Σε νέο παγκόσμιο κέντρο έρευνας και ανάπτυξης προϊόντων αξίας 45 εκατ. ευρώ επενδύει η Heineken

Κοινοποίηση:

Σε μια επένδυση ύψους 45 εκατομμυρίων ευρώ για την δημιουργία ενός νέου κέντρου έρευνας και ανάπτυξης προχωράει η Heineken. Τα εγκαίνια των νέων εγκαταστάσεων να αναμένονται να πραγματοποιηθούν περί τα μέσα του 2025.

Ονόματι Dr. H.P. Heineken Centre, το νέο ερευνητικό κέντρο του ολλανδικού κολοσσού είναι προγραμματισμένο να ανοίξει στο Zoeterwoude της Ολλανδίας, δίπλα σε μια από τις μεγαλύτερες ζυθοποιίες της Ευρώπης και κοντά στο Πανεπιστήμιο Τεχνολογίας του Delft.  Συνολικά, θα καλύπτει μια έκταση 8.800 μ2 και αναμένεται να αποτελέσει βασικό πυλώνα στην στρατηγική καινοτομίας και ανάπτυξης των σημαντικότερων επωνυμιών του ομίλου, συμπεριλαμβανομένου της ομώνυμης Heineken, της Desperados και της Amstel.

Εντός του νέου ερευνητικού κέντρου θα υπάρχουν γραφεία, εργοστάσια , ένα τμήμα ανάπτυξης συσκευασιών και ένα τμήμα αφιερωμένο στην έρευνα της γεύσης και των αρωμάτων των προϊόντων. Παράλληλα, αναμένεται να αποτελέσει μέρος του παγκόσμιου δικτύου έρευνας και ανάπτυξης της Heineken το οποίο έχει ισχυρή παρουσία και σε σημαντικές αγορές εκτός Ευρώπης, όπως στο Μεξικό, στην Νότια Αφρική και την Νοτιοανατολική Ασία.

Ο CEO της  Heineken, Dolf van den Brink, ανέφερε ότι το νέο κέντρο προσφέρει στον όμιλο την ευκαιρία ευκαιρίες για την εισροή καινοτόμων προϊόντων στην αγορά, μέσω της βελτίωσης των γεύσεων και της παραγωγικής διαδικασίας. Τόνισε, παράλληλα, ότι η νέα επένδυση του ομίλου αποτελεί σημείο σταθμό για την υλοποίηση της στρατηγικής βιωσιμότητας της Heineken, Brew a Better World 2030.

Το Zoeterwoude είναι μια τοποθεσία με ιδιαίτερη σημασία για την Heineken, αφού εκεί έχει αναπτύξει ορισμένα από τα σημαντικότερα προϊόντα της, όπως την μη αλκοολούχα ετικέτα Heineken 0.0, και εκεί διαθέτει το σύστημα οριζόντιας ζύμωσης που όπως αναφέρει είναι υπεύθυνο για την ξεχωριστή γεύση της Heineken. Παράλληλα, όπως αναφέρει στην ανακοίνωση του ο ολλανδικός όμιλος, το Zoeterwoude αποτελεί, ήδη, το σημείο όπου η Heineken αναπτύσσει τις στρατηγικές βιωσιμότητας της, όπως την εγκατάσταση ενός ηλεκτρικού μπόιλερ μεγάλου μήκους, του πρώτου στην βιομηχανία όπως επισημαίνει. Ο van den Brink υπογράμμισε ότι η επιλογή της τοποθεσίας είναι ενδεικτική των προθέσεων της Heineken να διατηρήσει την Ολλανδία μεταξύ των ηγετών στον χώρο της τεχνολογίας τροφίμων.

