Χαμηλώνει την περιεκτικότητα αλκοόλ της Sol η Heineken σε απόμειρα μείωση του κόστους εργασιών

Κοινοποίηση:

Χαμηλότερη περιεκτικότητα αλκοόλ θα έχει από τις 25 Φεβρουαρίου η επωνυμία της Heineken, Sol. Πιο συγκεκριμένα, το κορυφαίο brand θα έχει 3,4% ABV, έναντι 4,2% που είχε μέχρι σήμερα.

Η κορυφαία επωνυμία αποκτήθηκε από την Heineken το 2010 έναντι 5,7 δις ευρώ από την μεξικανική εταιρεία Fomento Economico Mexicana Sab (FEMSA) και πλέον παράγεται στο Zoeerwoude της Ολλανδίας.

Ο λόγος για τον οποίο η εταιρεία αποφάσισε να προχωρήσει στη συγκεκριμένη κίνηση είναι τα αυξημένα κόστη που αντιμετωπίζει ο κλάδος, γεγονός που έχει οδηγήσει πολλές παραγωγούς να μειώσουν την περιεκτικότητα αλκοόλ πολλών αγαπημένων επωνυμιών. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι και η ετικέτα Hophead της Asahi, με την κορυφαία ασιατική ζυθοποιία να χαμηλώνει την περιεκτικότητα αλκοόλ της σε 3,4% έναντι 3,8% όπου βρισκόταν προηγουμένως. Μειώνοντας την ποσότητα αλκοόλ οι εταιρείες προσπαθούν να αποφύγουν τους δασμούς που επιβάλλονται σε μπύρες υψηλής περιεκτικότητας. Ακόμα και η κορυφαία παραγωγός παγκοσμίως από άποψη πωλήσεων, Ab InBev προχώρησε το τελευταίο διάστημα σε μείωση της αλκοολικής περιεκτικότητας της επωνυμίας Stella Artois.

Υπενθυμίζεται ότι η Heineken περιμένει εντός 2025 μια αύξηση των εσόδων της μεταξύ 4% και 8%, παρότι βλέπει μικρότερη ζήτηση από τους Ευρωπαίους καταναλωτές.

 

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Eπετειακή «Μπάρλεϋ» από Alea Brewing και Sourmena Brew

Μια φιλανθρωπική επετειακή έκδοση της Session IPA «Μπάρλεϋ» αφιερωμένη σε φιλοζωικές οργανώσεις παρουσιάζουν οι μικροζυθοποιίες Alea Brewing Co. και Sourmena Brew σε συνεργασία με το Stray Dogs Beer Concept.

Η Modelo προχωρά σε επενδύσεις εκσυγχρονισμού των εγκαταστάσεων της στο Μεξικό ύψους 3,17 δισ. ευρώ

Σε επενδύσεις ύψους άνω των 3,17 δισ. ευρώ για εκσυγχρονισμό των εργοστασίων και των καταστημάτων της στο Μεξικό προχωρά η Grupo Modelo, παραγωγός της επωνυμίας Corona, αψηφώντας τις εμπορικές εντάσεις της χώρας της Λατινικής Αμερικής με τις ΗΠΑ.

Επεκτείνει την παρουσία της στο τένις η Stella Artois, επίσημη μπύρα του ATP Tour ως το 2028

Επίσημη μπύρα και Gold Partner του ATP Tour θα είναι ως και το 2028 η premium επωνυμία της AB InBev, Stella Artois. Στα πλαίσια της συνεργασίας αυτής συμπεριλαμβάνονται αρκετές από τις κορυφαίες διοργανώσεις τένις, όπως τα Nitto ATP Finals στο Τορίνο.

Προτεινόμενα

Μπύρα και όχι πια κρασί το πιο αγαπηµένο αλκοολούχο ποτό των Γάλλων

«Για πρώτη φορά, η µπύρα παίρνει την πρώτη θέση ως το αγαπηµένο αλκοολούχο ποτό των Γάλλων» ανακοίνωσε ο Sylvain Dadé, συνιδρυτής του πρακτορείου Sowine, κατά τη διάρκεια τηλεδιάσκεψης που παρουσίασε στις 29 Μαρτίου τα αποτελέσµατα µιας έρευνας που διεξήχθη διαδικτυακά τον ∆εκέµβριο του 2021 από την Dynata (µε 1.015 άτοµα ηλικίας 18 έως 65 ετών, που θεωρείται αντιπροσωπευτικό του γαλλικού πληθυσµού).

Τη σημασία της συμβολαιακής γεωργίας ανέδειξε στο δέκατο Delphi Economic Forum η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης

Τη  σημασία της συμβολαιακής γεωργίας ανέδειξε η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης (ΖΜΘ) στα πλαίσια του 10ου Οικονομικού Forum των Δελφών, τονίζοντας παράλληλα ότι ο Έβρος αποτελεί πυλώνα στρατηγικής σημασίας για την ανάπτυξη της Ελλάδας.