Ποτήρι για υπεύθυνη κατανάλωση μπύρας λανσάρει ιαπωνική ζυθοποιία

Κοινοποίηση:

Η εταιρεία Yoho Brewing, με έδρα την νομαρχία Nagano στην Karuizama, σε συνδυασμό με το ινστιτούτο τέχνης Tokyo Glass Art Institute, σχεδίασε το ποτήρι χωρητικότητας 350ml, «Drink Slowly» για την κατανάλωση της μπύρας Yona Yona Ale, «αναγκάζοντας» τους λάτρεις της  να την καταναλώνουν σε πιο αργούς ρυθμούς, απολαμβάνοντας παράλληλα περισσότερο και την γεύση της.

Για τον σχεδιασμό και την παραγωγή του ποτηριού χρειάστηκε περίπου μισός χρόνος, και 15 στους 16 καταναλωτές αναφέρουν πως το ποτήρι τους ωθεί σε πιο μικρές γουλιές, όπως λέει η Yoho Brewing. Το ποτήρι έχει λαιμό μόλις 6 χιλιοστών και έχει σχήμα κλεψύδρας.

Η προμήθεια του ποτηριού αποτελεί δύσκολο εγχείρημα στην παρούσα φάση της παραγωγής, αφού πωλείται μόνον με κλήρωση από την ιστοσελίδα της εταιρείας, και κοστίζει περίπου 59 ευρώ. Η Yoho έχει παράξει μόλις 20 ποτήρια, αλλά υποστηρίζει πως αν υπάρχει ζήτηση, θα προχωρήσει σε μαζική παραγωγή.

Tην Yona Yona Ale θα μπορεί να δοκιμάσει όποιος θέλει στην κάβα της εταιρείας μέχρι της 16 Αυγούστου έναντι 5,26, και στην pub του Τόκιο Beer College από τις 28 Ιουλίου μέχρι της 3 Αυγούστου.

Το ποτήρι ακολουθεί τις οδηγίες του Υπουργείου Υγείας της Ιαπωνίας για την μετρίαση της κατανάλωσης αλκοόλ, με έρευνα τις Yoho, στην οποία συμμετείχαν 1.099 άτομα ηλικίας 20-60 ετών, να δείχνει πως μόλις το 21% ήταν ενήμεροι για τις οδηγίες του υπουργείου, και το 35% των ανθρώπων που έπινε σε συχνή βάση ήθελε να μειώσει την κατανάλωση του. Στις δηλώσεις του ο CEO της Yoho, Naoyuki Ide, τόνισε την ευθύνη των ζυθοποιών να προωθήσουν την υπεύθυνη κατανάλωση.

Πηγή: The drinks Business

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η Βεργίνα συγκέντρωσε τα βλέμματα στο World of Beer Festival

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης με πρωταγωνιστή τη Βεργίνα ήταν μια από τις σημαντικότερες παρουσίες στο World of Beer Festival που έλαβε χώρα στην Τεχνόπολη το τριήμερο 9-11 Μαΐου. Το περίπτερο της εταιρείας μαγνήτισε τα βλέμματα και απέδειξε πως αποτελεί μια από τις πρωτοπόρους δυνάμεις της εγχώριας βιομηχανίας ζύθου.

Διατηρεί τα σκήπτρα της για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά η Corona

Για δεύτερη διαδοχική χρονιά η Corona αναδεικνύεται η πιο πολύτιμη επωνυμία μπύρας παγκοσμίως σύμφωνα με την έκθεση BrandZ Global 2025 της ερευνητικής εταιρείας Kantar. Για το επίτευγμα αυτό σημαντική είναι η συμβολή της μη αλκοολούχας Corona Cero.

Προτεινόμενα