς λιγότερες μπύρες και, αντ’ αυτού, εναλλακτικές όπως συσκευασμένα κοκτέιλ, κρύα τσάι, spiked seltzers και ροφήματα με χαμηλότερο ποσοστό αλκοόλ και διάφορες γεύσεις.

Που οφείλεται αυτή η αλλαγή στις συνήθειες λοιπόν; Οι νέοι των ηλικιών 21-26 κάνουν τελείως διαφορετικές επιλογές όσον αφορά το αλκοόλ σε σχέση με τις προηγούμενες γενιές σύμφωνα με τον Kaleigh Theriault, αναπληρωτή διευθυντή στον τομέα των αλκοολούχων ποτών της εταιρείας καταναλωτικής νοημοσύνης NIQ. Όπως αναφέρει, μιας και είναι καινούριοι στην κατανάλωση αλκοόλ, τείνουν να επιλέγουν κατηγορίες που δίνουν έμφαση στη γεύση.

Ποτά που δημιουργούνται από μικρότερες εταιρείες ελέγχουν το καταναλωτικό περιβάλλον. Το High Noon της E. & J. Gallo Winery κυριαρχεί στην κατηγορία των κοκτέιλ με βάση το αλκοόλ. Το White Claw της Mark Anthony Brands παραμένει το κορυφαίο σε πωλήσεις spiked seltzer. Οι νεότεροι νεοεισερχόμενοι, συμπεριλαμβανομένων των πιο δυνατών ποτών που αναμειγνύουν αλκοόλ με παγωμένο τσάι ή λεμονάδα, όπως το Surfside, μια μάρκα δύο ετών, κερδίζουν γρήγορα έδαφος.

Αυτό αποτελεί πρόβλημα για τους μεγάλους παίκτες στη βιομηχανία της μπύρας, που τελευταία αντιμετωπίζουν στάσιμες πωλήσεις, μειωμένο όγκο και μια γενιά νέων καταναλωτών που θέλουν να πιούν οτιδήποτε άλλο εκτός από μία κανονική μπύρα.

Ως απάντηση, οι μεγάλοι του χώρου όπως η Molson Coors Beverage Company, η Modelo, η Constellation Brands και η Anheuser-Busch InBev επεκτείνονται πέρα από την μπύρα και στοχεύουν στη διαφοροποίηση του χαρτοφυλακίου τους με άλλες γευστικές επιλογές. Ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί στα φρούτα, καθώς φαίνεται να είναι κάτι που προσελκύει τους καταναλωτές αυτή τη χρονική περίοδο σύμφωνα με τον Theriault.

Με Έμπνευση από το TikTok

Η Constellation στράφηκε στο TikTok για να εμπνευστεί για τη νέα της μπύρα, η οποία βασίζεται ελαφρώς στο κοκτέιλ “Corona Sunrise” – ένα μείγμα τεκίλας, μιας Corona, χυμού πορτοκαλιού, γρεναδίνης, καθώς και μιας σταγόνας χυμού λάιμ. Το βίντεο παρασκευής του κοκτέιλ «απογειώθηκε» στο TikTok, φτάνοντας σχεδόν τις 14 εκατομμύρια προβολές.

Μιας και είναι παράνομο να αναμειγνύεται η μπύρα με κάποιο άλλο αλκοόλ, η Corona δημιούργησε τη «Sunbrew Citrus Cerveza», η οποία παρασκευάζεται με φλούδες πορτοκαλιού και λάιμ και αναμειγνύεται με τους ίδιους χυμούς και αναμειγνύεται με μια Corona Extra για να αντικατοπτρίζει τη γλυκιά γεύση του αντίστοιχου κοκτέιλ.

Αυτό το καινούριο brand δημιουργήθηκε έχοντας στο νου τη γενιά Ζ, μία γενιά που της αρέσει να πειραματίζεται με τις αναμίξεις στο αλκοόλ, επισημαίνει ο Saúl Trejo, διευθυντής μάρκετινγκ της Corona.

