Αποκαλυπτήρια της ΝΥΜΦΗ DARK στην 88η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης

Κοινοποίηση:

Για ακόμα μια φορά η μπύρα Νύμφη θα παρευρίσκεται στην Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης, μεταξύ 7 και 15 Σεπτεμβρίου, δίνοντας την ευκαιρία στους επισκέπτες την ευκαιρία να απολαύσουν την νέα της ειδική μαύρη μπύρα «ΝΥΜΦΗ Dark» που δημιουργήθηκε ειδικά για τα πλαίσια της εκδήλωσης.

Όπως αναφέρει η ανακοίνωση της εταιρείας, η μπίρα Νύμφη δε θα μπορούσε να απουσιάζει από την ετήσια γιορτή επιχειρηματικότητας, καινοτομίας και πολιτισμού της ΔΕΘ, που πραγματοποιείται από τις 7 έως τις 15 Σεπτεμβρίου στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης.

Με τη μυθική γοργόνα της η Νύμφη καλεί το κοινό και φέτος στο περίπτερό της στην 88η ΔΕΘ, όπου οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να δοκιμάσουν την special edition μαύρη μπίρα ΝΥΜΦΗ Dark που φτιάχτηκε αποκλειστικά για την έκθεση. Εκτός όμως από την πλούσια γευστική εμπειρία που θα προσφέρει, η Νύμφη ετοιμάζει και μία μοναδική δράση μέσα στην έκθεση.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η Molson Coors προσπαθεί να προσελκύσει την Gen-Z με την καμπάνια «Just Bring the Beer»

Αν και είναι μια περίοδος συνύπαρξης, οι γιορτές των Χριστουγέννων αποτελούν πηγή άγχους για πολλούς καταναλωτές, ειδικά όταν πρέπει να αποφασίσουν τι φαγητό θα ετοιμάσουν για μια συγκέντρωση. Με το σλόγκαν «Just Bring the Beer» (Φέρε μόνο την μπύρα), η Molson Coors προβάλλει την μπύρα ως μια προσιτή, απλή λύση που επιτρέπει στους καταναλωτές να ξοδεύουν λιγότερο χρόνο σε υπερβολικές σκέψεις και περισσότερο χρόνο απολαμβάνοντας τους φίλους και την οικογένειά τους.

Η Asahi καθυστερεί την δημοσίευση των οικονομικών της αποτελεσμάτων λόγω της κυβερνοεπίθεσης

Ο ιαπωνικός κολοσσός της μπύρας, Asahi, ανακοίνωσε ότι θα καθυστερήσει την δημοσίευση των οικονομικών της αποτελεσμάτων λόγω της κυβερνοεπίθεσης που υπέστη τον Σεπτέμβριο, η οποία εξέθεσε τα προσωπικά δεδομένα περισσότερων από 1,5 εκατ. επισκεπτών.

Προτεινόμενα

Οι καινοτόμες μπύρες με γεύσεις αναμένεται να φέρουν την άνοδο της βιομηχανίας ζύθου των ΗΠΑ

Η αυξημένη ζήτηση για πολυτελής και καινοτόμες μπύρες με γεύσεις αναμένεται να αποτελέσει σημαντικό παράγοντα ώθησης για την βιομηχανία ζύθου των ΗΠΑ, που το τελευταίο

Η αγάπη για τη Λάρισα έγινε Λόλα

«Το τρίπτυχο που απαιτείται για µια οργανωµένη µικροζυθοποιία είναι πολύ καλός σχεδιασµός, ανάλογη επένδυση και καλή οµάδα. Στη δική µας περίπτωση ο σχεδιασµός του έργου τεχνικά αλλά και η ωρίµανση της ιδέας και του επιχειρηµατικού σχεδίου άρχισε σχεδόν από το 2016» απαντά όταν ερωτάται για τη µυστική συνταγή της επιτυχίας του εγχειρήµατός του ο Γιώργος Πέτρου, συνιδρυτής και διευθύνων σύµβουλος της Ζυθοποιίας Πηνειού.