Εντυπώσεις από το 4ο Peloponnese Beer Festival (Οnly Craft)

Κοινοποίηση:

του Αντώνη Πανάγου

Το Peloponnese Beer Festival στέφτηκε με επιτυχία για τέταρτη συνεχόμενη φορά χαρίζοντας στους επισκέπτες του ένα τριήμερο γλέντι με πολύ μουσική και ακόμη περισσότερη μπύρα. Η συντακτική ομάδα του Beer & Brunch  μεταφέρει τις εμπειρίες της.

Την περασμένη Παρασκευή (2/8/2024) το φεστιβάλ άνοιξε τις πύλες του για το κοινό στο Πάρκο Δυτικής Παραλίας της Καλαμάτας. Εκεί παρευρέθηκαν 19 ελληνικές μικροζυθοποιίες από όλη την χώρα με περισσότερες από 250 ετικέτες χειροποίητης μπύρας. Πλήθος κόσμου είχε την τύχη να δοκιμάσει κάθε είδους μπύρα, να φάει street food στις υπαίθριες καντίνες της παραλίας, καθώς και να απολαύσει μερικούς αγαπημένους καλλιτέχνες της εγχώριας σκηνής. Την πρώτη μέρα του φεστιβάλ εμφανίστηκαν οι Koza Mostra, την δεύτερη ακολούθησε η Πέννυ Μπαλτατζή και το βράδυ της Κυριακής το κλείσιμο έκαναν οι Locomondo. Παράλληλα δεν έλλειψαν και open acts από γνωστά καλαματιανά συγκροτήματα (Cover Bus, Fer Forge και Λυμένοι Ζυγοί).

Η ομάδα του ζυθοποιείου Paragon Brewery & Taproom (3η χρονιά στο Peloponnese Beer Festival) αναφέρει, «Είναι ένα καλοκαιρινό φεστιβάλ που απευθύνεται σε ντόπιους αλλά και σε τουρίστες που είτε είναι λάτρεις της μπύρας, είτε έχουν έρθει απλά για να περάσουν καλά. Το θετικό είναι ότι για όσους δεν γνωρίζουν πολλά πράγματα για το προϊόν αυτό, έχουν την δυνατότητα να δοκιμάσουν σχεδόν όλους τους τύπους μπύρας και να ανακαλύψουν από το 0 τι τους ταιριάζει καλύτερα. Επιπλέον βοηθάει και εμάς να πάρουμε την γνώμη του κόσμου για κάποιες νέες ετικέτες που έχουμε λανσάρει».

Για πολλά μικροζυθοποιία ο Αύγουστος είναι σχετικά δύσκολος μήνας. Φεστιβάλ σαν αυτό όμως καταφέρνουν εκτός από έκθεση σε ένα ευρύ κοινό να προσφέρουν και μεγάλες καταναλώσεις. Η Καλαμάτα προσελκύει ένα αρκετά μεγάλο όγκο τουριστών από όλο τον κόσμο και έτσι τα οφέλη για τους παραγωγούς είναι πολλαπλά.

Το ζυθοποιίο Kalamata’s Beer Company φυσικά δεν μπορούσε να λείπει από το φεστιβάλ της πόλης του. «Είναι η τέταρτη χρονιά για εμάς. Κάθε χρόνο το φεστιβάλ μαζεύει περισσότερο κόσμο, έχει καλύτερες μπύρες και φέρνει μεγαλύτερους καλλιτέχνες. Είμαστε εδραιωμένοι στην περιοχή αλλά πάντα υπάρχει κόσμος στο φεστιβάλ που μας μαθαίνει για πρώτη φορά. Το ίδιο και η craft σκηνή. Είναι μία τάση που συγκεντρώνει αδιαμφισβήτητα όλο και μεγαλύτερο κοινό.

«Το κλίμα ήταν φανταστικό, όλος ο κόσμος φάνηκε να το απολαμβάνει πολύ και αυτό που ζήσαμε ιδίως την τελευταία μέρα δεν το έχουμε ξανά ζήσει σε κανένα άλλο φεστιβάλ», λέει ο διοργανωτής κ. Μιχάλης Βαρνάς. «Η αρχική ιδέα ήταν να  κάνουμε ένα μικρό event που θα έχει ως σκοπό να βοηθήσει τους Έλληνες μικροζυθοποιούς και να διαδώσει την craft μπύρα στην κοινότητα της Καλαμάτας. Είμαστε πάρα πολύ χαρούμενοι για το πώς έχουν εξελιχθεί τα πράγματα», συμπληρώνει.

