Παγκόσμια ημέρα για το γευστικό πάντρεμα της μπύρας με την πίτσα η 9η Οκτωβρίου

Κοινοποίηση:

Παγκόσμια ημέρα για τον συνδυασμό της μπύρας με την πίτσα αποτελεί όπως κάθε χρόνο η 9η Οκτωβρίου, γιορτάζοντας το πάντρεμα των δύο λατρεμένων γευστικών επιλογών με πλούσια ιστορία.

Ο εορτασμός θεσπίστηκε για πρώτη φορά το 2016 από τον προγραμματιστή, Nick Saulino, μεγάλου λάτρη του συγκεκριμένου συνδυασμού, που φέρνει την ένωση δύο εκ των δημοφιλέστερων εδεσμάτων με ιστορία αιώνων.

Η μπύρα είναι ένα από τα αρχαιότερα ποτά που έχει δημιουργήσει ο άνθρωπος με την πρώτη επίσημη καταγραφή για την κατανάλωση της να βρίσκεται στο 5.000 π.Χ. στο Ιράν και αναφορές σε αυτήν υπάρχουν ήδη από την Αρχαία Αίγυπτο και την Μεσοποταμία πριν εξαπλωθεί στον υπόλοιπο κόσμο.

Κατά τον Μεσαίωνα η παραγωγή μπύρας αποτελούσε, κυρίως, οικογενειακή υπόθεση και μέχρι το τέλος της περιόδου σταδιακά μεταμορφώθηκε στην παγκόσμια βιομηχανία που γνωρίζουμε σήμερα. Σημαντικό παράγοντα αποτέλεσε και η βιομηχανική επανάσταση που έφερε μια πιο ελεγχόμενη  και μηχανική παραγωγική διαδικασία με την εξέλιξη της τεχνολογίας.

Από την άλλη για την πίτσα υπάρχουν ιστορικές αναφορές ήδη από τους αρχαίους Αιγυπτίους, τους Ρωμαίους και τους αρχαίους Έλληνες, όμως γενέτειρα της πίτσας με την μορφή που την γνωρίζουμε σήμερα θεωρείται ελληνική αποικία στην Νάπολι της Ιταλίας περί το 600 π.Χ.

Ο εορτασμός δίνει την ευκαιρία για την δοκιμή διάφορων συνδυασμών όπως μιας απλής margherita με μια pale ale. Το συγκεκριμένο πάντρεμα αναδεικνύει την τραγανή κρούστα της πίτσας και εξισορροπεί την οξύτητα των ντοματών, ενώ η ελαφριά μπύρα δεν θα «πνίξει» την mozzarella, αλλά θα την αφήσει να διατηρήσει τον πρωταγωνιστικό της ρόλο.

Για όσους ακολουθούν έναν vegan ή vegetarian τρόπο ζωής, ιδανικός συνδυασμός θα ήταν μια veggie πίτσα με μια IPA με λυκίσκους που θα αναδείξουν την τα κρεμμύδια και τις πιπεριές της πίτσας.

Τέλος η παγκόσμια ημέρα πίτσας και μπύρας αποτελεί μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για την δοκιμή εξωτικών συνδυασμών, όπως μιας Hawaiian πίτσας με μια ετικέτα με αρώματα φρούτων.

Πληροφορίες από National today

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Αύξηση πωλήσεων για τη Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης το 2024

Θετικό ήταν το πρόσημο στο 2024 για τη Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης. Η ελληνική ζυθοποιία πέτυχε μικρή αύξηση ύψους 2,1% των καθαρών εσόδων από τις πωλήσεις της, τα οποία ανήλθαν σε 31.249.376,57 ευρώ, έναντι 30.609.506,27 ευρώ το 2023.

Επέστρεψε με νέα εμφάνιση η συνεργατική NEIPA «Ωκυρρόη»

Σε νέα συσκευασία επέστρεψε η συνεργατική New England IPA (NEIPA) «Ωκυρρόη» από τις Ζυθοποιιές Αναστασίου και Πηνειού. Πρόκειται για μια φρέσκια μπύρα NEIPA που διακρίνεται από λυκίσκους Motueka, Galaxy και Citra και έχει περιεκτικότητα αλκοόλ 5,5% ABV. Στη γεύση της διακρίνονται αρώματα ροδάκινου και τροπικών φρούτων ενώ το χρώμα της είναι θολό κίτρινο.

Η Diageo υπερδιπλασιάζει την παραγωγή Guinness για να καλύψει την παγκόσμια ζήτηση

Η Diageo σχεδιάζει μια σημαντική επέκταση του νέου ζυθοποιείου της αξίας 200 εκατομμυρίων ευρώ στο Littleconnell, Co Kildare, ως απάντηση στην αυξανόμενη παγκόσμια ζήτηση για τις μπύρες Guinness και Guinness 0.0.

Προτεινόμενα

Σε πρωταγωνιστικό ρόλο οι μπύρες άνευ στην παγκόσμια αγορά αλκοολούχων ποτών ως το 2034

Αύξηση που αγγίζει τα 29,5 δισ. ευρώ προβλέπει η κορυφαία εταιρεία παροχής δεδομένων IWSR για την παγκόσμια βιομηχανία αλκοολούχων ποτών έως και το 2034. Η ανάπτυξη αυτή μεταφράζεται σε ποσοστό +3% για την περίοδο αναφοράς 2024-2034 στις μεγαλύτερες αγορές παγκοσμίως, με τις μη αλκοολούχες και τις premium μπύρες να αποτελούν σημαντικό παράγοντα αυτής της ανάπτυξης.

Η Budweiser επενδύει σε εγκαταστάσεις αξίας 268,7 εκατομμυρίων ευρώ για παραγωγή στις ΗΠΑ

Η κορυφαία επωνυμία της AB InBev, Budweiser, προχωράει στην κατασκευή νέων εγκαταστάσεων αξίας 268,7 εκατ. ευρώ στο Οχάιο των ΗΠΑ, σε μια προσπάθεια να προωθήσει την παραγωγή ετικετών για την αγορά της Αμερικής εντός των συνόρων της.