Επεκτείνει την παρουσία της στο τένις η Stella Artois, επίσημη μπύρα του ATP Tour ως το 2028

Κοινοποίηση:

Επίσημη μπύρα και Gold Partner του ATP Tour θα είναι ως και το 2028 η premium επωνυμία της AB InBev, Stella Artois. Στα πλαίσια της συνεργασίας αυτής συμπεριλαμβάνονται αρκετές από τις κορυφαίες διοργανώσεις τένις, όπως τα Nitto ATP Finals στο Τορίνο.

Φυσικά, η Stella Artois είναι γνώριμη στον χώρο του τένις, αφού αποτελεί επίσημο συνεργάτη του Wimbledon και επίσημο προμηθευτή του Roland-Garros. Βάσει της συνεργασίας προβλέπεται η προώθηση της επωνυμίας πάνω στο κορτ και η παρουσία των προϊόντων της σε χώρους εστίασης.

Η εκτεταμένη συνεργασία με την ATP εντάσσεται στα πλαίσια της στρατηγικής της AB InBev για την προώθηση της Stella Artois μέσω του τένις καθόλη τη διάρκεια του έτους. Μέσω της καμπάνιας «Perfect Serve» στόχος είναι η εμβάθυνση της σχέσης της Stella Artois με τους λάτρεις του τένις. Αναφορικά με τη συνεργασία ο παγκόσμιος επικεφαλής του τμήματος μάρκετινγκ της AB InBev, Marcel Marcondes, δήλωσε ότι «Το τένις συνεχίζει να αναπτύσσεται παγκοσμίως, προσελκύοντας περισσότερους οπαδούς που αγαπάνε το άθλημα και τις εμπειρίες που τους προσφέρει. Η συνεργασία με το ATP Tour και τα Nitto ATP Finals επιτρέπει στη Stella Artois να αποτελέσει ένα αυθεντικό μέρος της εμπειρίας των οπαδών και να αναδείξει τη γευστική της αξία μέσω του προγράμματος Perfect Serve. Η συνεργασία αυτή θα αποδείξει ότι το τένις “σερβίρεται” καλύτερα με τη συντροφιά μιας Stella Artois».

Σύντομα, η Stella Artois θα αξιοποιήσει τις ψηφιακές πλατφόρμες του ATP Tour για να λανσάρει τη σειρά «The Perfect Serve», παρέχοντας διαδραστικές διαδικτυακές εμπειρίες για λάτρεις του αθλήματος που είναι σε νόμιμη ηλικία κατανάλωσης. Η σειρά θα επιτρέψει στους οπαδούς κάθε μήνα να ψηφίζουν τον παίκτη με το καλύτερο σερβίρισμα. Περαιτέρω, η Stella Artois θα συνεργαστεί με την ομάδα ATP No. 1 Club, η οποία ενώνει πρώην, νυν, αλλά και μελλοντικούς τενίστες που έχουν βρεθεί ή που αναμένεται να βρεθούν στην πρώτη θέση της παγκόσμιας κατάταξης.

Με τη σειρά του ο Chief Business Officer του ATP, Daniele Sano, τόνισε ότι «Η Stella Artois δεν είναι απλά μια από τις πιο εικονικές επωνυμίες μπύρας. Αντιθέτως, είναι μια επωνυμία που καταλαβαίνει το άθλημα, όχι μόνο ως παιχνίδι, αλλά και σαν εμπειρία. Έχοντας μια πλούσια ιστορία στο τένις, οι άνθρωποι της έχουν δημιουργήσει αξέχαστες στιγμές για οπαδούς από διαφορετικές γενιές. Είμαστε περήφανοι που είμαστε μέρος της κληρονομιάς τους, και ενθουσιασμένοι να συνεχίσουμε να χτίζουμε πάνω στη συνεργασία, βρίσκοντας νέους τρόπους να προσφέρουμε ακόμα περισσότερη ψυχαγωγία».

 

 

 

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η Βεργίνα συγκέντρωσε τα βλέμματα στο World of Beer Festival

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης με πρωταγωνιστή τη Βεργίνα ήταν μια από τις σημαντικότερες παρουσίες στο World of Beer Festival που έλαβε χώρα στην Τεχνόπολη το τριήμερο 9-11 Μαΐου. Το περίπτερο της εταιρείας μαγνήτισε τα βλέμματα και απέδειξε πως αποτελεί μια από τις πρωτοπόρους δυνάμεις της εγχώριας βιομηχανίας ζύθου.

Διατηρεί τα σκήπτρα της για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά η Corona

Για δεύτερη διαδοχική χρονιά η Corona αναδεικνύεται η πιο πολύτιμη επωνυμία μπύρας παγκοσμίως σύμφωνα με την έκθεση BrandZ Global 2025 της ερευνητικής εταιρείας Kantar. Για το επίτευγμα αυτό σημαντική είναι η συμβολή της μη αλκοολούχας Corona Cero.

Προτεινόμενα

Δεκαετής συνεργασία γενημμένη στο Άμστερνταμ ανάμεσα σε Ajax και Heineken

Η Heineken θα αποτελέσει την επίσημη χορηγό μπύρας του Ajax για την επόμενη δεκαετία. Μέσω της συνεργασίας αυτής οι κορυφαίες αλκοολούχες και άνευ επωνυμίες της Heineken θα είναι αυτές που σερβίρονται αποκλειστικά στις κερκίδες της Johan Cruijff ArenA.

Διατηρεί τα σκήπτρα της για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά η Corona

Για δεύτερη διαδοχική χρονιά η Corona αναδεικνύεται η πιο πολύτιμη επωνυμία μπύρας παγκοσμίως σύμφωνα με την έκθεση BrandZ Global 2025 της ερευνητικής εταιρείας Kantar. Για το επίτευγμα αυτό σημαντική είναι η συμβολή της μη αλκοολούχας Corona Cero.

Αισιόδοξοι παρά την πολιτική δασμών των ΗΠΑ παραμένουν οι κολοσσοί της ευρωπαϊκής μπύρας

Αισιόδοξοι ότι θα ακολουθήσουν τροχιά ανάπτυξης παρά την απειλή των δασμών των ΗΠΑ παραμένουν οι μεγαλύτεροι παραγωγοί μπύρας της Ευρώπης, έπειτα από τις ικανοποιητικές τους αποδόσεις στο α’ τρίμηνο του 2025.

Η Modelo προχωρά σε επενδύσεις εκσυγχρονισμού των εγκαταστάσεων της στο Μεξικό ύψους 3,17 δισ. ευρώ

Σε επενδύσεις ύψους άνω των 3,17 δισ. ευρώ για εκσυγχρονισμό των εργοστασίων και των καταστημάτων της στο Μεξικό προχωρά η Grupo Modelo, παραγωγός της επωνυμίας Corona, αψηφώντας τις εμπορικές εντάσεις της χώρας της Λατινικής Αμερικής με τις ΗΠΑ.