Οι εισαγόμενες ετικέτες εδραιώνονται στις προτιμήσεις των Αμερικάνων

Κοινοποίηση:

Η Guinness αναδείχθηκε πρωταθλήτρια στις προτιμήσεις των Αμερικάνων καταναλωτών για το 2024 σύμφωνα με τα στοιχεία του ερευνητικού ομίλου YouGov, βάσει των οποίων φαίνεται πως οι εισαγόμενες ετικέτες καθαίρεσαν τις εγχώριες από άποψη δημοφιλίας στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού.

Η έρευνα της YouGov συμπεριλάμβανε την άποψη 24 εκατομμυρίων Αμερικάνων καταναλωτών, και ορίζει την απήχηση μιας ετικέτας βάσει του κατά πόσο αυτή είναι γνωστή στους αγοραστές, την άποψη τους για την εκάστοτε επωνυμία και της αφοσίωσης τους προς αυτήν. Για την ταξινόμηση των ετικετών με γνώμονα την δημοφιλία τους, οι συμμετέχοντες στην έρευνα ερωτήθηκαν για το αν γνωρίζουν κάποια επωνυμία και κατά πόσο την βλέπουν με θετικό «μάτι». Εν τέλη το μεγάλο ερευνητικό project τα αποτελέσματα του οποίου δημοσιεύονται κάθε 90 μέρες, ανέδειξαν ως «βασίλισσα» στις προτιμήσεις του κοινού την Guinness, με τις Modelo και Corona να συμπληρώνουν την τριάδα, και την Heineken να ακολουθεί στην τέταρτη θέση.

Η πρώτη αμερικάνικη επωνυμία που συναντάται στη λίστα είναι η ναυαρχίδα της Boston Beer, Samuel Adams που βρίσκεται στην πέμπτη θέση, πάνω από κορυφαίες επωνυμίες όπως οι Budweiser και η Coors. Παρόλα αυτά, η δεύτερη θητεία του Τράμπ και η πολιτική επιβολής δασμών που αναμένεται να ακολουθήσει, πιθανότατα θα δώσει έμφαση προς τις αμερικάνικες επωνυμίες. Ήδη, για παράδειγμα, έχει δεσμευθεί την επιβολή δασμών ύψους 25% σε εισαγόμενα αγαθά από το Μεξικό, επηρεάζοντας ενδεχομένως τις πωλήσεις των Modelo και Corona.

Αναλυτικά, η λίστα των δημοφιλέστερων επωνυμιών μπύρας στις ΗΠΑ βάσει της έρευνας της YouGov έχει ως εξής:

1.Guinness

2.Modelo

3.Corona

4.Heineken

5.Samuel Adams

6.Blue Moon

7.Miller

8.Stella Artois

9.Coors

10.Miller High Life

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η Molson Coors προσπαθεί να προσελκύσει την Gen-Z με την καμπάνια «Just Bring the Beer»

Αν και είναι μια περίοδος συνύπαρξης, οι γιορτές των Χριστουγέννων αποτελούν πηγή άγχους για πολλούς καταναλωτές, ειδικά όταν πρέπει να αποφασίσουν τι φαγητό θα ετοιμάσουν για μια συγκέντρωση. Με το σλόγκαν «Just Bring the Beer» (Φέρε μόνο την μπύρα), η Molson Coors προβάλλει την μπύρα ως μια προσιτή, απλή λύση που επιτρέπει στους καταναλωτές να ξοδεύουν λιγότερο χρόνο σε υπερβολικές σκέψεις και περισσότερο χρόνο απολαμβάνοντας τους φίλους και την οικογένειά τους.

Η Asahi καθυστερεί την δημοσίευση των οικονομικών της αποτελεσμάτων λόγω της κυβερνοεπίθεσης

Ο ιαπωνικός κολοσσός της μπύρας, Asahi, ανακοίνωσε ότι θα καθυστερήσει την δημοσίευση των οικονομικών της αποτελεσμάτων λόγω της κυβερνοεπίθεσης που υπέστη τον Σεπτέμβριο, η οποία εξέθεσε τα προσωπικά δεδομένα περισσότερων από 1,5 εκατ. επισκεπτών.

Προτεινόμενα

Επιστήμονες βρήκαν ενδείξεις για παραγωγή μπύρας από ρύζι στην Κίνα πριν από 10.000 χρόνια

Η μπύρα από ρύζι αποτελεί ένα βασικό στοιχείο της κουλτούρας της σύγχρονης ανατολικής Ασίας και παράγεται ακόμα και από τους μεγαλύτερους παραγωγούς της περιοχής, όπως,

Η Asahi καθυστερεί την δημοσίευση των οικονομικών της αποτελεσμάτων λόγω της κυβερνοεπίθεσης

Ο ιαπωνικός κολοσσός της μπύρας, Asahi, ανακοίνωσε ότι θα καθυστερήσει την δημοσίευση των οικονομικών της αποτελεσμάτων λόγω της κυβερνοεπίθεσης που υπέστη τον Σεπτέμβριο, η οποία εξέθεσε τα προσωπικά δεδομένα περισσότερων από 1,5 εκατ. επισκεπτών.

Θύμα κυβερνοεπίθεσης ο ιαπωνικός κολοσσός της μπύρας Asahi Breweries

Θύμα κυβερνοεπίθεσης έπεσε η Asahi Breweries, με τον ιαπωνικό κολοσσό της μπύρας να αναφέρει σε ανακοίνωση της ότι δεν διέρρευσαν προσωπικές πληροφορίες και δεδομένα πελατών, ωστόσο οι παραγγελίες και οι αποστολές στις εταιρείες του ομίλου στην Ιαπωνία αναγκάστηκαν να αναβληθούν.

Ποντάρει στην μπύρα για να πετύχει άνοδο κερδών ο όμιλος αλκοολούχων ποτών Asahi

Σε ποσό κοντά στα 7,87 δισ. ευρώ ανήλθε ο τζίρος του ομίλου ποτών Asahi στο πρώτο εξάμηνο του έτους (+0,6% σε σχέση με πέρυσι), την ώρα που τα λειτουργικά του κέρδη μειώθηκαν κατά 3,2% σε περίπου 635,33 εκατ. ευρώ.