Αυξημένος 2,4% στα 10 δισ. ευρώ ο τζίρος της Carlsberg το 2024, μειωμένες οι προβλέψεις για το 2025

Κοινοποίηση:

Αυξημένος κατά 2,4% στα 10 δισ. ευρώ ήταν ο τζίρος της Carlsberg για το 2024, όπως προκύπτει από τις οικονομικές καταστάσεις του ομίλου που δημοσιεύτηκαν την Πέμπτη 6 Φεβρουαρίου.

Ανοδικά κινήθηκαν και τα λειτουργικά έσοδα του ομίλου Carlsberg που ανήλθαν για το σύνολο του 2024 στα 1,52 δισ. ευρώ, έναντι 1,487 δισ. το 2023 (+6%).

Οι παραγόμενοι όγκοι μπύρας του ομίλου αυξήθηκαν οργανικά κατά 0,2%, κατά κύριο λόγο χάρη σε σημαντική ανάπτυξη στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη και Ινδία (CEEI), λόγο της οποίας αντισταθμίστηκαν οι απώλειες στη Δυτική Ευρώπη και Ασία. Τα EBITDA του ομίλου αυξήθηκαν οργανικά κατά 5,4% και κατά 4% σε δημοσιευμένη βάση στα 2,11 δισ. ευρώ.

Η γκάμα διεθνών και εγχώριων πολυτελών ετικετών του ομίλου Carlsberg αύξησαν την αξία τους κατά 2% χάρη στην αξιοσημείωτη άνοδο στη ζώνη CEEI. «Υψηλές πτήσεις» σημείωσαν και οι μη αλκοολούχες ετικέτες του ομίλου που κατέγραψαν ισχυρές επιδόσεις στη Δυτική Ευρώπη και στη CEEI.

Σημαντική αύξηση στην Ελλάδα

Στην αγορά CEEI, όπου ανήκει και η Ελλάδα, ο όγκος πωλήσεων μπύρας αυξήθηκε οργανικά κατά 3,6%, ελέω καταγραφόμενης ανάπτυξης στις περισσότερες αγορές, και ειδικά στις πολυτελείς και μη αλκοολούχες ετικέτες της εταιρείας. Στη συγκεκριμένη αγορά τα λειτουργικά έσοδα της Carlsberg αυξήθηκαν οργανικά κατά 9,6%, ενώ τα δημοσιευμένα οργανικά κέρδη αυξήθηκαν κατά 6,8%.

Μεταξύ των χωρών όπου σημειώθηκε σημαντική αύξηση του όγκου πωλήσεων ήταν και η Ελλάδα, όπου καταγράφηκε αύξηση του όγκου πωλήσεων κατά 7%, κυρίως χάρη στις εγχώριες ετικέτες, όπως η Μύθος και στις εξαιρετικές πρόσφατες επιδόσεις της επωνυμίας Kaiser και της ΦΙΞ Άνευ. Αυτή τη στιγμή η Carlsberg, μέσω της ελληνικής θυγατρικής της, Ολυμπιακή Ζυθοποιία, αποτελεί το δεύτερο σημαντικότερο παίκτη της ελληνικής αγοράς.

Μετριοπαθής αύξηση τζίρου εντός 2025

Για το 2025, για όλες της επιχειρήσεις της, εκτός της Britvic, ο όμιλος της Carlsberg, προβλέπει μια μικρή αύξηση των οργανικών λειτουργικών εσόδων κατά 1-5%, ήτοι σε ποσό μια αύξηση περίπου 20 εκατ. ευρώ. Για τη φετινή χρονιά η Carlsberg εκτιμά ότι θα επικρατήσει σχετική σταθερότητα των καταναλωτικών συνηθειών, παρότι παραμένει η αβεβαιότητα σε Ασία και Ευρώπη.

 

 

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η Diageo πούλησε στην Asahi το 65% της East African Breweries

Η Diageo, εταιρεία παραγωγής Johnnie Walker και Guinness, συμφώνησε να πουλήσει το 65% των μετοχών που κατέχει στην East African Breweries, στην ιαπωνική Asahi Holdings για 2,3 δισ. δολάρια (1,96 δισ. ευρώ). Η συμφωνία πρόκειται να ολοκληρωθεί το δεύτερο εξάμηνο του 2026.

Πρωταθλήτρια στην κατανάλωση μη-αλκοολούχων μπυρών η Γερμανία

Οι Γερμανοί καταναλωτές φαίνεται πως πρωταγωνιστούν στην κατανάλωση μη αλκοολούχων μπυρών παγκοσμίως, με το 40% να έχει καταναλώσει κάποια ετικέτα άνευ αλκοόλ το τελευταίο εξάμηνο σύμφωνα με νέα έρευνα της IWSR Bevtrac.

Προτεινόμενα

Με τιμές ρεκόρ και καλοκαιρινό καιρό πραγματοποιήθηκε η αυλαία του Oktoberfest στο Μόναχο

Με καλοκαιρινές θερμοκρασίες και τιμές ρεκόρ που αγγίζουν τα 15 ευρώ ανά λίτρο μπύρας πραγματοποιήθηκε η αυλαία του 190ου Oktoberfest το Σάββατο 20 Σεπτεμβρίου στο Μόναχο. Το φεστιβάλ θα διαρκέσει μέχρι και τις 5 Οκτωβρίου.

Μέχρι το 2032 επεκτείνεται η παρουσία της κορυφαίας ζυθοποιίας Ab InBev στους Ολυμπιακούς Αγώνες

Μέχρι και το 2032 θα βρίσκονται στους Ολυμπιακούς Αγώνες οι ετικέτες της κορυφαίας ζυθοποιίας παγκοσμίως από άποψη πωλήσεων AB InBev, όπως αποκάλυψε η Ολυμπιακή Επιτροπή

Μερική πώληση επιχειρήσεων στην Ασία φαίνεται να εξετάζει η Carlsberg

Την αποποίηση ορισμένων από τις επιχειρήσεις της στην Ασία εξετάζει η Carlsberg, με την ιαπωνική εταιρεία Sapporo Holdings να εμφανίζεται ως η πιθανότερη αγοραστής, σε περίπτωση που ο δανικός κολοσσός προχωρήσει όντως σε πώληση.

Η μειωμένη ζήτηση καταναλωτών έριξε τις πωλήσεις μπύρας της Carlsberg

Η Carlsberg είδε τον όγκο πωλήσεων μπύρας της να πέφτει στο τρίτο τρίμηνο του 2025, λόγω της μειωμένης αγοραστικής δυνατότητας των καταναλωτών, και επισημαίνει ότι έχει λάβει μέτρα για να μειώσει τα κόστη της.

Η Carlsberg παρασκεύασε τη μικρότερη μπύρα στον κόσμο

Η Carlsberg σε συνεργασία με το ερευνητικό ινστιτούτο RISE, την εταιρεία Glaskomponent και μια καλλιτέχνη μινιατουρών παρουσίασε την μικρότερη μπύρα στον κόσμο. Στόχος αυτής της πρωτοβουλίας είναι μέσω του μικρού μεγέθους της μπύρας και του μη αλκοολούχου περιεχομένου της να ενθαρρύνει τους καταναλωτές να πίνουν με έναν πιο υπεύθυνο τρόπο.