Ισχνή πτώση όγκου πωλήσεων της Carlsberg στο γ τρίμηνο, στροφή στις φθηνότερες μπύρες

Κοινοποίηση:

Ισχνή πτώση του όγκου πωλήσεων της της τάξεως του 1,3% σημείωσαν οι επωνυμίες μπυρών του ομίλου Carlsberg στο τρίτο τρίμηνο του 2024, με το μειωμένο ενδιαφέρον των καταναλωτών να είναι ιδιαίτερα αισθητό στην Κίνα, τη Γαλλία και την Αγγλία.

Μολονότι ο όγκος των πωλήσεων μειώθηκε ελαφρά, η αντίστοιχη αξία του ακολούθησε αντίθετη πορεία και ανήλθε στα περίπου 2,74 δισ. ευρώ, σημειώνοντας μια άνοδο της τάξεως του 1%, ελάχιστα χαμηλότερα από τις προβλέψεις των αναλυτών της αγοράς για 2,77 δισ.

Όπως αναφέρεται στην οικονομική έκθεση της Carlsberg οι πωλήσεις των ακριβών ετικετών του ομίλου μειώθηκαν κατά 0,5%, με τους καταναλωτές, όχι μόνο να πίνουν λιγότερο, αλλά να προτιμούν φθηνότερες ετικέτες, γεγονός που ώθησε τον δανικό κολοσσό να ρίξει το βάρος των προωθητικών του καμπανιών στις πιο προσιτές επωνυμίες του. Όπως ανέφερε στο πρακτορείο Reuters ο CEO της εταιρείας Jacob Aarup-Andersen ο μέσος καταναλωτής στην Δυτική Ευρώπη φαίνεται να πίνει λιγότερο, ενώ δεν παρέλειψε να χαρακτηρίσει την αγορά της Κίνας πολύ αδύναμη.

Παρά την καθοδική τάση που ακολουθούν οι ακριβές μπύρες της Carlsberg, πάντως, ο Aarup-Andersen, παραμένει αισιόδοξος για τις μακροπρόθεσμες προοπτικές ανάπτυξης της, αναφέροντας ότι η συγκεκριμένη κατηγορία θα αποτελέσει σημαντικό μέρος της γκάμας προϊόντων της σε μια δεκαετία. Εντούτοις, σε αγορές όπου το κλίμα είναι ιδιαίτερα αρνητικό για τις πολυτελείς μπύρες του ομίλου ο CEO της Carlsberg υπογράμμισε ότι οι προωθητικές καμπάνιες θα τροποποιηθούν, ώστε να ανταποκρίνονται στις τάσεις της αγοράς.

Σύμφωνα με τις δηλώσεις του Aarup-Andersen που αναγράφονται στο δελτίο τύπου της Carlsberg, το τρίτο τρίμηνο του έτους ήταν ιδιαίτερα δύσκολο λόγω της αλλαγής των καταναλωτικών συνηθειών και των έντονων καιρικών φαινομένων, χωρίς, όμως, αυτό να ανακόπτει την αύξηση του όγκου πωλήσεων και του αντίστοιχου τζίρου στις περισσότερες αγορές. Συμπληρώνοντας τις δηλώσεις του, τόνισε ότι οι μειωμένοι όγκοι πωλήσεων στην Κίνα, την Γαλλία και την Αγγλία είχαν αρνητικό αντίκτυπο στην απόδοση του ομίλου.

Τέλος, ο CEO της Carslberg στάθηκε στην επικείμενη απόκτηση της Britvic στο πρώτο τρίμηνο του 2025, και εξέφρασε την χαρά του για την επέκταση της συνεργασίας με την PepsiCo που θα δει δύο νέες αγορές να εισέρχονται στο δίκτυο της δανικής εταιρείας από το 2026.

Πληροφορίες από Reuters

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η άνθιση των μη αλκοολούχων μπυρών κατακτά τη Γερμανία και το Oktoberfest

Η Γερμανία είναι μια χώρα άρρηκτα συνδεδεμένη με την παράδοση στην μπύρα, όμως ακόμα και η «Μέκκα» του αγαπημένου ποτού σιγά σιγά στρέφεται στις μη αλκοολούχες επιλογές. Η τάση αυτή είναι ιδιαίτερα έκδηλη ανάμεσα στους νεαρούς Γερμανούς, και φέτος ήταν ιδιαίτερα αισθητή και στο Oktoberfest.

Προτεινόμενα

Συνεργασία με άρωμα Hollywood, παντρεύουν μπύρα με καφέ Tom Holland και Robert Downey Jr.

Οι αστέρες του Χόλιγουντ, Tom Holland και Robert Downey Jr. ανακοίνωσαν ότι προχωρούν μια συνεργασία που συνδυάζει την μη αλκοολούχα μπύρα και τον καφέ. Η πρωτοβουλία αυτή προέκυψε από τη μακροχρόνια φιλία των δύο ηθοποιών και συνδυάζει τη μάρκα Bero του Tom Holland με την εταιρεία Happy Coffee του Robert Downey Jr.

Εκτινάσσεται στα 1,13 τρις ευρώ η αξία της παγκόσμιας αγοράς επεξεργασίας μπύρας έως το 2034

Σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ερευνητικής εταιρείας InsightAce Analytic, η παγκόσμια αγορά επεξεργασίας μπύρας αναμένεται να σημειώσει σημαντική ανάπτυξη κατά την επόμενη δεκαετία. H αξία της που υπολογίζεται περί σε 655 δισεκατομμύρια ευρώ το 2023, αναμένεται να φθάσει τα 1,13 τρις ευρώ έως το 2034, με ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 5,4% από το 2025 έως το 2034.

Μπύρα από 100% αναγεννητικά καλλιεργημένο κριθάρι παρουσιάζει η Carlsberg

Την μπύρα «Grobund» από 100% αναγεννητικά καλλιεργημένες βύνες κριθαριού θα παρουσιάσει στο φεστιβάλ Folkemødet ο δανέζικος κολοσσός της μπύρας Carlsberg. Αυτή είναι η πρώτη μπύρα αυτού του είδους στη Δανία, ενώ από την επόμενη χρονιά όλες οι μπύρες της εταιρείας θα παράγονται από αναγεννητικά καλλιεργημένες βύνες κριθαριού με περισσότερα από 100 εκατ. λίτρα μπύρας.

Αισιόδοξοι παρά την πολιτική δασμών των ΗΠΑ παραμένουν οι κολοσσοί της ευρωπαϊκής μπύρας

Αισιόδοξοι ότι θα ακολουθήσουν τροχιά ανάπτυξης παρά την απειλή των δασμών των ΗΠΑ παραμένουν οι μεγαλύτεροι παραγωγοί μπύρας της Ευρώπης, έπειτα από τις ικανοποιητικές τους αποδόσεις στο α’ τρίμηνο του 2025.