Σε νέο παγκόσμιο κέντρο έρευνας και ανάπτυξης προϊόντων αξίας 45 εκατ. ευρώ επενδύει η Heineken

Κοινοποίηση:

Σε μια επένδυση ύψους 45 εκατομμυρίων ευρώ για την δημιουργία ενός νέου κέντρου έρευνας και ανάπτυξης προχωράει η Heineken. Τα εγκαίνια των νέων εγκαταστάσεων να αναμένονται να πραγματοποιηθούν περί τα μέσα του 2025.

Ονόματι Dr. H.P. Heineken Centre, το νέο ερευνητικό κέντρο του ολλανδικού κολοσσού είναι προγραμματισμένο να ανοίξει στο Zoeterwoude της Ολλανδίας, δίπλα σε μια από τις μεγαλύτερες ζυθοποιίες της Ευρώπης και κοντά στο Πανεπιστήμιο Τεχνολογίας του Delft.  Συνολικά, θα καλύπτει μια έκταση 8.800 μ2 και αναμένεται να αποτελέσει βασικό πυλώνα στην στρατηγική καινοτομίας και ανάπτυξης των σημαντικότερων επωνυμιών του ομίλου, συμπεριλαμβανομένου της ομώνυμης Heineken, της Desperados και της Amstel.

Εντός του νέου ερευνητικού κέντρου θα υπάρχουν γραφεία, εργοστάσια , ένα τμήμα ανάπτυξης συσκευασιών και ένα τμήμα αφιερωμένο στην έρευνα της γεύσης και των αρωμάτων των προϊόντων. Παράλληλα, αναμένεται να αποτελέσει μέρος του παγκόσμιου δικτύου έρευνας και ανάπτυξης της Heineken το οποίο έχει ισχυρή παρουσία και σε σημαντικές αγορές εκτός Ευρώπης, όπως στο Μεξικό, στην Νότια Αφρική και την Νοτιοανατολική Ασία.

Ο CEO της  Heineken, Dolf van den Brink, ανέφερε ότι το νέο κέντρο προσφέρει στον όμιλο την ευκαιρία ευκαιρίες για την εισροή καινοτόμων προϊόντων στην αγορά, μέσω της βελτίωσης των γεύσεων και της παραγωγικής διαδικασίας. Τόνισε, παράλληλα, ότι η νέα επένδυση του ομίλου αποτελεί σημείο σταθμό για την υλοποίηση της στρατηγικής βιωσιμότητας της Heineken, Brew a Better World 2030.

Το Zoeterwoude είναι μια τοποθεσία με ιδιαίτερη σημασία για την Heineken, αφού εκεί έχει αναπτύξει ορισμένα από τα σημαντικότερα προϊόντα της, όπως την μη αλκοολούχα ετικέτα Heineken 0.0, και εκεί διαθέτει το σύστημα οριζόντιας ζύμωσης που όπως αναφέρει είναι υπεύθυνο για την ξεχωριστή γεύση της Heineken. Παράλληλα, όπως αναφέρει στην ανακοίνωση του ο ολλανδικός όμιλος, το Zoeterwoude αποτελεί, ήδη, το σημείο όπου η Heineken αναπτύσσει τις στρατηγικές βιωσιμότητας της, όπως την εγκατάσταση ενός ηλεκτρικού μπόιλερ μεγάλου μήκους, του πρώτου στην βιομηχανία όπως επισημαίνει. Ο van den Brink υπογράμμισε ότι η επιλογή της τοποθεσίας είναι ενδεικτική των προθέσεων της Heineken να διατηρήσει την Ολλανδία μεταξύ των ηγετών στον χώρο της τεχνολογίας τροφίμων.

Άξιο αναφοράς είναι ότι το νέο κέντρο έρευνας και ανάπτυξης θα συνεργάζεται με το Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο του Delft, που όπως προαναφέρθηκε βρίσκεται δίπλα στις εγκαταστάσεις, και θα δώσει την ευκαιρία σε μεταπτυχιακούς και διδακτορικούς φοιτητές να συμμετέχουν ενεργά στην ανάπτυξη των προϊόντων. Ο καθηγητής και επικεφαλής του τμήματος Βιοτεχνολογίας του πανεπιστημίου, Jack Pronk, τόνισε ότι μέσω του νέου κέντρου ερευνών της Heineken συσφίγγονται ακόμα περισσότερα οι σχέσεις μεταξύ των δύο πλευρών, επιτρέποντας της βιοτεχνολογικές καινοτομίες ζυθοποίισης.