Η Zυθοποιία Αναστασίου, η Sknipa Beer και η Chaos Brews παρουσίασαν τις νέες τους ετικέτες αποκλειστικά για το καλαματιανό φεστιβάλ. Τέλος την πρώτη μέρα έγινε ζωντανή ραδιοφωνική αναμετάδοση από τον KISS FM Καλαμάτας.

To 4ο Peloponnese Beer Festival διοργάνωσαν οι «Πολιτιστικές Εμπειρίες» με τη συνδιοργάνωση της Περιφέρειας Πελοποννήσου, τελεί υπό την αιγίδα του Δήμου Καλαμάτας, της ΦΑΡΙΣ, του Επιμελητηρίου Μεσσηνίας και του Συνδέσμου Ανεξάρτητων Μικροζυθοποιών Ελλάδας.

Στο φεστιβάλ έλαβαν μέρος τα ακόλουθα μικροζυθοποιία:

  • Azatis Brewery – Χανιά
  • Ζυθοποιία Αναστασίου– Χαλάνδρι
  • Carpinus Brewery – Καρπενήσι
  • Iama Brewery – Πλαταιές
  • Ικαριακή Ζυθοποιία – Ικαρία
  • Kalamatas co Brewery – Καλαμάτα
  • Kykao Brewery – Πάτρα
  • Ζυθοποιία Πηνειού – Λάρισα
  • Nema Μεσσηνιακή Ζυθοποιία – Μεσσηνιακή Μάνη
  • Ora Πατραϊκή Ζυθοποιία – Πάτρα
  • Paragon Brewery – Ηλιούπολη
  • Νέδα Μεσσηνιακή Ζυθοποιία
  • Notos Brewery – Ηράκλειο
  • Septem Brewery – Χαλκίδα
  • Sknipa Brewery – Θεσσαλονίκη
  • Touls Brewery Αχαϊκή Ζυθοποιία – Πάτρα
  • Βεργίνα Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης – Κομοτηνή
  • Χάος Brews – Χανιά
  • Ζέος Ζυθοποιία Αργολίδας – Άργος.
Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Διατηρεί τα «σκήπτρα» ως πολυτιμότερη επωνυμία μπύρας η Corona Extra

Η Corona Extra διατηρεί τα σκήπτρα της ως πολυτιμότερη επωνυμία μπύρας και το 2025 σύμφωνα με έρευνα της κορυφαίας συμβουλευτικής εταιρείας Brand Finance. Όπως και πέρυσι την πρώτη τριάδα συμπληρώνουν οι Heineken και Budweiser. Κατά την Brand Finance η αθροιστική αξία επωνυμίας των 50 πολυτιμότερων παραγωγών μπύρας το 2025 ανέρχεται σε 101,6 δισ. ευρώ.

Μείωση εκπομπών άνθρακα 19% την τελευταία 6ετία για Ολυμπιακή Ζυθοποιία

Πιστή στον Εταιρικό της Σκοπό να «Ζυθοποιεί για ένα καλύτερο σήμερα και αύριο», η Ολυμπιακή Ζυθοποιία δημοσιεύει την Ετήσια Έκθεση Βιωσιμότητας για το 2024, αναδεικνύοντας την πρόοδό και τα αποτελέσματά της στους τρεις πυλώνες ESG: Περιβάλλον, Κοινωνία και Εταιρική Διακυβέρνηση. Σε μία χρονιά αυξημένων προκλήσεων για τον κλάδο, ο απολογισμός επιβεβαιώνει τη διαχρονικά επιτυχημένη πορεία της εταιρείας και αναδεικνύει τη δέσμευσή της να λειτουργεί με υπευθυνότητα, συνέπεια και μακροπρόθεσμη προοπτική, επισημαίνει η σχετική ανακοίνωση.

Δράσεις προώθησης υπεύθυνης κατανάλωσης από την Ολυμπιακή Ζυθοποιία

Σε ενεργές δράσεις ενημέρωσης και προώθησης της υπεύθυνης κατανάλωσης αλκοόλ σε μεγάλα μουσικά events του καλοκαιριού προχώρησε η Ολυμπιακή Ζυθοποιία έχοντας ως όχημα την μη αλκοολούχα Mythos 0.0%. 

Προτεινόμενα