Το σερβίρισμα μπύρας σε μικρότερα ποτήρια δίνει ώθηση στις πωλήσεις των κρασιών

Κοινοποίηση:

Η συρρίκνωση των ποτηριών φαίνεται να μειώνει την κατανάλωση μπυρών, αλλά να ωθεί τις πωλήσεις κρασιών, όπως δείχνουν τα δεδομένα νέας έρευνας του Πανεπιστημίου του Cambridge.

Συγκεκριμένα, η μελέτη εξέτασε την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών σε 13 αγγλικές pubs για κάτι περισσότερο από ένα μήνα, και έδειξε πως η αποφυγή του σερβιρίσματος σε pints, αλλά σε ποτήρια χωρητικότητας 2/3 ενός pint μείωσε τις πωλήσεις μπυρών κατά 9,7%, αυξάνοντας παράλληλα τις πωλήσεις κρασιών κατά 7,2%.

Οι ερευνητές κατέληξαν ότι οι μικρότερες ποσότητες σερβιρίσματος μπύρας είναι ένα αποτελεσματικό μέτρο για την μείωση της κατανάλωσης αλκοόλ στην Βρετανία. Η καθηγήτρια και διευθύντρια του τμήματος ερευνών της συμπεριφοράς και της υγείας στο Πανεπιστήμιο του Cambridge, Theresa Marteau, ανέφερε πως τα ευρήματα της έρευνας συμβαδίζουν με τα συμπεράσματα προηγούμενων μελετών και αποδεικνύει πως οι μικρότερες μερίδες σερβιρίσματος συμβάλουν στην μειωμένη κατανάλωση αλκοόλ και στην βελτίωση της υγείας του γενικού πληθυσμού.

Εντούτοις, οι ισχυρισμοί της έρευνας είναι διφορούμενοι, αφού ναι μεν η συρρίκνωση του ποτηριού οδήγησε στην μειωμένη κατανάλωση μπύρας, αλλά οδήγησε στην άνοδο των πωλήσεων κρασιού. Έτσι, μπορεί το συγκεκριμένο μέτρο να οδηγεί πράγματι τους καταναλωτές σε μικρότερη κατάποση μπυρών, όμως τους ωθεί σε ποτά με μεγαλύτερη περιεκτικότητα αλκοόλ.

Με πληροφορίες από drinks business

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η Molson Coors προσπαθεί να προσελκύσει την Gen-Z με την καμπάνια «Just Bring the Beer»

Αν και είναι μια περίοδος συνύπαρξης, οι γιορτές των Χριστουγέννων αποτελούν πηγή άγχους για πολλούς καταναλωτές, ειδικά όταν πρέπει να αποφασίσουν τι φαγητό θα ετοιμάσουν για μια συγκέντρωση. Με το σλόγκαν «Just Bring the Beer» (Φέρε μόνο την μπύρα), η Molson Coors προβάλλει την μπύρα ως μια προσιτή, απλή λύση που επιτρέπει στους καταναλωτές να ξοδεύουν λιγότερο χρόνο σε υπερβολικές σκέψεις και περισσότερο χρόνο απολαμβάνοντας τους φίλους και την οικογένειά τους.

Η Asahi καθυστερεί την δημοσίευση των οικονομικών της αποτελεσμάτων λόγω της κυβερνοεπίθεσης

Ο ιαπωνικός κολοσσός της μπύρας, Asahi, ανακοίνωσε ότι θα καθυστερήσει την δημοσίευση των οικονομικών της αποτελεσμάτων λόγω της κυβερνοεπίθεσης που υπέστη τον Σεπτέμβριο, η οποία εξέθεσε τα προσωπικά δεδομένα περισσότερων από 1,5 εκατ. επισκεπτών.

Προτεινόμενα

Μπύρα και όχι πια κρασί το πιο αγαπηµένο αλκοολούχο ποτό των Γάλλων

«Για πρώτη φορά, η µπύρα παίρνει την πρώτη θέση ως το αγαπηµένο αλκοολούχο ποτό των Γάλλων» ανακοίνωσε ο Sylvain Dadé, συνιδρυτής του πρακτορείου Sowine, κατά τη διάρκεια τηλεδιάσκεψης που παρουσίασε στις 29 Μαρτίου τα αποτελέσµατα µιας έρευνας που διεξήχθη διαδικτυακά τον ∆εκέµβριο του 2021 από την Dynata (µε 1.015 άτοµα ηλικίας 18 έως 65 ετών, που θεωρείται αντιπροσωπευτικό του γαλλικού πληθυσµού).

Κεντρίζει το ενδιαφέρον των ζυθοποιών παγκοσμίως ο ιδιαίτερος αμερικανικός λυκίσκος Strata

Ο αμερικανικός λυκίσκος Strata, ο οποίος δημιουργήθηκε το 2018 από την Indie Hops σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο του Όρεγκον, έχει κεντρίσει το ενδιαφέρον των παραγωγών μπύρας λόγω των ασυνήθιστων αρωμάτων και γεύσεων του, και ειδικά των απαλών αρωμάτων εσπεριδοειδών από τη ζώνη του Ειρηνικού. Από την Παρασκευή 23 Μαΐου και για δύο εβδομάδες έχει την τιμητική του μέσω μιας συνεργασίας παραγωγών στο Oregon, υπό το όνομα Oregon Homegrown.