Η Sunbrew ταιριάζει στο χαρτοφυλάκιο της Constellation με μερικά άλλα ποτά που απευθύνονται στη Gen Z, όπως η Fresca Mixed και τα ποτά με βάση τη βύνη, Corona Refresca και Modelo Spiked Aguas Frescas, τα οποία έχουν επίσης φρουτώδεις γεύσεις και πουλάνε καλά για την εταιρεία.

Η Molson Coors λάνσαρε ένα νέο ποτό που ονομάζεται «Happy Thursday», εμφανώς επηρεασμένη από το TikTok, αφού είναι ένα ποτό χωρίς ανθρακικό και η νεότερη τάση στην εφαρμογή είναι η ροπή προς τα ποτά που δεν προκαλούν φούσκωμα, δηλαδή αυτά που δεν εμπεριέχουν ανθρακικό. Η συσκευασία του ποτού χωρίς φυσαλίδες είναι ζωηρή με έντονα χρώματα για να τραβάει την προσοχή στα social media. Βγαίνει σε τέσσερις φρουτένιες γεύσεις, συμπεριλαμβανομένων της φράουλας και του μαύρου κερασιού και έχει χαμηλή περιεκτικότητα σε αλκοόλ 4,4%. Μόλις τρεις μήνες από το λανσάρισμά της στην αγορά, οι πωλήσεις και η διανομή αυξάνονται και τα σχόλια είναι «εξαιρετικά θετικά» σύμφωνα με δηλώσεις της εταιρείας.

«Προκειμένου να παραμείνουν επίκαιρες, οι εταιρείες μπύρας πρέπει να εξελίσσονται και να ακολουθούν τις τάσεις των καταναλωτών – και αυτή τη στιγμή οι καταναλωτές θέλουν γεύση», δήλωσε ο Theriault της NIQ.

Κοιτώντας και Σχεδιάζοντας Ένα Μέλλον Πέρα από τη Μπύρα

Τα κοκτέιλ σε αλουμινένια κουτάκια και τα ροφήματα με βάση άλλα οινοπνευματώδη ποτά έχουν βοηθήσει την Anheuser-Busch στις ΗΠΑ, ιδιαίτερα μετά την κατάρρευση των πωλήσεων της Bud Light. Ειδικότερα, αυτή η κατηγορία αποτελεί 1,5 εκατομμύρια δολάρια των δραστηριοτήτων της. Δύο προϊόντα όπως η vodka seltzer NÜTRL και το συσκευασμένο κοκτέιλ Cutwater Spirits έχουν γνωρίσει αξιοσημείωτη επιτυχία. Μάλιστα, σε δήλωσή του στο CNN, εκπρόσωπος της εταιρείας δήλωσε ότι ποτά σε συσκευασμένα κουτάκια όπως mai tai με ρούμι, vodka mules και tequila palomas έχουν αυξήσει σταθερά τις πωλήσεις με διψήφια ποσοστά τα τελευταία πέντε χρόνια.

Πάντως, το υπάρχων περιβάλλον στην αγορά αλκοολούχων δεν ενέχει υπαρξιακή απειλή για τις μεγάλες εταιρείες μπύρας. Μάλιστα, στην πραγματικότητα ισχύει το αντίθετο σύμφωνα με έναν εμπειρογνώμονα. Όπως μετέφερε στο CNN ο Bryan Roth, αναλυτής για την Feel Goods Company και συντάκτης του ενημερωτικού δελτίου για τα αλκοολούχα ποτά, Sightlines+, οι νεότεροι καταναλωτές μπορούν πλέον να βρουν σχεδόν κάθε είδους ποτό σε σχεδόν κάθε είδους γεύση σχεδόν όποτε θέλουν, και μπορούν να επιλέξουν από την πιο ποικίλη συλλογή ποτών που υπήρξε ποτέ – με ή χωρίς αλκοόλ. Ο ίδιος πρόσθεσε επίσης ότι αυτές οι πολύχρονες και ιστορικές εταιρείες προσαρμόζονται στην αγορά, αυτό που το κάνει ενδιαφέρον είναι ότι τον δρόμο και τις τάσεις τις διαμορφώνουν πλέον οι καταναλωτές.

Πηγή: CNN

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα
Προτεινόμενα