Με πληροφορίες από drinks business

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Eπετειακή «Μπάρλεϋ» από Alea Brewing και Sourmena Brew

Μια φιλανθρωπική επετειακή έκδοση της Session IPA «Μπάρλεϋ» αφιερωμένη σε φιλοζωικές οργανώσεις παρουσιάζουν οι μικροζυθοποιίες Alea Brewing Co. και Sourmena Brew σε συνεργασία με το Stray Dogs Beer Concept.

Η Modelo προχωρά σε επενδύσεις εκσυγχρονισμού των εγκαταστάσεων της στο Μεξικό ύψους 3,17 δισ. ευρώ

Σε επενδύσεις ύψους άνω των 3,17 δισ. ευρώ για εκσυγχρονισμό των εργοστασίων και των καταστημάτων της στο Μεξικό προχωρά η Grupo Modelo, παραγωγός της επωνυμίας Corona, αψηφώντας τις εμπορικές εντάσεις της χώρας της Λατινικής Αμερικής με τις ΗΠΑ.

Προτεινόμενα

Η αγάπη για τη Λάρισα έγινε Λόλα

«Το τρίπτυχο που απαιτείται για µια οργανωµένη µικροζυθοποιία είναι πολύ καλός σχεδιασµός, ανάλογη επένδυση και καλή οµάδα. Στη δική µας περίπτωση ο σχεδιασµός του έργου τεχνικά αλλά και η ωρίµανση της ιδέας και του επιχειρηµατικού σχεδίου άρχισε σχεδόν από το 2016» απαντά όταν ερωτάται για τη µυστική συνταγή της επιτυχίας του εγχειρήµατός του ο Γιώργος Πέτρου, συνιδρυτής και διευθύνων σύµβουλος της Ζυθοποιίας Πηνειού.

Επενδύει στις ανακυκλώσιμες συσκευασίες η Heineken, εντάσσεται στο δίκτυο του ιδρύματος Ellen MacArthur

Η Heineken εντάχθηκε στο δίκτυο του ιδρύματος Ellen MacArthur σε μια προσπάθεια να προωθήσει τη χρήση ανακυκλώσιμων συσκευασιών. Στα πλαίσια της συνεργασίας τους οι δύο πλευρές θα μοιραστούν την εμπειρία τους και θα δημιουργήσουν οδηγίες που θα επιτρέψουν στη βιομηχανία του ζύθου την ευρύτερη υιοθεσία ανακυκλώσιμων μοντέλων συσκευασίας.

Στα 3,4 δισεκατομμύρια ευρώ η αξία των εξαγωγών μπύρας ΕΕ προς τρίτες χώρες το 2024

Στα 29,8 δισ. ευρώ ανήλθε η αξία των εξαγωγών αλκοολούχων ποτών της ΕΕ προς τρίτες χώρες για το 2024,  με την μπύρα να είναι η τρίτη σημαντικότερη κατηγορία από άποψη αξίας με μερίδιο 11,5% (3,4 δισ. ευρώ) επί του συνόλου, σύμφωνα με στοιχεία της Κομισιόν. Η συνολική αξία των εξαγωγών είναι οριακά μικρότερη από τα 30 δισ. ευρώ του 2023.

Γκρεμίζονται οι γερμανικές εξαγωγές μπύρας, άνοδος για άνευ ετικέτες στην εγχώρια αγορά

Μειωμένες κατά 6% σε σχέση με τα προ δεκαετίας επίπεδα ήταν οι εξαγωγές μπύρας της Γερμανίας το 2024, οι οποίες ανήλθαν στα 1,45 δισ. λίτρα έναντι 1,54 δισ. λίτρων το 2014, σύμφωνα με στοιχεία που δημοσίευσε η Ομοσπονδιακή Στατιστική Υπηρεσία (Destatis) την Τρίτη 22 Απριλίου. Παρότι οι παραδοσιακές μπύρες κινούνται καθοδικά, εντός των γερμανικών συνόρων παρατηρείται σημαντική αύξηση πωλήσεων για τις μη αλκοολούχες ετικέτες.