Σε θετική τροχιά οι πωλήσεις της Heineken στο τρίτο τρίμηνο 2024

Κοινοποίηση:

Ανώτερες των προβλέψεων ήταν οι πωλήσεις του ολλανδικού κολοσσού της μπύρας Heineken για το τρίτο τρίμηνο του 2024, ελέω της αυξημένης ζήτησης των πιο ακριβών και των μη αλκοολούχων μπυρών της.

Συγκεκριμένα, η δεύτερη μεγαλύτερη παραγωγός μπύρας παγκοσμίως, σημείωσε μια άνοδο της τάξεως του 3,3% όσον αφορά τα μικτά οργανικά της έσοδα σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, σημειώνοντας μια πορεία ελάχιστα πιο ενθαρρυντική απέναντι στις προβλέψεις των ειδικών της αγοράς για ανάπτυξη ύψους 3,2%.

Όπως ανέφερε η Heineken, η ομώνυμη επωνυμία της, η οποία είναι παράγει και τις ακριβότερες ετικέτες του ομίλου, αποτέλεσε οδηγό για την ανοδική της πορεία, με τον όγκο πωλήσεων της να αυξάνεται κατά 8,7% σε παγκόσμιο επίπεδο, με το αντίστοιχο ποσοστό να είναι διψήφιο στις αγορές της Αφρικής, της Μέσης Ανατολής και της Ασίας. Σημαντική άνοδο είδαν και οι μη αλκοολούχες μπύρες και τα cider ποτά της εταιρείας που είδαν τις πωλήσεις τους να αυξάνονται κατά 11%. Εντούτοις, σε συνολικό επίπεδο ο όγκος των πωλήσεων αυξήθηκε μόλις κατά 0,7% και ήταν χαμηλότερος σε δύο από τις τρεις περιοχές, όπου δραστηριοποιείται κυρίως η εταιρεία.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Heineken, Dolf van den Brink, δήλωσε πως αθροιστικά οι πωλήσεις των ετικετών της εταιρείας συμβαδίζουν με τους στόχους της επιχείρησης, παρά τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν σε συγκεκριμένες αγορές, εξαιτίας των ιδιαίτερων τάσεων των καταναλωτών, αλλά και της βιομηχανίας γενικότερα.

Άξιο αναφοράς είναι πως παρά την ανοδική της πορεία στην διάρκεια του τρίτου τριμήνου, η Heineken άφησε αμετάβλητες τις προβλέψεις της για μια αύξηση της τάξεως του 4-8% για τα οργανικά λειτουργικά της έσοδα.

Πληροφορίες από European Supermarket Magazine

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Οι δασμοί Τραμπ γκρεμίζουν τις πωλήσεις της Constellation Brands

Υποτονικές πωλήσεις, χαμηλότερες των εκτιμήσεων των αναλυτών, σημείωσε ο κολοσσός της μπύρας Constellation Brands στο α’ τρίμηνο του οικονομικού της έτους. Ο όμιλος αποδίδει τις χαμηλές τις πτήσεις κυρίως στις πολιτικές δασμών του Αμερικανού προέδρου, Ντόναλντ Τραμπ στο αλουμίνιο και τις εισαγωγές μπύρας.Πιο συγκεκριμένα, η Constelation Brands σημείωσε πωλήσεις ύψους περίπου 2,14 δισ. ευρώ, έναντι προβλέψεων των αναλυτών για πωλήσεις 2,167 δισ. ευρώ στο τρίμηνο που τελείωσε στις 31 Μαΐου, σύμφωνα με στοιχεία που συνέλεξε το χρηματιστήριο του Λονδίνου.

Νέα εκδοχή για την πειραματική ετικέτα«Κάψα» της Ζυθοποιίας Αναστασίου»

Μια νέα εκδοχή της πειραματικής και περιορισμένης παραγωγής «Κάψα» λανσάρει η Ζυθοποιία Αναστασίου. Η «Κάψα» είναι μια πικρή και ταυτόχρονα καυτερή West Coast I.P.A. με περιεκτικότητα αλκοόλ 6,3%. Δημιουργείται με συνδυασμό φρέσκων αμερικάνικων λυκίσκων cascade, citra, Simcoe και ένα μείγμα καυτερών πιπεριών.

Οι Γερμανοί ζυθοποιοί στρέφονται σε μη αλκοολούχες και παραδοσιακές ετικέτες για να κερδίσουν τους καταναλωτές

Σε μεταβατική φάση βρίσκεται η βιομηχανία ζύθου της Γερμανίας, με τις μη αλκοολούχες μπύρες και ετικέτες με ιστορία και παράδοση, όπως αφιλτράριστες Zwickel ή θολές Kellerbier να είναι αυτές που κερδίζουν το ενδιαφέρον των εγχώριων καταναλωτών. Κυριότερος λόγος για αυτήν την αλλαγή είναι ότι η εγχώρια κατανάλωση πέφτει, με τους Γερμανούς ζυθοποιούς να αναγκάζονται να ακολουθήσουν τις νέες παγκόσμιες τάσεις.

Προτεινόμενα

Mε επένδυση 2,4 εκατ. αλλάζει πίστα η μικροζυθοποιία Valia Calda

Έτοιµη να βάλει τις βάσεις, που θα της επιτρέψουν να αλλάξει… πίστα και να εξελιχθεί σε έναν ουσιαστικό «παίκτη» στην εγχώρια αγορά της craft µπύρας, µε βλέψεις και για παρουσία στο εξωτερικό, εµφανίζεται η µικροζυθοποιία Ιωαννίνων «Valia Calda». Καταλύτη για τη µετεξέλιξη της ηπειρώτικης µικροζυθοποίας, που µέχρι και σήµερα ακολουθεί πορεία ζυθοποιού… νοµά, αξιοποιώντας, για την παραγωγή της µπύρας της, τις εγκαταστάσεις τρίτου, αναµένεται ότι θα αποτελέσει η απόκτηση ιδιόκτητου µικροζυθοποιείου.

Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία αυξάνει το κοινωνικο-οικονομικό της αποτύπωμα, στους μοχλούς η «Έξυπνη Σπορά»

Ανάπτυξη 85% σημείωσε την τριετία 2021-2024 η Αθηναϊκή Ζυθοποιία, με 763 εκατ. ευρώ προστιθέμενης αξίας στην ελληνική οικονομία και επιρροή σε 37.000 θέσεις εργασίας σύμφωνα με τη νέα Μελέτη Κοινωνικο-Οικονομικού Αντικτύπου της για το 2024.

Σε νέα μονάδα παραγωγής μπύρας στο Μεξικό αξίας άνω των 2 δισ. επενδύει η Heineken

Το έργο, το οποίο αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες επενδύσεις της εταιρείας στο Μεξικό τα τελευταία χρόνια, ανακοινώθηκε πριν λίγες ημέρες κατά τη διάρκεια συνέντευξης τύπου της προέδρου της χώρας, Claudia Sheinbaum.

Αισιόδοξοι παρά την πολιτική δασμών των ΗΠΑ παραμένουν οι κολοσσοί της ευρωπαϊκής μπύρας

Αισιόδοξοι ότι θα ακολουθήσουν τροχιά ανάπτυξης παρά την απειλή των δασμών των ΗΠΑ παραμένουν οι μεγαλύτεροι παραγωγοί μπύρας της Ευρώπης, έπειτα από τις ικανοποιητικές τους αποδόσεις στο α’ τρίμηνο του 2025.