Αύξηση οργανικών πωλήσεων Diageo στα 97 εκατ. ευρώ με όπλο την επωνυμία Guinness

Κοινοποίηση:

Σε ποσό της τάξεως των 97 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση της τάξεως του 1% ανήλθαν οι καθαρές οργανικές πωλήσεις του ομίλου αλκοολούχων ποτών Diageo για το πρώτο μισό του οικονομικού της έτους, όπως προκύπτει από τις καταστάσεις του ομίλου. Από τις επωνυμίες της εταιρείας ξεχωρίζει η Guinness, που για 8ο σερί εξάμηνο σημείωσε διψήφια ανάπτυξη.

Παράλληλα, οι καθαρές πωλήσεις της εταιρείας έπεσαν κατά 0,6% στα 10,47 δισ. ευρώ, ελέω μη ευνοϊκών συνθηκών στο διεθνές εμπόριο, ενώ για τον ίδιο λόγο τα λειτουργικά έσοδα της εταιρείας έπεσαν κατά 4,9%.  Τα οργανικά λειτουργικά έσοδα της εταιρείας μειώθηκαν κατά 40,3 εκατ. ευρώ (-1,2%).

Εντούτοις, στις αγορές που μελετήθηκαν η Diageo διατήρησε ένα μερίδιο περίπου 65% των συνολικών καθαρών πωλήσεων, συμπεριλαμβανομένου της αγοράς της Αμερικής. Όπως αναφέρεται στις οικονομικές καταστάσεις της εταιρείας, οι μεσοπρόθεσμες προβλέψεις της αφαιρέθηκαν, ελέω της μακροοικονομικής και γεωπολιτικής αβεβαιότητας σε πολλές αγορές που είναι σημαντικές για την εταιρεία.

Κατά την εκτελεστική διευθύντρια της Diageo, Debra Crew, στο πρώτο εξάμηνο του οικονομικού της έτους 2025 η εταιρεία επέστρεψε σε τροχιά ανάπτυξης, όπως φαίνεται από την ανάπτυξη των οργανικών πωλήσεων, παρά τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει η βιομηχανία των αλκοολούχων ποτών και οι καταναλωτές, λόγω της ύφεσης. Όπως αναφέρει η Crew ιδιαίτερα στη Βόρεια Αμερική, ο όμιλος κινήθηκε σε επίπεδα ανώτερα της αγοράς.

Φόβοι για δασμούς Τράμπ

 Στις δηλώσεις της η Crew στάθηκε στον πιθανό αντίκτυπο που θα έχει η επιβολή δασμών από τον Τράμπ στην τροχιά ανάπτυξης της εταιρείας, παρότι η Diageo έχει προετοιμαστεί για τα πιθανά σενάρια. Όπως ανέφερε, η επιβολή δασμών φέρνει περαιτέρω αβεβαιότητα στις ικανότητες της εταιρείας να προβλέψει με ακρίβεια τη συνέχεια του οικονομικού έτους, αφού πρόκειται για μια «νέα και δυναμική κατάσταση».

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η άνθιση των μη αλκοολούχων μπυρών κατακτά τη Γερμανία και το Oktoberfest

Η Γερμανία είναι μια χώρα άρρηκτα συνδεδεμένη με την παράδοση στην μπύρα, όμως ακόμα και η «Μέκκα» του αγαπημένου ποτού σιγά σιγά στρέφεται στις μη αλκοολούχες επιλογές. Η τάση αυτή είναι ιδιαίτερα έκδηλη ανάμεσα στους νεαρούς Γερμανούς, και φέτος ήταν ιδιαίτερα αισθητή και στο Oktoberfest.

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης παρουσίασε τη στρατηγική ανάπτυξης της σε φοιτητές

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης επισκέφθηκε το Deree – The American College of Greece, στο πλαίσιο παρουσίασης της εταιρείας και της επιχειρηματικής της φιλοσοφίας στους φοιτητές του Τμήματος Marketing and Strategy.

Προτεινόμενα

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης παρουσίασε τη στρατηγική ανάπτυξης της σε φοιτητές

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης επισκέφθηκε το Deree – The American College of Greece, στο πλαίσιο παρουσίασης της εταιρείας και της επιχειρηματικής της φιλοσοφίας στους φοιτητές του Τμήματος Marketing and Strategy.

Η ΕΖΑ ποντάρει στην αύξηση τιμών για να επιστρέψει στην κερδοφορία εντός του 2026

Στα 28,669 εκατ. ευρώ ανήλθε ο κύκλος εργασιών του ομίλου Ελληνική Ζυθοποιία Αταλάντης το 2024, έναντι 31,545 εκατ. ευρώ κατά την προηγούμενη χρήση, με την ΕΖΑ να ποντάρει στην επιστροφή στην κερδοφορία από το 2026 μέσω αύξησης της τιμής των προϊόντων της.

Βραβείο περιβαλλοντικής αριστείας απέσπασε η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης

Σε τελετή που πραγματοποιήθηκε στo Ζάππειο Μέγαρο, η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης Α.Ε. τιμήθηκε με το Βραβείο Περιβαλλοντικής Αριστείας από τον Οργανισμό Ευρωπαϊκού Δημοσίου Δικαίου (EPLO) και το Ινστιτούτο Κυκλικής Οικονομίας και Κλίματος, στο Circular Gaia Symposium, για τις εξαιρετικές επιδόσεις της στον τομέα της βιωσιμότητας και της κυκλικής παραγωγής.

Η Guinness γιορτάζει 2 χρόνια συνεργασίας με την Premier League με νέα παγκόσμια καμπάνια

Με τη νέα σεζόν της Premier League να έχει ήδη ξεκινήσει και τον ενθουσιασμό των φιλάθλων να κορυφώνεται, η Guinness επιστρέφει για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά ως Επίσημη Μπύρα της Premier League και το γιορτάζει μέσα από τη νέα καμπάνια «Lovely Day for a Guinness».

Η Diageo υπερδιπλασιάζει την παραγωγή Guinness για να καλύψει την παγκόσμια ζήτηση

Η Diageo σχεδιάζει μια σημαντική επέκταση του νέου ζυθοποιείου της αξίας 200 εκατομμυρίων ευρώ στο Littleconnell, Co Kildare, ως απάντηση στην αυξανόμενη παγκόσμια ζήτηση για τις μπύρες Guinness και Guinness 0.0.

Περιορισμένης έκδοσης παγωτό λανσάρουν η ζυθοποιία Guinness και Van Leeuwen

Στο λανσάρισμα ενός περιορισμένης έκδοσης παγωτού προχωρά η Guinness σε συνεργασία με τη γαλακτοβιομηχανία Van Leeuwen. Η συνεργασία αποτελεί φόρο τιμής στις διαφημίσεις «Lovely Day for Guinness» της ζυθοποιίας που κυκλοφορούσαν τη δεκαετία του 1950, αλλά παράλληλα κατά την κορυφαία επωνυμία μπύρας της Diageo αποτελεί και ένα νέο τρόπο για τους καταναλωτές να απολαύσουν την αγαπημένη τους Imperial Stout.