Η Molson Coors επενδύει περίπου 12 εκατομμύρια ευρώ στην κορυφαία επωνυμία μηλίτη, Aspall

Κοινοποίηση:

Ο αμερικανικός κολοσσός της μπύρας, Molson Coors γνωστοποίησε ότι θα επενδύσει περίπου 12 εκατ. ευρώ στην επωνυμία μηλίτη Aspall στη διάρκεια των επόμενων πέντε χρόνων.

Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που η Molson Coors αποφασίζει να δείξει τη στήριξη της προς την συγκεκριμένη επωνυμία αφού το 2022 ανακοίνωσε την ολοκλήρωση της κατασκευής των εγκαταστάσεων Aspall Cyder House, αξίας περίπου 15,5 εκατ. ευρώ, μέσω των οποίων αύξησε τις παραγωγικές της ικανότητες κατά 60%. Η εταιρεία είχε αποκτήσει την επωνυμία το 2018 έναντι ποσού ύψους 48 εκατ. ευρώ.

Η νέα επένδυση έχει ως στόχο να καταστήσει την διαδικασία παραγωγής και συσκευασίας των προϊόντων Aspall πιο ενεργειακά αποδοτική, βοηθώντας την να επιτύχει τους στόχους της για εκμηδένιση των εκπομπών άνθρακα της έως και το 2035. Σε δηλώσεις του, ο επικεφαλής σε θέματα εφοδιαστικής αλυσίδας της Aspall Cyder υπογράμμισε ότι η επένδυση είναι πολύ σημαντική τόσο για την επίτευξη των στόχων βιωσιμότητας της εταιρείας, όσο και για τη διασφάλιση της συνεχούς ανάπτυξης της, διατηρώντας ανέπαφη την ιστορία και τη δέσμευση της στην ποιότητα.

Πληροφορίες από drinks business

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Παρέμεινε σταθερή η παραγωγή μπύρας των κορυφαίων ζυθοποιίων παγκοσμίως το 2024

Περίπου 1, 638 δισ. εκατόλιτρα παρήγαγαν το 2024 οι 40 κορυφαίοι παραγωγοί μπύρας παγκοσμίως, σύμφωνα με την έκθεση αγοράς της γερμανικής εταιρείας εμπορίας λυκίσκων BarthHaas για την περίοδο 2024/25. Ο όγκος αυτός είναι κατά 0,6% χαμηλότερος από τον αντίστοιχο περσινό (1,648 δισ. εκατόλιτρα).

Χαμηλές πτήσεις για την Carlsberg στο α’ εξάμηνο 2025, προβλέψεις για ετήσια άνοδο κερδών 3-5%

Η Carlsberg δεν πέτυχε τους στόχους της για τα εξαμηνιαία κέρδη και τον όγκο πωλήσεων. Παράλληλα, ο κολοσσός της μπύρας προειδοποίησε ότι δεν αναμένει βελτίωση του καταναλωτικού περιβάλλοντος για το υπόλοιπο του 2025.

Προτεινόμενα

Πρωτότυπη θήκη για κινητά από την Heineken για αντιμετώπιση του εθισμού στα social media

Μια πρωτότυπη θήκη για κινητά με την οποία αποσκοπεί να δώσει λύση στο πρόβλημα του εθισμού στα social media στη διάρκεια κοινωνικών εξόδων, σε συνεργασία με τη Σουηδή εφευρέτη, Simone Giertz, ως μέρος της καμπάνιας #SocialOffSocials.

Η Βεργίνα στηρίζει την αγροτική εκπαίδευση με χορήγηση υποτροφίας στην ΑΓΣ

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης Α.Ε (ΒΕΡΓΙΝΑ) στηρίζει ενεργά για δεκαετίες τώρα την Αμερικανική Γεωργική Σχολή και το Perrotis College, που προετοιμάζει τους αποφοίτους για ανάληψη κυρίαρχων ρόλων στην κοινωνική ζωή και για ποικίλες επαγγελματικές σταδιοδρομίες στη γεωργία, την επιστήμη και τη βιομηχανία τροφίμων μέσω της μάθησης αγροτικών και επιχειρηματικών πρακτικών που είναι οικονομικά βιώσιμες, φιλικές προς το περιβάλλον και κοινωνικά υπεύθυνες.