Ο Mythos χορηγός των μεγαλύτερων και πολυαναμενόμενων μουσικών φεστιβάλ του Σεπτεμβρίου

Κοινοποίηση:

Ο Mythos, το αγαπημένο νεανικό brand μπύρας, συμμετείχε στα μεγαλύτερα μουσικά events του Σεπτεμβρίου, τόσο σε Αθήνα όσο και σε Θεσσαλονίκη, προσφέροντας στο κοινό μοναδικές μουσικές εμπειρίες, συνοδευμένες από την απολαυστική γεύση της μπύρας Mythos.

Συγκεκριμένα, ο Mythos συμμετείχε στα παρακάτω μουσικά events:

  • Off The Hook Festival: Το μεγαλύτερο hip hop φεστιβάλ, που έλαβε χώρα στο ΟΑΚΑ, 6-7 Σεπτεμβρίου, προσελκύοντας περισσότερους από 30.000 επισκέπτες και καλλιτέχνες, όπως οι ΛΕΞ, «Λόγος Τιμής» και πολλοί άλλοι γνωστοί rappers της Ελλάδας και του εξωτερικού.
  • Reworks Festival: Το μεγαλύτερο φεστιβάλ ηλεκτρονικής μουσικής, που πραγματοποιήθηκε στη Θεσσαλονίκη 18-22 Σεπτεμβρίου, γεμίζοντας την πόλη με καταξιωμένους καλλιτέχνες και μεγάλους μουσικούς από την Ελλάδα και το εξωτερικό. Μοναδικά events σε διάφορα σημεία της πόλης, με κοινό από όλο τον κόσμο, που ήρθε αποκλειστικά και μόνο γι’ αυτήν τη διοργάνωση, που φέτος, φιλοξένησε πάνω από 30 καλλιτέχνες και DJs, ανάμεσά τους οι Artbat και η Nina Kraviz.
  • Techniques by Blend Athens: Το απόλυτο event για τους λάτρεις της ηλεκτρονικής μουσικής, που πραγματοποιήθηκε φέτος, στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας στις 28 Σεπτεμβρίου, με κορυφαίο καλεσμένο τον Solomun, έναν από τους δημοφιλέστερους καλλιτέχνες της house και techno μουσικής σκηνής παγκοσμίως.

Με σκοπό να απογειώσει τον ρυθμό, την αυθεντική διασκέδαση και τις μοναδικές εμπειρίες των μεγαλύτερων φεστιβάλ της χώρας, ο Mythos θα συνεχίσει να βρίσκεται εκεί, συνοδεύοντας «απολαυστικά» τις αξέχαστες νύχτες που ζωντανεύουν από τους δυναμικούς ρυθμούς της ηλεκτρονικής και της hip hop μουσικής, γιατί…παντού υπάρχει ένας Mythos.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Χάνει το «τρένο» των νέων καταναλωτών η craft μπύρα στις ΗΠΑ

Νέα έρευνα της εταιρείας CGA by NIQ δείχνει ότι η craft μπύρα χάνει έδαφος με τους νέους καταναλωτές παρά την απήχηση της στο εμπόριο των ΗΠΑ, και καταδεικνύει την ανάγκη για υιοθεσία νέων στρατηγικών που να ταιριάζουν στις προτιμήσεις της Gen Ζ.

Σε καθοδική τροχιά η παραγωγή μπύρας στην Ευρωπαϊκή Ένωση, αντιστέκεται η Ελλάδα

Η παραγωγή μπύρας στην Ευρωπαϊκή Ένωση συνέχισε να σημειώνει ήπια πτώση το 2024, πέφτοντας από περίπου 367 εκατομμύρια εκατόλιτρα το 2019 σε 345 εκατομμύρια εκατόλιτρα σύμφωνα με την έκθεση «EU Beer Trends 2025» της Ένωσης Ευρωπαίων Ζυθοποιών.

Η Molson Coors προσπαθεί να προσελκύσει την Gen-Z με την καμπάνια «Just Bring the Beer»

Αν και είναι μια περίοδος συνύπαρξης, οι γιορτές των Χριστουγέννων αποτελούν πηγή άγχους για πολλούς καταναλωτές, ειδικά όταν πρέπει να αποφασίσουν τι φαγητό θα ετοιμάσουν για μια συγκέντρωση. Με το σλόγκαν «Just Bring the Beer» (Φέρε μόνο την μπύρα), η Molson Coors προβάλλει την μπύρα ως μια προσιτή, απλή λύση που επιτρέπει στους καταναλωτές να ξοδεύουν λιγότερο χρόνο σε υπερβολικές σκέψεις και περισσότερο χρόνο απολαμβάνοντας τους φίλους και την οικογένειά τους.

Προτεινόμενα

Περιορισμένα αποθέματα Guinness στις μπυραρίες ενόψει Χριστουγέννων, λόγω αυξημένης ζήτησης

Στην απόφαση να περιορίσει την ποσότητα Guinness που μπορούν να προμηθευτούν οι βρετανικές μπυραρίες τις τελευταίες εβδομάδες πριν τα Χριστούγεννα προχώρησε ο όμιλος αλκοολούχων ποτών

Νέα εκτικέτα μη αλκοολούχας ΦΙΞ με γεύση σαγκουίνι λανσάρει η Ολυμπιακή Ζυθοποιία

Το λανσάρισμα της ετικέτας νέας Άνευ Σαγκουίνι ανακοίνωσε η επωνυμία της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας, ΦΙΞ. Με την προσθήκη του νέου προϊόντος, η σειρά ΦΙΞ Άνευ αποτελείται πλέον από τρεις επιλογές (κλασική ΦΙΞ Άνευ, ΦΙΞ Άνευ Λεμόνι και ΦΙΞ Άνευ Σαγκουίνι).