Επενδύει στα μη αλκοολούχα ποτά η κοφυφαία αμερικάνικη παραγωγός Constellation Brands

Κοινοποίηση:

Σε αγορά μετοχικού πακέτου της επωνυμίας social tonic Hiyo, προχώρησε η παραγωγός της Corona στις ΗΠΑ, Constellation Brands. Στόχος της κίνησης αυτής είναι η κορυφαία παραγωγός να επεκτείνει το αποτύπωμα της στην αγορά των μη αλκοολούχων προϊόντων.

Η εταιρεία είχε πραγματοποιήσει τα πρώτα της βήματα στην αγορά μη-αλκοολούχων ποτών το 2023 εξαγοράζοντας μετοχές της παραγωγού κοκτέιλ Töst, όμως, βλέποντας τη δυναμική που αποκτά η κατηγορία αποφάσισε να διεισδύσει περαιτέρω, εκμεταλλευόμενη τη δημοφιλία που έχει αποκτήσει τα τελευταία χρόνια η Hiyo.

Η Hiyo είναι η εταιρεία που σημείωσε τη μεγαλύτερη ανάπτυξη στην κατηγορία των μη αλκοολούχων μπυρών το περασμένο έτος, με τις πωλήσεις των προϊόντων της σε καταστήματα λιανικής να αυξάνονται κατά 212,7% σε σχέση με το 2023. Ως σημαντικότερο λόγο της επιτυχίας της εταιρείας, η Διευθυντής Επωνυμίας, Cygne Cooper ανέφερε ότι «Από τη γεύση, την αίσθηση, το υγειονομικό προφίλ, έως και την εμφάνιση των συσκευασιών η Hiyo καθιστά τις μη αλκοολούχες επιλογές πιο ευχάριστες, γευστικές και κοινωνικά αποδεκτές».

Συμπληρώνοντας τις δηλώσεις της, επεσήμανε ότι «Η ανάπτυξη της κατηγορίας μη αλκοολούχων μπυρών αποτελεί ένα καλό βαρόμετρο για το που μπορεί να φτάσει η κατηγορία των δικών μας προϊόντων. Καθώς πολλοί άνθρωποι εξοικειώνονται με τα γευστικά προφίλ που προσφέρουν επωνυμίες, όπως η Hiyo, θα δούμε σημαντική αύξηση στην υιοθεσία τους».

Πληροφορίες από Forbes

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η άνθιση των μη αλκοολούχων μπυρών κατακτά τη Γερμανία και το Oktoberfest

Η Γερμανία είναι μια χώρα άρρηκτα συνδεδεμένη με την παράδοση στην μπύρα, όμως ακόμα και η «Μέκκα» του αγαπημένου ποτού σιγά σιγά στρέφεται στις μη αλκοολούχες επιλογές. Η τάση αυτή είναι ιδιαίτερα έκδηλη ανάμεσα στους νεαρούς Γερμανούς, και φέτος ήταν ιδιαίτερα αισθητή και στο Oktoberfest.

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης παρουσίασε τη στρατηγική ανάπτυξης της σε φοιτητές

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης επισκέφθηκε το Deree – The American College of Greece, στο πλαίσιο παρουσίασης της εταιρείας και της επιχειρηματικής της φιλοσοφίας στους φοιτητές του Τμήματος Marketing and Strategy.

Προτεινόμενα

Με τιμές ρεκόρ και καλοκαιρινό καιρό πραγματοποιήθηκε η αυλαία του Oktoberfest στο Μόναχο

Με καλοκαιρινές θερμοκρασίες και τιμές ρεκόρ που αγγίζουν τα 15 ευρώ ανά λίτρο μπύρας πραγματοποιήθηκε η αυλαία του 190ου Oktoberfest το Σάββατο 20 Σεπτεμβρίου στο Μόναχο. Το φεστιβάλ θα διαρκέσει μέχρι και τις 5 Οκτωβρίου.