Η AB InBev αποστρέφεται προς ώρας την στρατηγική εξαγοράς μικρότερων εταιρειών

Κοινοποίηση:

Η AB InBev δεν έχει πλέον ως προτεραιότητα της την εξαγορά μικρότερων εταιρειών, στρέφοντας το ενδιαφέρον της προς μια στρατηγική για μείωση των εξόδων της ελέω της ακρίβειας, όπως δήλωσε χαρακτηριστικά ο CEO του ομίλου, Michel Doukeris στα πλαίσια συνέδριου της Yahoo Finance.

Ο Doukeris ανέφερε επίσης ότι πλέον μια στις τέσσερεις μπύρες παγκοσμίως ανήκει σε κάποια επωνυμία της AB InBev, και τόνισε ότι η στρατηγική του ομίλου προσανατολίζεται πια προς την επίτευξη μιας οργανικής ανάπτυξης. Παράλληλα, τόνισε ότι ένας από τους σημαντικότερους στόχους του ομίλου είναι η περαιτέρω ενίσχυση της μη αλκοολούχας ετικέτας της, Corona Cero.

Φυσικά, ο CEO της κορυφαίας παραγωγού μπύρας παγκοσμίως δεν έκλεισε την «πόρτα» στην πιθανή απόκτηση κάποιας άλλης επωνυμίας στο μέλλον, αφού όπως υπογράμμισε πάντα θα υπάρχουν στην αγορά ευκαιρίες όπου υπάρχουν αυξημένες πιθανότητες κερδοφορίας και επιστροφής των χρημάτων στους μετόχους του ομίλου.

Παρότι το τρίτο τρίμηνο του 2024 ο συνολικός όγκος των πωλήσεων της εταιρείας μειώθηκε κατά 2,4%, οι συνολικές του πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 2,1% με την AB InBev να αυξάνει την τιμή των προϊόντων της, ενώ σε σχέση με πέρυσι ο τζίρος της εταιρείας αυξήθηκε κατά 36%. Για το σύνολο του 2024, η εταιρεία προβλέπει ότι τα λειτουργικά κέρδη της θα αυξηθούν κατά 6%-8%, ενόψει και της επαναγοράς μετοχών ύψους πάνω από 1,8 δισ. ευρώ.

Μεταξύ άλλων ο Doukeris αποκάλυψε ότι έπειτα από 18 μήνες όπου η ετικέτα της Bud Light αντιμετώπισε σημαντικές δυσκολίες στις ΗΠΑ, της σημαντικότερης αγοράς για τον όμιλο, στην οποία οφείλεται το 1/3 των πωλήσεων της, πλέον επέστρεψε σε τροχιά σταθερότητας.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα
Προτεινόμενα

Δύο νομάδες ζυθοποιοί με αγάπη για τον τόπο τους

Δύο νοµάδες ζυθοποιοί που γνώρισαν την τέχνη της µπύρας κατά τη διάρκεια των σπουδών τους στο εξωτερικό, αποφάσισαν να ενώσουν τις δυνάµεις τους δηµιουργώντας τη µικροζυθοποιία Πρεβέζης, µε την ονοµασία «Local Heros».