Χωρίς μπύρα αναμένεται και το Μουντιάλ της Σαουδικής Αραβίας

Κοινοποίηση:

Χωρίς μπύρα θα πρέπει να υπολογίζουν οι απανταχού ποδοσφαιρόφιλοι για το Παγκόσμιο Κύπελλο της Σαουδικής Αραβίας το 2034. Η FIFA δεν αναμένεται να πιέσει τις αρχές της χώρας, ώστε να επιτραπεί η πώληση αλκοολούχων ποτών, οπότε ουσιαστικά θα επικρατήσει μια κατάσταση παρόμοια μ’ αυτή του 2022 στο Κατάρ.

Δημοσίευμα του Guardian, ισχυρίζεται ότι παρότι η FIFA δεν έχει σχολιάσει δημόσια το συγκεκριμένο ζήτημα, αξιόπιστες πηγές εντός της ομοσπονδίας αναφέρουν ότι δεν υπάρχει πιθανότητα να πωληθούν αλκοολούχα ποτά στα γήπεδα της Σαουδικής Αραβίας, αφού σ’ αντίθεση με πολλές μουσουλμανικές χώρες η ποταπαγόρευση είναι ακόμα σε ισχύ, ακόμα και σε πολυτελή ξενοδοχεία.

Εντούτοις, αυτή τη φορά η FIFA είναι πιο προετοιμασμένη, και δεν πιέζει καταστάσεις θέλοντας να αποφύγει το κάζο του 2022, όταν αναγκάστηκε να αποσύρει δεκάδες χιλιάδες βαρέλια Budweiser, δύο μέρες πριν από την έναρξη της διοργάνωσης, λόγω απαγόρευσης από την οικογένεια Al-Thani. Η κατάσταση αυτή κόστισε στη διεθνή ομοσπονδία πάνω από 48 εκατ. ευρώ σε αποζημιώσεις προς την Ab InBev που ήταν χορηγός του μουντιάλ.

Σχετικά με την επικείμενη απαγόρευση στη Σαουδική Αραβία φαίνεται να ενημερώθηκε η AB InBev, πριν από την επέκταση της συνεργασίας τους, μέχρι και το τέλος του Μουντιάλ του 2026. Στα πλαίσια της συνεργασίας η Ab InBev θα αποτελέσει και χορηγό του επερχόμενου ανανεωμένου Παγκοσμίου Κυπέλλου Συλλόγων εντός 2025.

Η Σαουδική Αραβία είναι αρκετά πιο αυστηρή από το Κατάρ σε θέματα ποταπαγόρευσης, και δεδομένου της στενής σχέσης της κυβέρνησης της χώρας με την FIFA, και της στήριξης της σε χρηματοδότηση απ’ αυτήν, οι πιθανότητες να αιτηθεί χαλάρωση της νομοθεσίας είναι μηδαμινή.

Πληροφορίες από Guardian

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η Molson Coors προσπαθεί να προσελκύσει την Gen-Z με την καμπάνια «Just Bring the Beer»

Αν και είναι μια περίοδος συνύπαρξης, οι γιορτές των Χριστουγέννων αποτελούν πηγή άγχους για πολλούς καταναλωτές, ειδικά όταν πρέπει να αποφασίσουν τι φαγητό θα ετοιμάσουν για μια συγκέντρωση. Με το σλόγκαν «Just Bring the Beer» (Φέρε μόνο την μπύρα), η Molson Coors προβάλλει την μπύρα ως μια προσιτή, απλή λύση που επιτρέπει στους καταναλωτές να ξοδεύουν λιγότερο χρόνο σε υπερβολικές σκέψεις και περισσότερο χρόνο απολαμβάνοντας τους φίλους και την οικογένειά τους.

Η Asahi καθυστερεί την δημοσίευση των οικονομικών της αποτελεσμάτων λόγω της κυβερνοεπίθεσης

Ο ιαπωνικός κολοσσός της μπύρας, Asahi, ανακοίνωσε ότι θα καθυστερήσει την δημοσίευση των οικονομικών της αποτελεσμάτων λόγω της κυβερνοεπίθεσης που υπέστη τον Σεπτέμβριο, η οποία εξέθεσε τα προσωπικά δεδομένα περισσότερων από 1,5 εκατ. επισκεπτών.

Προτεινόμενα

Μικρή πτώση πωλήσεων ύψους 1,9% σημείωσε ο κολοσσός της μπύρας AB InBev στο β’ τρίμηνο 2025

Μια μικρή πτώση πωλήσεων ύψους 1,9% στο β΄ τρίμηνο του 2025 σημείωσε ο κολοσσός της μπύρας AB InBev. Η πτώση αυτή ήταν μεγαλύτερη από την εκτίμηση των αναλυτών για μείωση πωλήσεων της τάξεως του 0,3% με τον όμιλο να την αποδίδει στη μειωμένη ζήτησε σε Βραζιλία και Κίνα.

Η Πράγα απαγορεύει τις νυχτερινές εκδρομές σε pubs σε αναζήτηση πιο πολιτισμένων τουριστών

Σε μια εξεζητημένη κίνηση προχώρησε η διοίκηση της πόλης της Πράγας απαγορεύοντας τις οργανωμένες βραδινές επισκέψεις σε μπυραρίες που διοργανώνονται από ταξιδιωτικά γραφεία, σε μια