Άξιο αναφοράς είναι ότι το νέο κέντρο έρευνας και ανάπτυξης θα συνεργάζεται με το Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο του Delft, που όπως προαναφέρθηκε βρίσκεται δίπλα στις εγκαταστάσεις, και θα δώσει την ευκαιρία σε μεταπτυχιακούς και διδακτορικούς φοιτητές να συμμετέχουν ενεργά στην ανάπτυξη των προϊόντων. Ο καθηγητής και επικεφαλής του τμήματος Βιοτεχνολογίας του πανεπιστημίου, Jack Pronk, τόνισε ότι μέσω του νέου κέντρου ερευνών της Heineken συσφίγγονται ακόμα περισσότερα οι σχέσεις μεταξύ των δύο πλευρών, επιτρέποντας της βιοτεχνολογικές καινοτομίες ζυθοποίισης.

Με πληροφορίες από drinks business

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Αύξηση πωλήσεων για τη Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης το 2024

Θετικό ήταν το πρόσημο στο 2024 για τη Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης. Η ελληνική ζυθοποιία πέτυχε μικρή αύξηση ύψους 2,1% των καθαρών εσόδων από τις πωλήσεις της, τα οποία ανήλθαν σε 31.249.376,57 ευρώ, έναντι 30.609.506,27 ευρώ το 2023.

Επέστρεψε με νέα εμφάνιση η συνεργατική NEIPA «Ωκυρρόη»

Σε νέα συσκευασία επέστρεψε η συνεργατική New England IPA (NEIPA) «Ωκυρρόη» από τις Ζυθοποιιές Αναστασίου και Πηνειού. Πρόκειται για μια φρέσκια μπύρα NEIPA που διακρίνεται από λυκίσκους Motueka, Galaxy και Citra και έχει περιεκτικότητα αλκοόλ 5,5% ABV. Στη γεύση της διακρίνονται αρώματα ροδάκινου και τροπικών φρούτων ενώ το χρώμα της είναι θολό κίτρινο.

Η Diageo υπερδιπλασιάζει την παραγωγή Guinness για να καλύψει την παγκόσμια ζήτηση

Η Diageo σχεδιάζει μια σημαντική επέκταση του νέου ζυθοποιείου της αξίας 200 εκατομμυρίων ευρώ στο Littleconnell, Co Kildare, ως απάντηση στην αυξανόμενη παγκόσμια ζήτηση για τις μπύρες Guinness και Guinness 0.0.

Προτεινόμενα

Στα 31,42 εκατ. ο τζίρος της Ζυθοποιίας Μακεδονίας Θράκης το 2024, στα σκαριά νέα μονάδα κυτοποιίας

Στα 31,42 εκατ. ευρώ, παρά τις προκλήσεις της παγκόσμιας αγοράς, ανήλθε ο τζίρος της Ζυθοποιίας Μακεδονίας Θράκης για το 2024, επιβεβαιώνοντας τη θέση της εταιρείας ως ηγέτιδας δύναμης στην ελληνική βιομηχανία μπύρας.

Αυξημένα κέρδη στο πρώτο εξάμηνο 2025 σημείωσε η Heineken, σταθερές οι προβλέψεις για το σύνολο του έτους

Αυξημένα κατά 7,4% παρουσιάζονται τα κέρδη του κολοσσού της μπύρας Heineken στο α’ εξάμηνο 2025. Το επίπεδο της αύξησης είναι οριακά υψηλότερο  από τις προβλέψεις των ειδικών για άνοδο 7%, με την εταιρεία να αποδίδει την ανάπτυξη αυτή στις ικανοποιητικές επιδόσεις σε χώρες όπως η Αφρική και η Ασία, αλλά και σε πρακτικές για μείωση κόστους.

Διατηρεί τα «σκήπτρα» ως ηπολυτιμότερη επωνυμία μπύρας στον κόσμο η Corona Extra

Η Corona Extra διατηρεί τα σκήπτρα της ως πολυτιμότερη επωνυμία μπύρας και το 2025 σύμφωνα με έρευνα της κορυφαίας συμβουλευτικής εταιρείας Brand Finance. Όπως και πέρυσι την πρώτη τριάδα συμπληρώνουν οι Heineken και Budweiser. Κατά την Brand Finance η αθροιστική αξία επωνυμίας των 50 πολυτιμότερων παραγωγών μπύρας το 2025 ανέρχεται σε 101,6 δισ. ευρώ.