Επεκτείνει την παρουσία της στο τένις η Stella Artois, επίσημη μπύρα του ATP Tour ως το 2028

Κοινοποίηση:

Επίσημη μπύρα και Gold Partner του ATP Tour θα είναι ως και το 2028 η premium επωνυμία της AB InBev, Stella Artois. Στα πλαίσια της συνεργασίας αυτής συμπεριλαμβάνονται αρκετές από τις κορυφαίες διοργανώσεις τένις, όπως τα Nitto ATP Finals στο Τορίνο.

Φυσικά, η Stella Artois είναι γνώριμη στον χώρο του τένις, αφού αποτελεί επίσημο συνεργάτη του Wimbledon και επίσημο προμηθευτή του Roland-Garros. Βάσει της συνεργασίας προβλέπεται η προώθηση της επωνυμίας πάνω στο κορτ και η παρουσία των προϊόντων της σε χώρους εστίασης.

Η εκτεταμένη συνεργασία με την ATP εντάσσεται στα πλαίσια της στρατηγικής της AB InBev για την προώθηση της Stella Artois μέσω του τένις καθόλη τη διάρκεια του έτους. Μέσω της καμπάνιας «Perfect Serve» στόχος είναι η εμβάθυνση της σχέσης της Stella Artois με τους λάτρεις του τένις. Αναφορικά με τη συνεργασία ο παγκόσμιος επικεφαλής του τμήματος μάρκετινγκ της AB InBev, Marcel Marcondes, δήλωσε ότι «Το τένις συνεχίζει να αναπτύσσεται παγκοσμίως, προσελκύοντας περισσότερους οπαδούς που αγαπάνε το άθλημα και τις εμπειρίες που τους προσφέρει. Η συνεργασία με το ATP Tour και τα Nitto ATP Finals επιτρέπει στη Stella Artois να αποτελέσει ένα αυθεντικό μέρος της εμπειρίας των οπαδών και να αναδείξει τη γευστική της αξία μέσω του προγράμματος Perfect Serve. Η συνεργασία αυτή θα αποδείξει ότι το τένις “σερβίρεται” καλύτερα με τη συντροφιά μιας Stella Artois».

Σύντομα, η Stella Artois θα αξιοποιήσει τις ψηφιακές πλατφόρμες του ATP Tour για να λανσάρει τη σειρά «The Perfect Serve», παρέχοντας διαδραστικές διαδικτυακές εμπειρίες για λάτρεις του αθλήματος που είναι σε νόμιμη ηλικία κατανάλωσης. Η σειρά θα επιτρέψει στους οπαδούς κάθε μήνα να ψηφίζουν τον παίκτη με το καλύτερο σερβίρισμα. Περαιτέρω, η Stella Artois θα συνεργαστεί με την ομάδα ATP No. 1 Club, η οποία ενώνει πρώην, νυν, αλλά και μελλοντικούς τενίστες που έχουν βρεθεί ή που αναμένεται να βρεθούν στην πρώτη θέση της παγκόσμιας κατάταξης.

Με τη σειρά του ο Chief Business Officer του ATP, Daniele Sano, τόνισε ότι «Η Stella Artois δεν είναι απλά μια από τις πιο εικονικές επωνυμίες μπύρας. Αντιθέτως, είναι μια επωνυμία που καταλαβαίνει το άθλημα, όχι μόνο ως παιχνίδι, αλλά και σαν εμπειρία. Έχοντας μια πλούσια ιστορία στο τένις, οι άνθρωποι της έχουν δημιουργήσει αξέχαστες στιγμές για οπαδούς από διαφορετικές γενιές. Είμαστε περήφανοι που είμαστε μέρος της κληρονομιάς τους, και ενθουσιασμένοι να συνεχίσουμε να χτίζουμε πάνω στη συνεργασία, βρίσκοντας νέους τρόπους να προσφέρουμε ακόμα περισσότερη ψυχαγωγία».

