Γέννημα ελληνοτουρκικής συνεργασίας η νέα ετικέτα της νανοζυθοποιίας ΚΥΚΑΟ

Κοινοποίηση:

Την πρώτη ελληνοτουρκική craft μπύρα «Zula» έφερε η συνεργασία της νανοζυθοποιίας ΚΥΚΑΟ από την Πάτρα και της 3 Kafadar.

Πρόκειται για μια πικρή μπύρα περιεκτικότητας 6,4%, που επιχειρεί να συνδυάσει τον γαστρονομικό πολιτισμό της Ελλάδας με αυτόν της Τουρκίας. Με αφορμή την συνεργασία της με την 3 Kafadar, η ΚΥΚΑΟ ανέφερε πως δεν πρόκειται απλά για μια μπύρα που δημιουργήθηκε από τις 2 εταιρείες, αλλά ένα μανιφέστο και μια αντίδραση που «αψηφά» το status quo και ξεκινά την «επανάσταση» των craft μπυρών.

Εξορμόμενη από το χωριό Πλατάνι, πολύ κοντά στην Πάτρα στόχος της νανοζυθοποιίας ΚΥΚΑΟ είναι η δημιουργία ποιοτικών craft μπυρών και η επίτευξη ενός εργασιακού περιβάλλοντος που χαρακτηρίζεται από την ισότητα, τον σεβασμό και την προστασία της φύσης.

Το όνομα της εταιρείας προέρχεται από τα αρχαία και το ρήμα «κυκάω», που σημαίνει το ανακάτεμα διαφορετικών συστατικών και αυτό είναι που σε μεγάλο βαθμό επιχειρεί η ζυθοποιία εκ καταβολής της ίδρυσης της από το 2017, δοκιμάζοντας διαφορετικούς συνδυασμούς για την επίτευξη μοναδικών γεύσεων.

Τα τελευταία χρόνια η νανοζυθοποιία από την Πάτρα αποτελεί μια σταθερή παρουσία σε αρκετά από τα μεγαλύτερα φεστιβάλ ζύθου τόσο στην εγχώρια σκηνή, όσο και στο εξωτερικό, με πιο πρόσφατη την συμμετοχή της στο Athens Beer Weekend στην αγορά της Κυψέλης, ενώ οι ετικέτες της ταξίδεψαν και στην Ολλανδία για το φεστιβάλ Helders Bier Festival 2024 που πραγματοποιήθηκε στις 13-14 Σεπτεμβρίου.

Στην κατοχή της η ΚΥΚΑΟ διαθέτει και ένα taproom, που αποτελεί την πηγή έμπνευσης και δημιουργίας της εταιρείας, αφού εκεί πραγματοποιούνται οι δοκιμές των προϊόντων πριν αυτά λανσαριστούν στην αγορά, ώστε να βρεθεί η κατάλληλη «φόρμουλα» που θα ανεβάσει ακόμα παραπάνω το επίπεδο της ελληνικής βιομηχανίας μπυρών.

Με αφορμή την συνεργασία της με την 3 Kafadar η ΚΥΚΑΟ ανέφερε πως δεν πρόκειται απλά για μια μπύρα που δημιουργήθηκε από τις 2 εταιρείες, αλλά ένα μανιφέστο και μια αντίδραση που «αψηφά» το status quo και ξεκινά την «επανάσταση» των craft μπυρών.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η Budweiser επενδύει σε εγκαταστάσεις αξίας 268,7 εκατ. ευρώ στις ΗΠΑ

Η κορυφαία επωνυμία της AB InBev, Budweiser, προχωράει στην κατασκευή νέων εγκαταστάσεων αξίας 268,7 εκατ. ευρώ στο Οχάιο των ΗΠΑ, σε μια προσπάθεια να προωθήσει την παραγωγή ετικετών για την αγορά της Αμερικής εντός των συνόρων της.

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης συγκέντρωσε τα βλέμματα στο World of Beer Festival

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης με πρωταγωνιστή τη Βεργίνα ήταν μια από τις σημαντικότερες παρουσίες στο World of Beer Festival που έλαβε χώρα στην Τεχνόπολη το τριήμερο 9-11 Μαΐου. Το περίπτερο της εταιρείας μαγνήτισε τα βλέμματα και απέδειξε πως αποτελεί μια από τις πρωτοπόρους δυνάμεις της εγχώριας βιομηχανίας ζύθου.

Διατηρεί τα σκήπτρα της για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά στην κορυφή της παγκόσμιας βιομηχανίας μπύρας η Corona

Για δεύτερη διαδοχική χρονιά η Corona αναδεικνύεται η πιο πολύτιμη επωνυμία μπύρας παγκοσμίως σύμφωνα με την έκθεση BrandZ Global 2025 της ερευνητικής εταιρείας Kantar. Για το επίτευγμα αυτό σημαντική είναι η συμβολή της μη αλκοολούχας Corona Cero.

Προτεινόμενα

Αθήνα και Βόλος ενώνουν τις δυνάμεις τους για το λανσάρισμα της νέας συνεργατικής ετικέτας Φόλος

Χαλάνδρι, Ηλιούπολη και Βόλος, ή αλλιώς μικροζυθοποιία Αναστασίου, Paragon Brewery και Local Streets ένωσαν τις δυνάμεις τους για την παραγωγή της νέας συνεργατικής ετικέτας Φόλος.

Εγκρίθηκε η ανάπλαση των ιστορικών εγκαταστάσεων της πρώην «Ζυθοποιίας ΦΙΞ» στην Θεσσαλονίκη

«Πράσινο φως» για την υλοποίηση της ανάπλασης των εγκαταστάσεων της πρώην «Ζυθοποιίας ΦΙΞ» στη Θεσσαλονίκη, αφού μέσω της έκδοσης του Προεδρικού Διατάγματος (ΦΕΚ Δ’ 805/2024)