Τα στοιχεία της Ομοσπανδιακής Στατιστικής Υπηρεσίας της Γερμανίας, Destatis, υπογραμμίζουν την μεταστροφή των προτιμήσεων του καταναλωτικού κοινού για πιο υγιεινές επιλογές και για μείωση της ποσότητας αλκοόλ που καταναλώνουν.
Η τελευταία δεκαετία είναι ιδιαίτερα δημιουργική για τους παραγωγούς μη αλκοολούχων μπυρών με τις ζυθοποιίες της Γερμανίας να έχουν παράξει, το 2023, 556 εκατομμύρια λίτρα και την αξία των πωλήσεων τους να αγγίζει τα 548 εκατομμύρια ευρώ.
Η έρευνα της Destatis δείχνει και την σταδιακή εδραίωση των Radler, μιας ανάμειξης λεμονιού με μπύρα, με την παραγωγή της να αυξάνεται από τα 328 εκατομμύρια λίτρα το 2014 στα 363 εκατομμύρια λίτρα το 2023.
Παρά την ανοδική τους τάση οι μη αλκοολούχες μπύρες αδυνατούν ακόμα να πλησιάσουν τα νούμερα των μπυρών με αλκοόλ, με τις τελευταίες να παρουσιάζουν μείωση της παραγωγής τους κατά 14% την τελευταία δεκαετία, αλλά να αγγίζουν ακόμα τα 7,2 δισεκατομμύρια λίτρα.
Οι Γερμανοί ζυθοποιοί καλούνται να αντιμετωπίσουν και τις συνέπειες της ύφεσης με τις τιμές της μπύρας να έχουν αυξηθεί κατά 11,6% μεταξύ του 2022 και του 2023, και τους παραγωγούς να τονίζουν πως αυτή η πρωτοφανής αύξηση οφείλεται στην ακρίβεια των πρώτων υλών και της μεταφοράς.
Η έρευνα της Destatis δημοσιεύτηκε την εβδομάδα της International Beer Day, της παγκόσμιας γιορτής της μπύρας που διεξάγεται κάθε χρόνο την πρώτη Παρασκευή του Αυγούστου. H International Beer Day αποτελεί έμπνευση του Jesse Avshalomov και της παρέας του στο Santa Cruz της Καλιφόρνια το 2007, και έκτοτε έχει αποτελέσει έναν παγκόσμιο θεσμό που γιορτάζεται από πλήθος μπυραριών ανά τον κόσμο. Σκοπός της γιορτής είναι να ωθήσει τους καταναλωτές να δοκιμάσουν νέες ετικέτες και «ενώσει» τον κόσμο μέσω της μπύρας.
Με πληροφορίες από DW, aussierdlerbote και Journee Mondiale