Ξεκίνησε η πώληση εισιτηρίων για το κορυφαίο φεστιβάλ μπύρας στην Ελλάδα World of Beer Festival 2025

Κοινοποίηση:

Ξεκίνησε και επίσημα η διάθεση εισιτηρίων για το μεγαλύτερο φεστιβάλ μπύρας της Ελλάδας, World of Beer Festival 2025 που θα πραγματοποιηθεί μεταξύ 9 και 11 Μαΐου στην Τεχνόπολη Αθηνών.

To World of Beer Festival υπόσχεται να φέρει μοναδικές μπύρες και sreet food, ενώ παράλληλα με την εκδήλωση θα υπάρχει ζώνη παιχνιδιών, stand-up comedy shows με τη συμμετοχή κορυφαίων ονομάτων του χώρου, και φυσικά μουσική από αγαπημένους καλλιτέχνες του κοινού.

Τα εισιτήρια σας μπορείτε να προμηθευτείτε εδώ και στην επίσημη σελίδα της εκδήλωσης.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Από τον τόπο της και για τον τόπο της η μπύρα Carpinus

Η craft σκηνή βρίσκεται σε περίοδο άνθισης στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια, µε πολλές µικροζυθοποιίες να δηµιουργούνται σε κάθε γωνιά της χώρας. Σε αυτές  ανήκει και η Carpinus, µια µικρή µονάδα παραγωγής ζύθου,  που έχει ως στόχο να αναδείξει τον γαστρονοµικό χαρακτήρα της Ευρυτανίας και που συµµετέχει σταθερά σε όλες τις διοργανώσεις του χώρου.

Αύξηση πωλήσεων και ικανοποιητικές επιδόσεις για τη Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης το 2024

Θετικό ήταν το πρόσημο στο 2024 για τη Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης. Η ελληνική ζυθοποιία πέτυχε μικρή αύξηση ύψους 2,1% των καθαρών εσόδων από τις πωλήσεις της, τα οποία ανήλθαν σε 31.249.376,57 ευρώ, έναντι 30.609.506,27 ευρώ το 2023.

Επέστρεψε με νέα εμφάνιση η συνεργατική ετικέτα μπύρας NEIPA «Ωκυρρόη»

Σε νέα συσκευασία επέστρεψε η συνεργατική New England IPA (NEIPA) «Ωκυρρόη» από τις Ζυθοποιιές Αναστασίου και Πηνειού. Πρόκειται για μια φρέσκια μπύρα NEIPA που διακρίνεται από λυκίσκους Motueka, Galaxy και Citra και έχει περιεκτικότητα αλκοόλ 5,5% ABV. Στη γεύση της διακρίνονται αρώματα ροδάκινου και τροπικών φρούτων ενώ το χρώμα της είναι θολό κίτρινο.

Προτεινόμενα

Νέους ορίζοντες στις μπύρες Lager ανοίγουν ζύμες από τη Παταγονία

Εδώ και αιώνες, η μπύρα Lager παρασκευάζεται από τα ίδια βασικά συστατικά: βύνη, λυκίσκο και μαγιά. Ορισμένοι επιστήμονες είχαν την περιέργεια αν θα μπορούσαν να τροποποιήσουν ένα από αυτά τα συστατικά για να δημιουργήσουν νέες πρωτότυπες γεύσεις μπύρας.

Οι Γερμανοί ζυθοποιοί στρέφονται σε μη αλκοολούχες και παραδοσιακές ετικέτες για να κερδίσουν τους καταναλωτές

Σε μεταβατική φάση βρίσκεται η βιομηχανία ζύθου της Γερμανίας, με τις μη αλκοολούχες μπύρες και ετικέτες με ιστορία και παράδοση, όπως αφιλτράριστες Zwickel ή θολές Kellerbier να είναι αυτές που κερδίζουν το ενδιαφέρον των εγχώριων καταναλωτών. Κυριότερος λόγος για αυτήν την αλλαγή είναι ότι η εγχώρια κατανάλωση πέφτει, με τους Γερμανούς ζυθοποιούς να αναγκάζονται να ακολουθήσουν τις νέες παγκόσμιες τάσεις.