Το σερβίρισμα μπύρας σε μικρότερα ποτήρια δίνει ώθηση στις πωλήσεις των κρασιών

Κοινοποίηση:

Η συρρίκνωση των ποτηριών φαίνεται να μειώνει την κατανάλωση μπυρών, αλλά να ωθεί τις πωλήσεις κρασιών, όπως δείχνουν τα δεδομένα νέας έρευνας του Πανεπιστημίου του Cambridge.

Συγκεκριμένα, η μελέτη εξέτασε την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών σε 13 αγγλικές pubs για κάτι περισσότερο από ένα μήνα, και έδειξε πως η αποφυγή του σερβιρίσματος σε pints, αλλά σε ποτήρια χωρητικότητας 2/3 ενός pint μείωσε τις πωλήσεις μπυρών κατά 9,7%, αυξάνοντας παράλληλα τις πωλήσεις κρασιών κατά 7,2%.

Οι ερευνητές κατέληξαν ότι οι μικρότερες ποσότητες σερβιρίσματος μπύρας είναι ένα αποτελεσματικό μέτρο για την μείωση της κατανάλωσης αλκοόλ στην Βρετανία. Η καθηγήτρια και διευθύντρια του τμήματος ερευνών της συμπεριφοράς και της υγείας στο Πανεπιστήμιο του Cambridge, Theresa Marteau, ανέφερε πως τα ευρήματα της έρευνας συμβαδίζουν με τα συμπεράσματα προηγούμενων μελετών και αποδεικνύει πως οι μικρότερες μερίδες σερβιρίσματος συμβάλουν στην μειωμένη κατανάλωση αλκοόλ και στην βελτίωση της υγείας του γενικού πληθυσμού.

Εντούτοις, οι ισχυρισμοί της έρευνας είναι διφορούμενοι, αφού ναι μεν η συρρίκνωση του ποτηριού οδήγησε στην μειωμένη κατανάλωση μπύρας, αλλά οδήγησε στην άνοδο των πωλήσεων κρασιού. Έτσι, μπορεί το συγκεκριμένο μέτρο να οδηγεί πράγματι τους καταναλωτές σε μικρότερη κατάποση μπυρών, όμως τους ωθεί σε ποτά με μεγαλύτερη περιεκτικότητα αλκοόλ.

Με πληροφορίες από drinks business

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η Budweiser επενδύει σε εγκαταστάσεις αξίας 268,7 εκατ. ευρώ στις ΗΠΑ

Η κορυφαία επωνυμία της AB InBev, Budweiser, προχωράει στην κατασκευή νέων εγκαταστάσεων αξίας 268,7 εκατ. ευρώ στο Οχάιο των ΗΠΑ, σε μια προσπάθεια να προωθήσει την παραγωγή ετικετών για την αγορά της Αμερικής εντός των συνόρων της.

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης συγκέντρωσε τα βλέμματα στο World of Beer Festival

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης με πρωταγωνιστή τη Βεργίνα ήταν μια από τις σημαντικότερες παρουσίες στο World of Beer Festival που έλαβε χώρα στην Τεχνόπολη το τριήμερο 9-11 Μαΐου. Το περίπτερο της εταιρείας μαγνήτισε τα βλέμματα και απέδειξε πως αποτελεί μια από τις πρωτοπόρους δυνάμεις της εγχώριας βιομηχανίας ζύθου.

Διατηρεί τα σκήπτρα της για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά στην κορυφή της παγκόσμιας βιομηχανίας μπύρας η Corona

Για δεύτερη διαδοχική χρονιά η Corona αναδεικνύεται η πιο πολύτιμη επωνυμία μπύρας παγκοσμίως σύμφωνα με την έκθεση BrandZ Global 2025 της ερευνητικής εταιρείας Kantar. Για το επίτευγμα αυτό σημαντική είναι η συμβολή της μη αλκοολούχας Corona Cero.

Προτεινόμενα

Αναθεωρεί τους οικονομικούς του στόχους για το υπόλοιπο του 2025 ο βρετανικός κολοσσός C & C Group

Ο βρετανικός κολοσσός C & C Group αναθεώρησε τους στόχους του για επίτευξη λειτουργικών εσόδων άνω των 100 εκατομμυρίων ευρώ μεσοπρόθεσμα στην τελευταία της οικονομική ενημέρωση. Παράλληλα, ενημέρωσε ότι περιμένει τα έσοδα του οικονομικού της έτους, που ολοκληρώθηκε στις 28 Φεβρουαρίου να είναι αντίστοιχα με αυτά του 2023.