Καθιερώνεται η μπύρα χωρίς αλκοόλ, στοίχημα η κατάκτηση της γεύσης

Κοινοποίηση:

του Ηλία Ανδρεάκη

Την ραγδαία άνοδο της μπύρας χωρίς αλκοόλ μέσα στην επόμενη δεκαετία προβλέπει έρευνα αγοράς, σύμφωνα με την οποία βασικό «στοίχημα» για τους παίκτες του κλάδου αποτελεί η βελτίωση της γεύσης.

Έρευνα αγοράς της Allied Market Research, (Μη αλκοολούχα αγορά μπύρας-Παγκόσμια Ανάλυση Ευκαιριών και Πρόβλεψη Βιομηχανίας 2014-2034») αναδεικνύει πως η αγορά για την μη-αλκοολούχα μπύρα οφείλει την ανάπτυξη της στην τάση για πιο υγιεινή ζωή, στα καινοτόμα προϊόντα και στην αυξανόμενη αποδοχή των καταναλωτών. Όπως αναφέρει η έρευνα, η στροφή προς μια βελτιωμένη υγεία και προς την μεγαλύτερη υπευθυνότητα ως προς την κατάποση αλκοόλ είναι οι σημαντικότεροι παράγοντες για την επέκταση της στην αγορά.

Ακόμα, η έρευνα υπογραμμίζει την αύξηση του αριθμού των ανθρώπων που αποφεύγουν την κατανάλωση του αλκοόλ και στρέφονται σε επιλογές με λιγότερα ζάχαρα, με τις μπύρες χωρίς αλκοόλ να τους δίνουν την ιδανική επιλογή λόγω των θετικών τους επιδράσεων στην καρδιακή λειτουργία και στην ποικιλία του εντερικού μικροβιώματος.

Πέραν της τάσης για ένα πιο υγιεινό lifestyle, όμως, παρατηρείται η αύξηση του ενδιαφέροντος για μηαλκοολούχες επιλογές στην Αυστραλία και στην Λατινική Αμερική, όπου οι διαδικτυακές πωλήσεις τους έχουν αποκτήσει σημαντική δυναμική, και οι αναβαθμισμένες τεχνολογίες που έχουν συμβάλλει στην καθιέρωση τους στην αγορά.

Η παγκόσμια αγορά για τις μη-αλκοολούχες μπύρες ενισχύθηκε και από την παραγωγή πολλών νέων προϊόντων με τους παραγωγούς να επιχειρούν το παγκόσμιο αποτύπωματα τους, έχοντας ως βασική ανησυχία την προσκόλληση των καταναλωτών σε συγκεκριμένα brands.

Όσον αφορά τους ζυθοποιούς, τα δεδομένα της έρευνας δείχνουν πως πολλές εταιρείες ποντάρουν στην ανάμειξη φρούτων και μη-αλκοολούχων μπυρών, ενώ πολλοί ζυθοποιοί άρχισαν να εισέρχονται στην κατηγορία μέσω συνεργασιών και συγχωνεύσεων των επιχειρήσεων τους.

Η έρευνα τονίζει πάντως πως η κατηγορία ακόμα έχει να αντιμετωπίσει σημαντικές δυσκολίες, όπως η απώλεια της γεύσης κατά την αφαίρεση του αλκοόλ, τα υψηλά κόστη παραγωγής και την αντίληψη πως αποτελούν μια λιγότερα σοφή επιλογή από τις αντίστοιχες αλκοολούχες μπύρες.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα
Προτεινόμενα

Ελληνικό χρώμα στα βραβεία World Beer Awards 2024

Τριπλή διάκριση στον διεθνή διαγωνισμό World Beer Awards, πέτυχε η Ελλάδα, με το ζυθοποιείο Ammousa από την Πάτρα να αποσπά το ασημένιο βραβείο για την ετικέτα της AMMOUSA English IPA & ginger, και την κορυφαία παραγωγό της Τήνου, ΝΗΣΟΣ, να κερδίζει χρυσή διάκριση για την ετικέτα «7 Μποφόρ» και ασημένια για την «Αποκάλυψη»

Γερμανική startup εκμεταλλεύεται τα κατάλοιπα της παραγωγής μπύρας για μείωση περιβαλλοντικών ρύπων

Η γερμανική startup HopfON, ακολουθώντας το παράδειγμα του οργανισμού Society of Hop Research στην Βαυαρία, επιχειρεί να εκμεταλλευτεί τα κατάλοιπα της διαδικασίας παραγωγής μπύρας μέσω