Το αξιοθέατο της Guinness στο Δουβλίνο γιορτάζει το ορόσημο 25 εκατoμμυρίων επισκεπτών

Κοινοποίηση:

Με την καμπάνια «Alive in 25’», που θα διαρκέσει καθόλη τη διάρκεια του 2025 γιορτάζει η ζυθοποιία Guinness το ορόσημο των 25 εκατ. επισκεπτών και των 25 χρόνων λειτουργίας της αποθήκης της στο Δουβλίνο.

Η αποθήκη της Guinness άνοιξε το 2024 τις πύλες της σε περίπου 1,65 εκατ. επισκέπτες, νούμερο κατά 10% μεγαλύτερο από το αντίστοιχο του 2023. Σε αυτούς περιλαμβάνονται άτομα από 200 χώρες, που επισκέφθηκαν το επταώροφο μνημείο της κορυφαίας ζυθοποιίας που ανήκει στον όμιλο αλκοολούχων ποτών Diageo, όπου καταναλώθηκαν παραπάνω από 1,5 εκατ. πίντες Guinness και Guinness 0.0. Παράλληλα, η Ακαδημία Guinness πιστοποίησε περίπου 102.000 επισκέπτες ως ειδικούς στο σερβίρισμα μπύρας.

Η Γενική Διευθύντρια του Guinness Storehouse, Catherine Toolan, ανέφερε πως η επιτυχία αυτή αποτελεί απόδειξη της διαρκούς απήχησης και καινοτομίας του αξιοθέατου της Guinness, καθώς και της δύναμης της ιρλανδικής φιλοξενίας».

Στην επίτευξη του ορόσημου συνέβαλαν τα μέγιστα επετειακοί εορτασμοί, όπως αυτοί των Χριστουγέννων και του φεστιβάλ του Αγίου Πατρικίου. Άλλες εκδηλώσεις που οδήγησαν στις επιδόσεις ρεκόρ του περασμένου έτους περιλαμβάνουν τα αποκαλυπτήρια ενός έργου τέχνης του Βρετανού καλλιτέχνη, John Gilroy, καθώς και την εγκατάσταση παραπάνω από 1.000 τοπικά κατασκευασμένων διακοσμητικών εκθεμάτων. Περαιτέρω, το λανσάρισμα του ορόφου Ingredients Floor, επέτρεψε στους επισκέπτες να γνωρίσουν από κοντά την διαδικασία παραγωγής που ακολουθεί η Guinness, ενώ στο Gravity Bar πραγματοποιήθηκαν 12 προτάσεις γάμου και προσήλθε ο γηραιότερος επισκέπτης ηλικίας 98 ετών. Τέλος, μέσω της καμπάνιας «Alive in 25’» η εταιρεία υπόσχεται ότι μέσω πολιτιστικών εκδηλώσεων και κοινωνικών πρωτοβουλιών θα «ζωντανέψει» την πλούσια ιστορία του μνημέιου.

Πληροφορίες από Drinks Business

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Παρέμεινε σταθερή η παραγωγή μπύρας των κορυφαίων ζυθοποιίων το 2024

Περίπου 1, 638 δισ. εκατόλιτρα παρήγαγαν το 2024 οι 40 κορυφαίοι παραγωγοί μπύρας παγκοσμίως, σύμφωνα με την έκθεση αγοράς της γερμανικής εταιρείας εμπορίας λυκίσκων BarthHaas για την περίοδο 2024/25. Ο όγκος αυτός είναι κατά 0,6% χαμηλότερος από τον αντίστοιχο περσινό (1,648 δισ. εκατόλιτρα).

Χαμηλές πτήσεις για την Carlsberg στο α’ εξάμηνο 2025, προβλέψεις για ετήσια άνοδο κερδών 3-5%

Η Carlsberg δεν πέτυχε τους στόχους της για τα εξαμηνιαία κέρδη και τον όγκο πωλήσεων. Παράλληλα, ο κολοσσός της μπύρας προειδοποίησε ότι δεν αναμένει βελτίωση του καταναλωτικού περιβάλλοντος για το υπόλοιπο του 2025.

Προτεινόμενα

Εντυπώσεις από το 4ο Peloponnese Beer Festival (Οnly Craft)

Το Peloponnese Beer Festival στέφτηκε με επιτυχία για τέταρτη συνεχόμενη φορά χαρίζοντας στους επισκέπτες του ένα τριήμερο γλέντι με πολύ μουσική και ακόμη περισσότερη μπύρα. Η συντακτική ομάδα του Beer & Brunch μεταφέρει τις εμπειρίες της.

Η αγάπη για τη Λάρισα έγινε Λόλα

«Το τρίπτυχο που απαιτείται για µια οργανωµένη µικροζυθοποιία είναι πολύ καλός σχεδιασµός, ανάλογη επένδυση και καλή οµάδα. Στη δική µας περίπτωση ο σχεδιασµός του έργου τεχνικά αλλά και η ωρίµανση της ιδέας και του επιχειρηµατικού σχεδίου άρχισε σχεδόν από το 2016» απαντά όταν ερωτάται για τη µυστική συνταγή της επιτυχίας του εγχειρήµατός του ο Γιώργος Πέτρου, συνιδρυτής και διευθύνων σύµβουλος της Ζυθοποιίας Πηνειού.

Δέκα χρόνια γιορτάζει ο Αλχημιστής με επετειακή ετικέτα σε συνεργασία με την Strange Brew

Τα δέκα χρόνια λειτουργίας του συμπληρώνει το beer bar «Αλχημιστής» στην Πετρούπολη και τα γιορτάζει με το λανσάρισμα μιας επετειακής old school Double IPA σε συνεργασία με τη μικροζυθοποιία Strangew Brew. H πρώτη παρουσίαση της «Τhe Alchemist», όπως ονομάζεται η νέα ετικέτα, έγινε το Σάββατο 5 Ιουλίου και η επίσημη κυκλοφορία της είναι προγραμματισμένη για τη Δευτέρα 7 Ιουλίου.