 

 

 

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Οι δασμοί Τραμπ γκρεμίζουν τις πωλήσεις της Constellation Brands

Υποτονικές πωλήσεις, χαμηλότερες των εκτιμήσεων των αναλυτών, σημείωσε ο κολοσσός της μπύρας Constellation Brands στο α’ τρίμηνο του οικονομικού της έτους. Ο όμιλος αποδίδει τις χαμηλές τις πτήσεις κυρίως στις πολιτικές δασμών του Αμερικανού προέδρου, Ντόναλντ Τραμπ στο αλουμίνιο και τις εισαγωγές μπύρας.Πιο συγκεκριμένα, η Constelation Brands σημείωσε πωλήσεις ύψους περίπου 2,14 δισ. ευρώ, έναντι προβλέψεων των αναλυτών για πωλήσεις 2,167 δισ. ευρώ στο τρίμηνο που τελείωσε στις 31 Μαΐου, σύμφωνα με στοιχεία που συνέλεξε το χρηματιστήριο του Λονδίνου.

Νέα εκδοχή για την πειραματική ετικέτα«Κάψα» της Ζυθοποιίας Αναστασίου»

Μια νέα εκδοχή της πειραματικής και περιορισμένης παραγωγής «Κάψα» λανσάρει η Ζυθοποιία Αναστασίου. Η «Κάψα» είναι μια πικρή και ταυτόχρονα καυτερή West Coast I.P.A. με περιεκτικότητα αλκοόλ 6,3%. Δημιουργείται με συνδυασμό φρέσκων αμερικάνικων λυκίσκων cascade, citra, Simcoe και ένα μείγμα καυτερών πιπεριών.

Οι Γερμανοί ζυθοποιοί στρέφονται σε μη αλκοολούχες και παραδοσιακές ετικέτες για να κερδίσουν τους καταναλωτές

Σε μεταβατική φάση βρίσκεται η βιομηχανία ζύθου της Γερμανίας, με τις μη αλκοολούχες μπύρες και ετικέτες με ιστορία και παράδοση, όπως αφιλτράριστες Zwickel ή θολές Kellerbier να είναι αυτές που κερδίζουν το ενδιαφέρον των εγχώριων καταναλωτών. Κυριότερος λόγος για αυτήν την αλλαγή είναι ότι η εγχώρια κατανάλωση πέφτει, με τους Γερμανούς ζυθοποιούς να αναγκάζονται να ακολουθήσουν τις νέες παγκόσμιες τάσεις.

Προτεινόμενα

Παγώνει ξανά την πώληση της ρωσικής θυγατρικής της AB InBev στην Efes η Μόσχα

Οι ρωσικές αρχές εμπόδισαν για ακόμα μια φορά την AB InBev να πουλήσει τις μετοχές της στο κοινό επιχειρηματικό της εγχείρημα με την τουρκική Anadolu Efes στη Ρωσία,  σύμφωνα με τα όσα ανέφερε η τελευταία την περασμένη Παρασκευή.

Η Budweiser επενδύει σε εγκαταστάσεις αξίας 268,7 εκατομμυρίων ευρώ για παραγωγή στις ΗΠΑ

Η κορυφαία επωνυμία της AB InBev, Budweiser, προχωράει στην κατασκευή νέων εγκαταστάσεων αξίας 268,7 εκατ. ευρώ στο Οχάιο των ΗΠΑ, σε μια προσπάθεια να προωθήσει την παραγωγή ετικετών για την αγορά της Αμερικής εντός των συνόρων της.

Διατηρεί τα σκήπτρα της για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά στην κορυφή της παγκόσμιας βιομηχανίας μπύρας η Corona

Για δεύτερη διαδοχική χρονιά η Corona αναδεικνύεται η πιο πολύτιμη επωνυμία μπύρας παγκοσμίως σύμφωνα με την έκθεση BrandZ Global 2025 της ερευνητικής εταιρείας Kantar. Για το επίτευγμα αυτό σημαντική είναι η συμβολή της μη αλκοολούχας Corona Cero.