Ισχυρή κοινωνική προσφορά της Ζυθοποιίας Μακεδονίας Θράκης με πληθώρα δράσεων το περασμένο έτος

Κοινοποίηση:

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης παραμένει σταθερά αφοσιωμένη στην υποστήριξη των τοπικών κοινωνιών, πρωτοστατώντας σε δράσεις κοινωνικής ευθύνης που έχουν ουσιαστικό αντίκτυπο. Το 2024 αποτέλεσε ακόμα μία χρονιά δυναμικής προσφοράς, με τη διάθεση 2.724 κιβωτίων προϊόντων, συνολικής αξίας 29.157 ευρώ, χρηματικές χορηγίες ύψους 11.648 ευρώ, και επιπλέον εξοπλισμό που ξεπερνά τις 70.000 ευρώ, υποστηρίζοντας κοινωνικές δομές και συλλόγους.

Δράσεις Κοινωνικής Ευθύνης 2024

  • Κοινωνική υποστήριξη: Σε κοινωνικούς συλλόγους διατέθηκαν 99 κιβώτια προϊόντων, συνολικής αξίας 932 ευρώ, με το συνολικό κόστος της χορηγίας να ανέρχεται στα 1.500 ευρώ.
  • Πολιτισμός: Στον τομέα του πολιτισμού, προσφέρθηκαν 634 κιβώτια προϊόντων, συνολικής αξίας 9.378 ευρώ, υποστηρίζοντας ποικίλες πολιτιστικές πρωτοβουλίες.
  • Εκπαίδευση: Στον χώρο της εκπαίδευσης, η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης διέθεσε 159 κιβώτια προϊόντων, συνολικής αξίας 1.414 ευρώ, ενώ παρείχε χρηματική ενίσχυση ύψους 7.648 ευρώ και εξοπλισμό αξίας 32.000 ευρώ για την ενίσχυση εκπαιδευτικών προγραμμάτων.
  • Αθλητισμός: Στον αθλητισμό διατέθηκαν 1.442 κιβώτια προϊόντων, συνολικής αξίας 12.788 ευρώ, ενισχύοντας αθλητικές διοργανώσεις και συλλόγους.
  • Δήμοι & Υπηρεσίες: Σε δήμους και δημόσιες υπηρεσίες, παραδόθηκαν 163 κιβώτια προϊόντων, συνολικής αξίας 1.473 ευρώ, με επιπλέον χορηγίες ύψους 2.500 ευρώ και εξοπλισμό συνολικής αξίας 30.000 ευρώ.
  • Σώματα ασφαλείας: Περισσότερα από 227 κιβώτια προϊόντων, συνολικής αξίας 3.172 ευρώ και εξοπλισμός αξίας 10.247 ευρώ διατέθηκαν για τη διευκόλυνση του έργου των σωμάτων ασφαλείας.

Ο Διευθυντής Εταιρικών Υποθέσεων και Επικοινωνίας της Ζυθοποιίας Μακεδονίας Θράκης, κ. Νικόλαος Μπήλιος, τόνισε: «Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης συνεχίζει με αφοσίωση να στηρίζει τις τοπικές κοινωνίες και να προσφέρει εκεί που υπάρχει ανάγκη. Οι δράσεις κοινωνικής ευθύνης αποτελούν ακρογωνιαίο λίθο της φιλοσοφίας μας, και το 2024 επιβεβαιώσαμε για ακόμα μία χρονιά τη δέσμευσή μας για ουσιαστική προσφορά. Η συνέχιση αυτής της πορείας είναι για εμάς προτεραιότητα, καθώς πιστεύουμε ότι η ανάπτυξη της εταιρείας είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την ευημερία της κοινωνίας στην οποία δραστηριοποιούμαστε».

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης παραμένει πιστή στις αξίες της κοινωνικής υπευθυνότητας, ενισχύοντας έμπρακτα με κάθε ευκαιρία την τοπική κοινωνία. Αποχαιρετώντας το 2024, η εταιρεία επιβεβαιώνει τη δέσμευσή της για την υλοποίηση δράσεων που κάνουν ουσιαστική διαφορά στη ζωή των πολιτών.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Πτώση 4,9% στα 7,78 δισ. ευρώ για τζίρο Heineken στο α’ τρίμηνο 2025, θετικό το αποτύπωμα της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας

Μειωμένος κατά 4,9% στα 7,784 δισ. ευρώ ήταν ο τζίρος του ομίλου Heineken στο α’ τρίμηνο 2025. Εντούτοις, οι προβλέψεις της εταιρείας για οργανική ανάπτυξη 4-8% στο σύνολο του έτους δεν μεταβλήθηκαν.

Προτεινόμενα

Στιγμές χαλάρωσης για τους παίκτες της Μπάγερν στο Oktoberfest ενόψει Λεβερκούζεν

Οι παίκτες της Μπάγερν Μονάχου για ακόμα μια φορά τίμησαν το Oktoberfest, φορώντας ειδικά σχεδιασμένες παραδοσιακές ενδυμασίες που παραπέμπουν στην πολιτιστική κληρονομιά του ιστορικότερου θεσμού

Νηφάλιοι γίναµε… Sknipa

«Η µικροζυθοποίηση είναι ένα µαγείρεµα, που αποτυπώνει το µεράκι και τη δουλειά του µικροζυθοποιού. Είναι η συνταγή. Τα υλικά που θα χρησιµοποιήσεις, ο τρόπος που θα τα µαγειρέψεις και πώς θα αφήσεις τη µπύρα να ωριµάσει µέχρι να φτάσει στο µπουκάλι ή στο βαρελάκι».

Τη σημασία της συμβολαιακής γεωργίας ανέδειξε στο δέκατο Delphi Economic Forum η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης

Τη  σημασία της συμβολαιακής γεωργίας ανέδειξε η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης (ΖΜΘ) στα πλαίσια του 10ου Οικονομικού Forum των Δελφών, τονίζοντας παράλληλα ότι ο Έβρος αποτελεί πυλώνα στρατηγικής σημασίας για την ανάπτυξη της Ελλάδας.