Η Ζυθοποιία Αναστασίου ταξιδεύει στην Σάμο και συνεργάζεται με την Samos Beer

Κοινοποίηση:

Ζυθοποιία Αναστασίου και Samos Beer αποχαιρετούν το καλοκαίρι, και υποδέχονται το φθινόπωρο με ένα διήμερο φεστιβάλ μπύρας, προαναγγέλλοντας, παράλληλα, την συνεργασία τους που θα φέρει την «γένεση» μιας νέας ετικέτας.

Το φεστιβάλ που θα πραγματοποιηθεί στην Σάμο το Σάββατο 31/08 και την Κυριακή 01/09 θα δώσει σε όλους τους παρευρισκόμενους την δυνατότητα να δοκιμάσουν συνολικά 10 craft μπύρες, 5 από κάθε ζυθοποιία, τις οποίες θα μπορούν να συνδυάσουν με 4 πίτσες που θα τους «ξετρελάνουν», όπως υπογραμμίζει και η ανακοίνωση του φεστιβάλ.

Η συνεργασία των δύο μικροζυθοποιίων δεν πρέπει να προκαλεί έκπληξη, αφού το «μεγαλύτερο μικρό ζυθοποιείο» του Χαλανδρίου είναι συνηθισμένο σε συνεργασίες με άλλους παραγωγούς, με την μπυραρία του Φώτη Αναστασίου, The Local Pub, να αποτελεί από τα πρώτα χρόνια της λειτουργίας του «σπίτι» για τις Ελληνικές craft μπύρες.

Αμφότερες οι μικροζυθοποιίες είχαν ένα ιδιαίτερα δημιουργικό καλοκαίρι με την ζυθοποιία Αναστασίου, μόλις λίγες ημέρες πριν, να ανακοινώνει την νέα της IPL με πρωταγωνιστή το καλαμπόκι «Ζεία», αλλά και την βαυαρική helles, «Λεμονέα», που αποκάλυψε ειδικά για το 4ο Peloponnese Beer Festival στην Καλαμάτα.

Με την σειρά της η Samos Beer, λάνσαρε στα τέλη Ιουλίου την συλλεκτική της Imperial Stout ετικέτα «Steno Mykalis», που οφείλει την ονομασία της στην ιστορική ναυμαχία του στενού της Μυκάλης που έλαβε χώρα πριν από 200 χρόνια και αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα γεγονότα στην ιστορία του νησιού.

Την συνεργασία των δύο εταιρειών και την διεξαγωγή του φεστιβάλ γνωστοποίησε με ανακοίνωση της η Samos Beer, δημιουργώντας ανυπομονησία στους λάτρεις των craft μπυρών για το μέλλον που επιφυλάσσει το «πάντρεμα» δύο κορυφαίων ονομάτων της εγχώριας σκηνής.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η Budweiser επενδύει σε εγκαταστάσεις αξίας 268,7 εκατ. ευρώ στις ΗΠΑ

Η κορυφαία επωνυμία της AB InBev, Budweiser, προχωράει στην κατασκευή νέων εγκαταστάσεων αξίας 268,7 εκατ. ευρώ στο Οχάιο των ΗΠΑ, σε μια προσπάθεια να προωθήσει την παραγωγή ετικετών για την αγορά της Αμερικής εντός των συνόρων της.

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης συγκέντρωσε τα βλέμματα στο World of Beer Festival

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης με πρωταγωνιστή τη Βεργίνα ήταν μια από τις σημαντικότερες παρουσίες στο World of Beer Festival που έλαβε χώρα στην Τεχνόπολη το τριήμερο 9-11 Μαΐου. Το περίπτερο της εταιρείας μαγνήτισε τα βλέμματα και απέδειξε πως αποτελεί μια από τις πρωτοπόρους δυνάμεις της εγχώριας βιομηχανίας ζύθου.

Διατηρεί τα σκήπτρα της για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά στην κορυφή της παγκόσμιας βιομηχανίας μπύρας η Corona

Για δεύτερη διαδοχική χρονιά η Corona αναδεικνύεται η πιο πολύτιμη επωνυμία μπύρας παγκοσμίως σύμφωνα με την έκθεση BrandZ Global 2025 της ερευνητικής εταιρείας Kantar. Για το επίτευγμα αυτό σημαντική είναι η συμβολή της μη αλκοολούχας Corona Cero.

Προτεινόμενα

Μπύρα χωρίς αλκόολ ή απλά µια λεµονάδα;

Κανείς δεν µπορεί να πει µε βεβαιότητα αν η τάση που καταγράφεται για τα µη αλκοολούχα ποτά είναι προϊόν ωριµότητας της καταναλωτικής κοινότητας ή αποτέλεσµα τακτικών marketing, τουτέστιν πλύσης εγκεφάλου. Ωστόσο το µόνο σίγουρο είναι πως η ζήτηση για µπύρες χωρίς αλκοόλ συνεχώς αυξάνεται.

Στην πρώτη 3άδα των βραβείων καινοτομίας EWWR η Golden Ale της Ζυθοποιίας Αναστασίου

Στην πρώτη τριάδα των ευρωπαϊκών βραβείων για καινοτόμες προσπάθειες μείωσης απορριμμάτων EWWR βρίσκεται η μπύρα «Golden Ale» της Ζυθοποιίας Αναστασίου, η οποία ζυθοποιήθηκε με υπολείμματα ψωμιού της έτερης εταιρείας του Χαλανδρίου Bread BC. Η τελική επιλογή των νικητών θα γίνει στο Leeuwarden  της Ολλανδίας στις 12 Ιουνίου.